• Pellegrino

Här samlas vi som har gjort eller ska göra en plastikoperation del 3

Dags för del 3 för oss plastikintresserade.

Bra länkar till de som undrar rent generellt om plastikoperationer och vill se på före/efter bilder:

www.qvinna.info
    www.plastikoperationer.net
    www.kosmedics.se

Bra tråd med BH-tips för stortuttade:

www.familjeliv.se/Forum-5-73/m25268340.html

Bra forum för plastikintresserade:

plastikkirurgi.mylava.net/

Tråd med omdömen om klikiker och kirurger:

www.familjeliv.se/Forum-5-73/m25291133.html

Ni som vill ifrågasätta plastikoperationer och varför man väljer att göra det kan säkert hitta andra trådar på FL med intresserade, här samlas vi som är positiva till det hela

Del 2 av tråden hittar man här:

www.familjeliv.se/Forum-11-258/m23909797.html

• Svar på tråden Här samlas vi som har gjort eller ska göra en plastikoperation del 3
  • Novalina
    mandala skrev 2007-11-15 18:23:19 följande:
    Jag tyckte det kändes konstigt när jag gick i trappor, speciellt om jag inte hade bh på. Nu tänker jag inte på det. Men det jag känner är hur det hoppar och rör sig för minsta lilla. Räcker att jag kör bil, eller ja så fort jag spänner muskeln. Hoppas man lär sig stå ut med den känslan, lite småjobbigt tycker jag. Känns som att folk ser hur brösten hoppar, men jag tror det är mest som det känns.
    Förstår precis!!! Som i somras då jag hade en urringad klänning på mej och lutade mej mot baren på ett uteställe, då "hoppade" bröstet liksom till, och jag såg hur killen bredvid tittade extra mkt på det. Känns "sååå silikon" då liksom... Men som du säger, man kanske inbillar sej i onödan??....

**Kram**
  • Novalina
    Briana skrev 2007-11-16 15:08:08 följande:
    Hittade det här på mylava sidan. Jag har framför..325ml över muskel på en liten tjej, 65cm runt bröstkorgen. Superfint resultat, fin övergång i överkant, ingen "kant" syns, trots en rejäl impl volym för hennes lilla kropp. För ngn med hennes mått, som skulle vilja ha en SUPER naturligt resultat, skulle en impl volym runt 200-250ml vara perfekt! :) www.breastimplants4you.com/forum/forum_entry....
    Hon på bilden har iaf inga bröst jag tycker är snygga alls. ser så himla "silikon" ut så det är ju helt enormt!! Inte i min smak alls iaf. Men jag håller med - betydligt mindre skulle ju va MYCKET finare och mer proportionerligt på hennes kropp!

Det fulaste jag vet är brsöt som ser ut som "2 badbollar" eller nåt - skumt....
  • Pellegrino

Jag hade ställt klockan på 4.40 för att hinna duscha och så innan vi åker, ska åka 5.15... Vi har ju några mil dit, typ 22 tror jag. Men jag vaknade innan klockan ringde och hade drömt om att han lossat på min bröstvårta fast jag inte ska göra lyft utan bara förstoring. Sen tog min lilla 2-åring tag i kanten på bröstvårtan och droooog.... Tur det bara var en dröm!!!

Nä nu är det dags! Hopp in i duschen för mig... Vi hörs förhoppningsvis senare idag!

• wellah
    Pellegrino skrev 2007-11-17 04:52:10 följande:
    Jag hade ställt klockan på 4.40 för att hinna duscha och så innan vi åker, ska åka 5.15... Vi har ju några mil dit, typ 22 tror jag. Men jag vaknade innan klockan ringde och hade drömt om att han lossat på min bröstvårta fast jag inte ska göra lyft utan bara förstoring. Sen tog min lilla 2-åring tag i kanten på bröstvårtan och droooog.... Tur det bara var en dröm!!!Nä nu är det dags! Hopp in i duschen för mig... Vi hörs förhoppningsvis senare idag!

vilken dröm lycka till idag! Kommer gå sååå bra!

