• Pellegrino

Här samlas vi som har gjort eller ska göra en plastikoperation del 3

Dags för del 3 för oss plastikintresserade.

Bra länkar till de som undrar rent generellt om plastikoperationer och vill se på före/efter bilder:

www.qvinna.info
    www.plastikoperationer.net
    www.kosmedics.se

Bra tråd med BH-tips för stortuttade:

www.familjeliv.se/Forum-5-73/m25268340.html

Bra forum för plastikintresserade:

plastikkirurgi.mylava.net/

Tråd med omdömen om klikiker och kirurger:

www.familjeliv.se/Forum-5-73/m25291133.html

Ni som vill ifrågasätta plastikoperationer och varför man väljer att göra det kan säkert hitta andra trådar på FL med intresserade, här samlas vi som är positiva till det hela

Del 2 av tråden hittar man här:

www.familjeliv.se/Forum-11-258/m23909797.html

• Svar på tråden Här samlas vi som har gjort eller ska göra en plastikoperation del 3
  • Hella28

Jag drog barnvagn med ståbräda redan efter 5 dagar..hade ingen aning om att man inte skulle det.

• em84

Jagomina:
    Tack för ditt svar! Såg att du hade gelehallon. Vad fick du betala?
    Hur känns dem, är de hårdare än koksalt?
    Har ni anatomiska eller runda?

Vill höra era åsikter, vore jättesnällt!!

• Pellegrino

Hej på er!

Nu är jag hemma igen. Har ont som attan men allt har gått bra. Är inlindad men det jag ser ser bra ut. Har inte spytt eller mått illa. Skriver mer när jag är lite piggare.

• Bellahhh

nej inte på dagen, igår vart det ju ;)

Bellahhh skrev 2007-11-17 19:16:48 följande:
    När kan man lyfta sitt barn då ??? Jag har en 15-månaders på dagen hemma ju!
  • Bellahhh

Grattis giiiiiiiirl!

Pellegrino skrev 2007-11-17 17:54:44 följande:
    Hej på er!Nu är jag hemma igen. Har ont som attan men allt har gått bra. Är inlindad men det jag ser ser bra ut. Har inte spytt eller mått illa. Skriver mer när jag är lite piggare.
  • jagomina
    em84 skrev 2007-11-17 17:31:47 följande:
    Jagomina:Tack för ditt svar! Såg att du hade gelehallon. Vad fick du betala?Hur känns dem, är de hårdare än koksalt? Har ni anatomiska eller runda?Vill höra era åsikter, vore jättesnällt!!
    Så lite så
    Jag betalade 37000 för mina geleisar. Vet inte om de är så mkt hårdare än koksalt. minns inte hur min väninnas koksalts tuttar känns, de flesta jag känner har geléhallon. Mina är supergosiga redan tycker jag, fast de fortfarande är svullna
    Jag har runda gelé i högprofil. Dr Oya rekommenderade hög profil då jag har smal bröstkorg och så lite fett där.
  • pontiac
    Bellahhh skrev 2007-11-17 19:16:48 följande:
    När kan man lyfta sitt barn då ??? Jag har en 15-månaders på dagen hemma ju!
    jag lyfte min 14-månaders "stora" kille efter 5 dagar, visst det kändes men... jag frågade han om det oxå, och han sa att man skulle undvika det så mycket det går i ca 1 vecka till åtminstonne, alltså nu på måndag då....
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Jonathan & Alexander ♥¸.?°´¯) ♥
  • jagomina
    Pellegrino skrev 2007-11-17 17:54:44 följande:
    Hej på er!Nu är jag hemma igen. Har ont som attan men allt har gått bra. Är inlindad men det jag ser ser bra ut. Har inte spytt eller mått illa. Skriver mer när jag är lite piggare.
    Vad skönt att allt gått bra! Krya på dig nu!!!
  • Bellahhh

det har gått 15 dagar för mig idag har bara lyft honom lite en riktigt ett par ggr, det måste ju vara jobbigare för bröstmusklerna än att köra vagn? Har kört vagn typ 3 ggr tror jag men aldrig lyft i och ur honom själv, tror ni jag kan göra det på måndag ?

pontiac skrev 2007-11-17 19:27:47 följande:
    jag lyfte min 14-månaders "stora" kille efter 5 dagar, visst det kändes men... jag frågade han om det oxå, och han sa att man skulle undvika det så mycket det går i ca 1 vecka till åtminstonne, alltså nu på måndag då....
Svar på tråden Här samlas vi som har gjort eller ska göra en plastikoperation del 3