• Pellegrino

Här samlas vi som har gjort eller ska göra en plastikoperation del 3

Dags för del 3 för oss plastikintresserade.

Bra länkar till de som undrar rent generellt om plastikoperationer och vill se på före/efter bilder:

www.qvinna.info
    www.plastikoperationer.net
    www.kosmedics.se

Bra tråd med BH-tips för stortuttade:

www.familjeliv.se/Forum-5-73/m25268340.html

Bra forum för plastikintresserade:

plastikkirurgi.mylava.net/

Tråd med omdömen om klikiker och kirurger:

www.familjeliv.se/Forum-5-73/m25291133.html

Ni som vill ifrågasätta plastikoperationer och varför man väljer att göra det kan säkert hitta andra trådar på FL med intresserade, här samlas vi som är positiva till det hela

Del 2 av tråden hittar man här:

www.familjeliv.se/Forum-11-258/m23909797.html

• Svar på tråden Här samlas vi som har gjort eller ska göra en plastikoperation del 3
  • Bellahhh

mitt plus har ju gått ut =(

Viffy skrev 2007-11-22 14:51:36 följande:
    Bellahhh: Lägg in här på FL och gör så att bara vissa får se
  • Bellahhh

Japp !

Lyckligast i världen skrev 2007-11-22 14:50:54 följande:

Tror inte jag heller kan...? Jag e nog oxå lite efter då....haha....Jag kanske kan försöka lägga till dig på mylava och så kanske du kan se om du kan se mina bilder???
  • Lyckligast i världen

Jag har gjort på samma som Hella... Östersjökliniken på Öland.
    Jag tyckte det var kanon... väl omhändertagen och så.... och sen väääldigt nära hem. Bor bara 30 min från kliniken...smidigt.

• Bellahhh

fick hon med hem då??

Lyckligast i världen skrev 2007-11-22 14:52:25 följande:

Jag har gjort på samma som Hella... Östersjökliniken på Öland.Jag tyckte det var kanon... väl omhändertagen och så.... och sen väääldigt nära hem. Bor bara 30 min från kliniken...smidigt.
  • Viffy

Ingen som vet vad det kan vara det här med ena bröstet som känns konstigt när jag hostar?

• Pellegrino

Nu har jag pratat med Camilla, Gunnars fru ang min smärta i högra bröstet och promenaden. Det hon sa var att det är ingen fara att gå, det händer ingenting även om det gör ont. Dock så kanske man vill vänta för sin egen skull. I övrigt tyckte hon att allt lät normalt och vi kom överens om att jag ska plocka bort mitt bandage på lördag. Frågade också varför dom satte dit det och varför det satt så hårt. Enligt henne så sätter dom dit det för att hålla implantaten på plats tills dess att kroppen själv har skapat en egen liten kapsel (dock inte en sådan som gör ont) till dem, och den processen tar ca 1 vecka.

Sen var jag ute en sväng och provgick idag också för att se om det var bättre och det var det helt klart! Gick ca 3 gånger längre idag och hade inte alls ont på samma sätt idag. Visst började det små bränna lite i bröstvårtan mot slutet men inte alls som igår. Så nu har jag lugnat ner mig och det känns mycket bättre!

• Lyckligast i världen

Kan du se mina bilder nu???

• Bellahhh
    Viffy skrev 2007-11-22 14:54:27 följande:
    Ingen som vet vad det kan vara det här med ena bröstet som känns konstigt när jag hostar?
    [/citat]
    Nope bara att jag har samma men det har blivit bättre nu det sista, kan vara implantatet som sitter löst.. eller så är det bara en muskel.
    Pellegrino skrev 2007-11-22 14:54:29 följande:
    [citat]
    Nu har jag pratat med Camilla, Gunnars fru ang min smärta i högra bröstet och promenaden. Det hon sa var att det är ingen fara att gå, det händer ingenting även om det gör ont. Dock så kanske man vill vänta för sin egen skull. I övrigt tyckte hon att allt lät normalt och vi kom överens om att jag ska plocka bort mitt bandage på lördag. Frågade också varför dom satte dit det och varför det satt så hårt. Enligt henne så sätter dom dit det för att hålla implantaten på plats tills dess att kroppen själv har skapat en egen liten kapsel (dock inte en sådan som gör ont) till dem, och den processen tar ca 1 vecka.Sen var jag ute en sväng och provgick idag också för att se om det var bättre och det var det helt klart! Gick ca 3 gånger längre idag och hade inte alls ont på samma sätt idag. Visst började det små bränna lite i bröstvårtan mot slutet men inte alls som igår. Så nu har jag lugnat ner mig och det känns mycket bättre!
    va skönt!
  • Lyckligast i världen

Vet inte... Kan inte tro det...
    Jag ringde ju till kliniken o de sa att man fick det i samband med op...???

Bellahhh skrev 2007-11-22 14:54:01 följande:
    fick hon med hem då??Lyckligast i världen skrev 2007-11-22 14:52:25 följande:
  • Bellahhh

Nej men nu har du kryssat i redigerbar för alla, och jag ser deras namn och kan ändra dina bilder så ta bort alla från den första rutan

Lyckligast i världen skrev 2007-11-22 14:54:38 följande:

Kan du se mina bilder nu???
Svar på tråden Här samlas vi som har gjort eller ska göra en plastikoperation del 3