• Pellegrino

Här samlas vi som har gjort eller ska göra en plastikoperation del 3

Dags för del 3 för oss plastikintresserade.

Bra länkar till de som undrar rent generellt om plastikoperationer och vill se på före/efter bilder:

www.qvinna.info
    www.plastikoperationer.net
    www.kosmedics.se

Bra tråd med BH-tips för stortuttade:

www.familjeliv.se/Forum-5-73/m25268340.html

Bra forum för plastikintresserade:

plastikkirurgi.mylava.net/

Tråd med omdömen om klikiker och kirurger:

www.familjeliv.se/Forum-5-73/m25291133.html

Ni som vill ifrågasätta plastikoperationer och varför man väljer att göra det kan säkert hitta andra trådar på FL med intresserade, här samlas vi som är positiva till det hela

Del 2 av tråden hittar man här:

www.familjeliv.se/Forum-11-258/m23909797.html

• Svar på tråden Här samlas vi som har gjort eller ska göra en plastikoperation del 3
  • jagomina
    RedTopaz skrev 2007-11-18 22:47:12 följande:
    Hej tjejjer, höll på att missa att tråden blivit ny.. Har mkt att göra och har inte hunnit kika in på ett tag. Skulle ta nya bilder idag på mina 2 månaders, men kameran har pajjat =( Jag får återkomma när jag köpt ny kamera, förhoppningsvis ändras de inte så mkt mer nu iaf, känner mig mkt nöjd nu faktiskt =). Blir de mjukare efter 2mån?? Det skulle vara skönt om de blev liiite mjukare kanske.Jag var på kryssning i helgen med ett stort tjejgäng, det var jättekul!! MEN jag fick en hwl del kommentarer om mina "sillisar", "hyllan" och "schyssta rattar". Jag fick även dessvärre smälla till en kille rejält när han högt och tydligt ragglade fram och sa pekandes "det där lär ju vara 100% silikon, kolla grabbar!!" Jag trodde inte att jag skulle bry mig om sådant men det gör jag tyvärr.. Visserligen var det på en finlandskryssning och sådana kommentarer lär jag knappast få någon annanstans, men ändå..  Trodde inte det skulle synas så tydligt faktiskt.
    Kul att du känner dig nöjd!
    Men vilka jävla drägg på kryssningen då ( ursäkta språket) jag hade blivit svinförbannad!! Usch såna kommentarer vill man ju verkligen inte få!
    Hade du speciellt utmanande topp då eller syndes det så tydligt ändå?
    Jag hade födelsedagskalas för min son i helgen och mina släktingar tittatde JÄTTEmkt på mina bröst också, men ingen sa nåt *S* Förutom min sons pappa som sa " ja, det syns ju iaf att du pumpat upp dom". Men han bryr jag mig inte om för han är ju ett avslutat kapitel o har fortfarande inte kommit över oss.
  • Viffy

Jagomina: Om du fick en D-kupa med 400cc så borde ju jag få större, eller? Jag hade stor b-kupa eller liten c-kupa innan.

• Noning

hej!

Har börjar ett nytt jobb.. har min op den 4 dec.. vet inte hur jag ska göra.. ifall jag ska vara sjukskriven en vecka eller skjuta upp det?
    Vad skulle ni ha gjort?? längtar sååå till op..vill inte skjuta upp den egentligen :( har man rätt till sjukskrivning sådär ibörjan?

• pummsan

Nu har jag lagt ut två bilder på magen, dom kan vara lite otäcka.

• jagomina
    Viffy skrev 2007-11-19 09:18:05 följande:
    Jagomina: Om du fick en D-kupa med 400cc så borde ju jag få större, eller? Jag hade stor b-kupa eller liten c-kupa innan.
    ja du, svårt o säga, alla verkar få så olika. men du borde ju hamna på DD eller E. Vad har du på sportbhn nu då?
  • Viffy

Har ingen sportbh utan jag har en bygelbh utan kupor som jag blev tilldelad på kliniken. Ska iväg i helgen och köpa bh tänkte jag Längtar massor!

• wellah
    Noning skrev 2007-11-19 09:34:29 följande:
    hej!Har börjar ett nytt jobb.. har min op den 4 dec.. vet inte hur jag ska göra.. ifall jag ska vara sjukskriven en vecka eller skjuta upp det?Vad skulle ni ha gjort?? längtar sååå till op..vill inte skjuta upp den egentligen :( har man rätt till sjukskrivning sådär ibörjan?
    vad är det för anställningsform? Är det provanställning så är det nog bäst att inte vara sjukskriven öht.... är det tillsvidare kan dom ju inget säga
  • jagomina
    Viffy skrev 2007-11-19 11:25:38 följande:
    Har ingen sportbh utan jag har en bygelbh utan kupor som jag blev tilldelad på kliniken. Ska iväg i helgen och köpa bh tänkte jag Längtar massor!
    Jaha, ja tänk vad olika det är från klinik till klinik
    Jag längtar också till att köpa massa nya behåar! Vet ju itne om jag komemr stanna på D eller om de blir mindre när svullnaden lagt sig..
    Nån som vet förresten om de kan bli en hel storlek mindre när svullnaden gått ner?

Jag slängde iväg massa mini-bhar till bättre behövande i andra länder! Hehe, de behöver man ju knappast nåt mer..
  • Briana
    Novalina skrev 2007-11-19 00:09:31 följande:
    OK. Men visst känner man väl implantaten MER om man lägger framför bröstmuskeln? Eller är det nåt jag missat??...
    Jag känner inte mina implantat överhuvudtaget !! Vet inte var dom finns ej heller vilket som är mitt egna ellet implantat..Känner inget när jag gör några rörelser...Kan städa, bädda, lyfta ja göra allt utan att jag känner av dom..Min sambo tycker det är helt otroligt..Ej heller han känner var dom skulle kunna vara...Så är det för mig och jag är jättenöjd..
Svar på tråden Här samlas vi som har gjort eller ska göra en plastikoperation del 3