• Pellegrino

Här samlas vi som har gjort eller ska göra en plastikoperation del 3

Dags för del 3 för oss plastikintresserade.

Bra länkar till de som undrar rent generellt om plastikoperationer och vill se på före/efter bilder:

www.qvinna.info
    www.plastikoperationer.net
    www.kosmedics.se

Bra tråd med BH-tips för stortuttade:

www.familjeliv.se/Forum-5-73/m25268340.html

Bra forum för plastikintresserade:

plastikkirurgi.mylava.net/

Tråd med omdömen om klikiker och kirurger:

www.familjeliv.se/Forum-5-73/m25291133.html

Ni som vill ifrågasätta plastikoperationer och varför man väljer att göra det kan säkert hitta andra trådar på FL med intresserade, här samlas vi som är positiva till det hela

Del 2 av tråden hittar man här:

www.familjeliv.se/Forum-11-258/m23909797.html

• Svar på tråden Här samlas vi som har gjort eller ska göra en plastikoperation del 3
  • eio
     Kikar in å önskar GOD JUL till alla här inne!!

• mandala
      Vill också önska er alla en riktigt god jul

• Helajni

God jul till alla.

Och en lite fråga på en gång, hur lång tid måste det gå efter op innan man badar? Alltså simhall.

• RedTopaz
    Helajni skrev 2007-12-24 13:04:43 följande:
    God jul till alla.Och en lite fråga på en gång, hur lång tid måste det gå efter op innan man badar? Alltså simhall.

8 veckor tror jag de flesta säger? Årren måste iaf vara helt ihopläkta och man får inte ha några sår.

Haft en helmysig Julafton, hoppas att ni också har haft det!?

• Bellahhh

Tack girls jag blir brunett inom kort ;) God Jul på er!!!!!!!!!!!!

Min familj är finast
  • Muchi83

Är det någon här som har opererat brösten i Uppsala? Vad kostade det? Var dom bra? Vad gjorde du för implantat?

• Flizan30

Ngon som har lånat för att göra bröstförstoring? Hur mycket i månaden betalar man av isåfall? Behöver man byta ut implantatet efter ca 10-15 r? kostar det lika mycket som en ny operation eller är det betydligt billigare?

• Helajni

Ok, för mig har det gått drygt 6 veckor men ärren är verkligen läkta så det blir äventyrsbad med kottarna imorgon!

RedTopaz skrev 2007-12-24 22:19:04 följande:
    8 veckor tror jag de flesta säger? Årren måste iaf vara helt ihopläkta och man får inte ha några sår.
    Haft en helmysig Julafton, hoppas att ni också har haft det!?
Svar på tråden Här samlas vi som har gjort eller ska göra en plastikoperation del 3