• Pellegrino

Här samlas vi som har gjort eller ska göra en plastikoperation del 3

Dags för del 3 för oss plastikintresserade.

Bra länkar till de som undrar rent generellt om plastikoperationer och vill se på före/efter bilder:

www.qvinna.info
    www.plastikoperationer.net
    www.kosmedics.se

Bra tråd med BH-tips för stortuttade:

www.familjeliv.se/Forum-5-73/m25268340.html

Bra forum för plastikintresserade:

plastikkirurgi.mylava.net/

Tråd med omdömen om klikiker och kirurger:

www.familjeliv.se/Forum-5-73/m25291133.html

Ni som vill ifrågasätta plastikoperationer och varför man väljer att göra det kan säkert hitta andra trådar på FL med intresserade, här samlas vi som är positiva till det hela

Del 2 av tråden hittar man här:

www.familjeliv.se/Forum-11-258/m23909797.html

• Svar på tråden Här samlas vi som har gjort eller ska göra en plastikoperation del 3
  • Noning

hallo flickor, hoppas ni haft en bra jul allihopa!

Tänkte bara höra, när går svullnaden ner efter en bukplastik+ fettsugning, känner mig så uppsvullen.. & nojjig att de kommer se ut såhär.. ngn som vet??

• Teide
    Noning: Till mig sa kir. att man får räkna med minst en månad innan vätska + svullnad försvunnit efter BP. Men nu gjorde jag ju iofs en stor med navelförflyttning och allt....
    **Hellre rik och frisk än fattig och sjuk**
  • Disan

Nu är det inte långt kvar för mig..! Börjar bli lite mer nervös, men försöker samtidigt tänka på att det blir en mysig tid med karlsloken! Han skall ju vara "ledig" en vecka och ta hand om stumpan. Det kommer att bli mycket hämtmat och film, det kan jag lova!!!

Det trista är att jag nu måste sluta äta mina värktabletter, de ger ökad blödighet... Alltså, mer smärta åt folket!! Inte skoj, två veckor utan smärtstillande på natten, hur skall det gå?? Äh, man har ju klarat det förr, men det är så mkt skönare med...

Jaja...

Hade alla en trevlig jul??

• 1 och 1 är 3

Tjena alla underbara tjejer!

Hoppas att ni mår bra!

Julen e över och jag fick presentkort till resan... LÄNGTAR!!!

Nu blev där mer shopping pengar över

• Aquila
    Noning skrev 2007-12-25 23:14:47 följande:
    hallo flickor, hoppas ni haft en bra jul allihopa!Tänkte bara höra, när går svullnaden ner efter en bukplastik+ fettsugning, känner mig så uppsvullen.. & nojjig att de kommer se ut såhär.. ngn som vet??
    6 månader.
  • camillimill

hej. Har frågat innan, men frågar igen:
    Vilka här har opererat sig hos Claes Lossing respektive citadellkliniken?
    Har ni bilder på resultatet samt förebilder?

Tack! Mvh, - en frågvis Camilla

• Viffy

Jag har gjort på citadellkliniken hos dr Peter Cosmo! Är supernöjd!

• Crazy Baby

Hej hej! Och god fortsättning!

Jag ska ju göra en full bukplastik den 8 januari! Jag vet att ni har pratat om det tidigare, alkohol innan op, men jag hittar det inte!

Vi ska ha värsta festen här på nyår och jag vet ju inte om jag vågar dricka eller inte, det är ju trots allt bara en vecka innan op.

Har försökt få tag på min kirurg, men kliniken är stäng nu i mellandagarna!

Vad jar era läkare sagt till er?

• ploppviola

Hej alla!
    kikade bara in ett slag....
    Har en syster som opererat brösten o de har hon aldrig ångrat.
    De sägs att man ska byta vart tionde år men vad jag vet har hon haft samma i säkert 15 år...

• Teide
    Crazy Baby skrev 2007-12-27 16:29:37 följande:
    Hej hej! Och god fortsättning!Jag ska ju göra en full bukplastik den 8 januari! Jag vet att ni har pratat om det tidigare, alkohol innan op, men jag hittar det inte!Vi ska ha värsta festen här på nyår och jag vet ju inte om jag vågar dricka eller inte, det är ju trots allt bara en vecka innan op.Har försökt få tag på min kirurg, men kliniken är stäng nu i mellandagarna!Vad jar era läkare sagt till er?
    Jag fick iaf papper där det stod att man skulle undvika alkohol 2 v innan operation
    **Hellre rik och frisk än fattig och sjuk**
Svar på tråden Här samlas vi som har gjort eller ska göra en plastikoperation del 3