• Pellegrino

Här samlas vi som har gjort eller ska göra en plastikoperation del 3

Dags för del 3 för oss plastikintresserade.

Bra länkar till de som undrar rent generellt om plastikoperationer och vill se på före/efter bilder:

www.qvinna.info
    www.plastikoperationer.net
    www.kosmedics.se

Bra tråd med BH-tips för stortuttade:

www.familjeliv.se/Forum-5-73/m25268340.html

Bra forum för plastikintresserade:

plastikkirurgi.mylava.net/

Tråd med omdömen om klikiker och kirurger:

www.familjeliv.se/Forum-5-73/m25291133.html

Ni som vill ifrågasätta plastikoperationer och varför man väljer att göra det kan säkert hitta andra trådar på FL med intresserade, här samlas vi som är positiva till det hela

Del 2 av tråden hittar man här:

www.familjeliv.se/Forum-11-258/m23909797.html

• Svar på tråden Här samlas vi som har gjort eller ska göra en plastikoperation del 3
  • LKP

Hej tjejer

Flyttar över mitt senaste meddelande hit för jag såg att gamla tråden stänger nu å denna nya öppnats.
    Hoppas allt är bra med er alla. Nu var det ett tag sen man var inne. Mkt nytt folk hittat hit tror jag.
    Jag har var i alla falla hos Gabriella på Plastikkirurggruppen den 15 okt. Gick superbra fast jag kom 20 min försent å var supernervös. gabriella gav mig ordentligt med tid, var superlugn å förstående, gick igenom å svarade på alla mina frågor. Fick ny konsultation 4 April -08 och operationstid 9.30 den 10 juni. Så nu är bollen i rullning. Ska i alla fall lägga in 375 el. 400cc runda gelehallon texturerade, high profil bakom muskeln. Så nu gör man inget annat än går med ristest på 3.25 dl å 3.5 dl.....heheheh Har sååå beslutsångest. Alla ni som lagt in 375 eller 400 hör gärna av er, är ni nöjd med er stl?  Kram

• Bellahhh

Jaja vi op:ades på samma dag va ?

Bellahhh skrev 2007-11-17 20:31:01 följande:
    det har gått 15 dagar för mig idag har bara lyft honom lite en riktigt ett par ggr, det måste ju vara jobbigare för bröstmusklerna än att köra vagn? Har kört vagn typ 3 ggr tror jag men aldrig lyft i och ur honom själv, tror ni jag kan göra det på måndag ?
  • mandala
    LKP skrev 2007-11-17 20:32:10 följande:
    Hej tjejerFlyttar över mitt senaste meddelande hit för jag såg att gamla tråden stänger nu å denna nya öppnats. Hoppas allt är bra med er alla. Nu var det ett tag sen man var inne. Mkt nytt folk hittat hit tror jag.Jag har var i alla falla hos Gabriella på Plastikkirurggruppen den 15 okt. Gick superbra fast jag kom 20 min försent å var supernervös. gabriella gav mig ordentligt med tid, var superlugn å förstående, gick igenom å svarade på alla mina frågor. Fick ny konsultation 4 April -08 och operationstid 9.30 den 10 juni. Så nu är bollen i rullning. Ska i alla fall lägga in 375 el. 400cc runda gelehallon texturerade, high profil bakom muskeln. Så nu gör man inget annat än går med ristest på 3.25 dl å 3.5 dl.....heheheh Har sååå beslutsångest. Alla ni som lagt in 375 eller 400 hör gärna av er, är ni nöjd med er stl?  Kram
    Hej...jag la ju in 375, är absolut nöjd, samtidigt hade det inte gjort något med 400 istället. Hade jag valt med facit i hand hade jag valt 400 tror jag. Svårt för egentligen är jag nöjd med 375, det är nog så liten skillnad att det knappt märks nåt skulle jag gissa. Jag gick med 325 mest och det var för den kändes skönast och minst i vägen. Därför jag valde 375.
  • Bellahhh

Har lagt ut två bilder på mylava nu, hur väljer man vem som får se och inte ?