Arba o Rosafjärilen: tack för tipsen, har testat BUS tidigare men bara blivit orange och fläckig ;) haha har ingen bra erfarenhet alltså... tror det har att göra med dåligt förarbete är så torr i hyn och säkert att krämerna sugit åt sig olika. ska man peela sig och köra vanlig hudkräm innan ? vad heter den från Dove som är bra för kroppen? Man vill ju inte gå utanför dörren om det misslyckas... hehehe måste köpa och öva lite först..... Då jag körde i ansiktet tidigare vart liksom ögonbrynen oranga också hehehehe

• Briana
    Novalina skrev 2007-11-17 03:36:27 följande:
    Hon på bilden har iaf inga bröst jag tycker är snygga alls. ser så himla "silikon" ut så det är ju helt enormt!! Inte i min smak alls iaf. Men jag håller med - betydligt mindre skulle ju va MYCKET finare och mer proportionerligt på hennes kropp! Det fulaste jag vet är brsöt som ser ut som "2 badbollar" eller nåt - skumt....
    Visst syns det att det är silikon..Men för dom som vill ha fake tuttar är dom skitsnygga tycker jag...Finns ju dom som vill ha bolleffekt.. Jag själv vill ha naturliga och får nog d oxå...
    Dessa ligger ju framför muskeln och hon är ju väldigt liten..Så ville visa att det går att lägga även framför..Blir oftast mkt fake även bakom om man har mkt liten byst..Är man som jag va rädd att man ska känna implantaten så finns det alternativ att lägga framfr...Var därför jag valde att ha mina framför muskeln...
  • jagomina
    Novalina skrev 2007-11-17 03:00:23 följande:
    Måste bara fråga en sak jag kom att tänka på.... om man nu då har ha en pojkvän, som gladeligen "masserar brösten" - är det inte bra då alltså?? Alltså - bör ens pojkvän va försiktig även han då han tar i ens "nya bobisar"?.....Hmmm......
    Haha nee det hoppas jag inte då min gubbe är som besatt i mina nya vänner.
    Men man kanske inte ska knåda och greja med dom medvetet bara för att massera dom..sen om han gör det lite mysigt sådär kommer jag ju inte tacka nej till

Jag har all känsel kvar i bröstvårtorna! Så himla skönt, för jag var så orolig över att få förlorad känsel
  • Bellahhh

en tjej på mylava säger ju att hennes klinik sa att hennes implantat lossnat när det känns som det kluckar runt där inne? mitt gör ju så, men även andras här i tråden? Är våra också loss då eller?? fattar noll

• pontiac
    Viffy skrev 2007-11-16 18:49:41 följande:
    var är alla Idag tog jag vagnen och gick en sväng med barnen Skönt! Och snart ska jag steka pannkakor Det artar sig men jag är ju öm och så har jag lite ont i ryggen för man har ju inte haft en sjyst och bra hållning under en tid nu sen op
    viffy då får inte köra vagnen än!!! jag har ändå gjort typ allt här hemma, städat och lyft barnen men lyft lillen med måtta, men min läkare sa att jag absolut skulle vänta med köra vagn i två veckor till!!! gör tråkigt då man måste vara inne hela tiden men men.....
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Jonathan & Alexander ♥¸.?°´¯) ♥
  • sarah

Hej tjejer.
    Har lite små frågor jag hoppas få svar på.

1. När kan man börja småträna typ sitt ups och sånt? och när kan man börja träna "på riktigt"?

2. När fick ni tillbaka känseln i brösten? jag är så orolig för att de aldrig ska komma tillbaka... De har gått 3 månader och jag har bara känsel uppe på brösten men inte bröstvårtan och neråt

3. Jag har ibland  lite ont i brösten, typ ömt, småhugg ska det fortfarande kunna göra ont så länge efter?

(¯`°?.¸ ♥ Mathilda & Emma i mitt hjärta ♥ ¸.?°´¯)
  • Bellahhh

Va ? Jag har kört min son i vagnen flera ggr ??
    Hur länge skulle man vänta med det ?
    Öm är man ju hela tiden?

pontiac skrev 2007-11-17 13:46:46 följande:
    viffy då får inte köra vagnen än!!! jag har ändå gjort typ allt här hemma, städat och lyft barnen men lyft lillen med måtta, men min läkare sa att jag absolut skulle vänta med köra vagn i två veckor till!!! gör tråkigt då man måste vara inne hela tiden men men.....
Svar på tråden Här samlas vi som har gjort eller ska göra en plastikoperation del 3