• mandala
    Bellahhh skrev 2007-11-17 20:40:48 följande:
    Har lagt ut två bilder på mylava nu, hur väljer man vem som får se och inte ?
    Om du bara klickar på själva mappen så väljer du redigera, kryssar för läsbar för alla om alla ska se, ska den vara låst så ska inget vara ifyllt. Sen själva bilderna ska vara läsbara för alla. Så ska du sen lägga till folk så klickar du på mappen med bilder, redigerar, och skriver i medlemmen i rutan längst till höger, trycker enter och sen spara.
  • Bellahhh

okej =)

mandala skrev 2007-11-17 20:44:06 följande:
    Om du bara klickar på själva mappen så väljer du redigera, kryssar för läsbar för alla om alla ska se, ska den vara låst så ska inget vara ifyllt. Sen själva bilderna ska vara läsbara för alla. Så ska du sen lägga till folk så klickar du på mappen med bilder, redigerar, och skriver i medlemmen i rutan längst till höger, trycker enter och sen spara.
  • jagomina
    LKP skrev 2007-11-17 20:32:10 följande:
    Hej tjejerFlyttar över mitt senaste meddelande hit för jag såg att gamla tråden stänger nu å denna nya öppnats. Hoppas allt är bra med er alla. Nu var det ett tag sen man var inne. Mkt nytt folk hittat hit tror jag.Jag har var i alla falla hos Gabriella på Plastikkirurggruppen den 15 okt. Gick superbra fast jag kom 20 min försent å var supernervös. gabriella gav mig ordentligt med tid, var superlugn å förstående, gick igenom å svarade på alla mina frågor. Fick ny konsultation 4 April -08 och operationstid 9.30 den 10 juni. Så nu är bollen i rullning. Ska i alla fall lägga in 375 el. 400cc runda gelehallon texturerade, high profil bakom muskeln. Så nu gör man inget annat än går med ristest på 3.25 dl å 3.5 dl.....heheheh Har sååå beslutsångest. Alla ni som lagt in 375 eller 400 hör gärna av er, är ni nöjd med er stl?  Kram
    Hej!
    Vad skönt att du känner förtroende för din kirurg, det är jätteviktigt tycker jag
    Jag var först inställd på 300cc... och sen 375cc men det slutade med 400cc (375 på det mindre bröstet) för att få en full C. Jag är sååååå nöjd, och jag är glad att jag inte tog mindre. Nu är de svullna och jag har 75D men det ser bra ut till min kropp och inte opropotionerligt ut till min kropp. Jag har också hög profil under bröstmuskeln...du har ju en hel del tid att bestäms dig på. Är du med på mylava? Där har jag före o efter bilder om du är intresserad
  • sarah
    pontiac skrev 2007-11-17 16:40:59 följande:
    min läkare sa 4 veckor fysisk ansträngning, men styrketräna kankse man ska vänta med lite till men det har ju gått 3 månader så då hade jag om jag velat börjat försiktigt och prövat mig fram, jag hade full känsel i bröstvårtan direkt men inget direkt nertill, jag känner men ändå inte och det kan väl ta upp till ett år, och vissa får inte tillbaka full känsel.. den sista frågan kan ja tyvärr inte svara på men det låter ju helt okej i mina öron, efter som det tar en 6 månader innan det är färdigläkt....
    Tack vad gullig du är!
    (¯`°?.¸ ♥ Mathilda & Emma i mitt hjärta ♥ ¸.?°´¯)
  • wellah
    marilyn1987 skrev 2007-11-18 10:59:57 följande:
    Hej är de nån som vet om de är okej att äta pulver diet inan op och nån vecka efter????
    man ska inte dieta (ligga på kaloriunderskott) innan och efter operation, kroppen behöver all näring den kan få.... det står på flera plastiksidor i alla fall och det sa min kirurg... jag fick vänta med hålla diet i 4 veckor men jag har gjort bukplastik den räknas kanske som större rent operativt....
Svar på tråden Här samlas vi som har gjort eller ska göra en plastikoperation del 3