• Pellegrino

Här samlas vi som har gjort eller ska göra en plastikoperation del 3

Dags för del 3 för oss plastikintresserade.

Bra länkar till de som undrar rent generellt om plastikoperationer och vill se på före/efter bilder:

www.qvinna.info
    www.plastikoperationer.net
    www.kosmedics.se

Bra tråd med BH-tips för stortuttade:

www.familjeliv.se/Forum-5-73/m25268340.html

Bra forum för plastikintresserade:

plastikkirurgi.mylava.net/

Tråd med omdömen om klikiker och kirurger:

www.familjeliv.se/Forum-5-73/m25291133.html

Ni som vill ifrågasätta plastikoperationer och varför man väljer att göra det kan säkert hitta andra trådar på FL med intresserade, här samlas vi som är positiva till det hela

Del 2 av tråden hittar man här:

www.familjeliv.se/Forum-11-258/m23909797.html

• Svar på tråden Här samlas vi som har gjort eller ska göra en plastikoperation del 3
  • Villemaja

Arba: Jag mena konsultation (för det gör man ju alltid innan ögonbryn om det är en seriös klinik/salong) och därefter behandling (ibte op såklart). Blev lite fort skrivet.

Om jag vill göra såklart, först testar hon ju o tar fram form, färg osv...

Kram

• Noning

nu är det inte långt kvar tills min bukplastik!
    deb 4 dec smäller det :P
    Hur känns det efteråt?? är man mycket orörlig eller vad man ska säga?? jag ska göra en liten bukplastik samt fettsugning..
    Vill inte vara borta ifrån mitt nya jobb längre än en vecka, men d eborde väl räcka..?? har snackat med dom där & de va helt ok.. så de känns skönt iaf.. men jag vill ändå inte vara borta mer än en vecka.

Om man jämnför med en bröst op & en liten bukplastik, vad är "värst" jag klarade av bröst op galant! hade ont första natten sen va de som vanligt ungefär :P

• Lyckligast i världen

Vad heter du på mylava då???

anette 81 skrev 2007-11-22 22:20:49 följande:
    Lyckligast i världen hej får jag se dina bilder?
  • Lyckligast i världen

Hej tjejer..
    Idag har jag lite ondare...hmm... Har ju varit bra de första två dagarna, men idag har jag muskelsmärta!!
    Ska knapra lite piller o hoppas det blir bättre.....

Ringde kliniken ang alkohol. Jag ska kanske på kalas i morgon (3 dagar efter op) och skulle se om man kunde dricka 1 glas vin... och det var ok. Man ska ju inte dricka sig onykter så man gör sig illa och gör saker man egentligen inte klarar av. För alkoholen gjorde inget sämre i läkningprocessen.

Bye Bye!!!

• lilla fin

Vad är det för ögonbryns grej nisnackar om??

Arba : Jag förstår vad du menar.
    Det kallas dubbel projektion, db.

• wellah
    Noning skrev 2007-11-23 09:59:51 följande:
    nu är det inte långt kvar tills min bukplastik! deb 4 dec smäller det :PHur känns det efteråt?? är man mycket orörlig eller vad man ska säga?? jag ska göra en liten bukplastik samt fettsugning..Vill inte vara borta ifrån mitt nya jobb längre än en vecka, men d eborde väl räcka..?? har snackat med dom där & de va helt ok.. så de känns skönt iaf.. men jag vill ändå inte vara borta mer än en vecka.Om man jämnför med en bröst op & en liten bukplastik, vad är "värst" jag klarade av bröst op galant! hade ont första natten sen va de som vanligt ungefär :P
    det borde du klara då det bara är liten op... om inte får du ju ta det då.... det är fettsugningen som kan va jobbigast man samlar vätska lååång tid efter.....
  • pontiac
    1 och 1 är 3 jag tycker oxå ettan, dom ser mjukast ut till ditt ansikte och vill du bli blond igen så kommer dom även se skit bra ut!!!
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Jonathan & Alexander ♥¸.?°´¯) ♥
  • Villemaja

Nu har jag gjort kosmetisk tatuering av ögonbrynen! Känns bra.
    Fick bedövning i början sen behövde jag ingen mer, det gjorde inte speciellt ont så jag sa nej till mer bedövning.
    Hon var sååå petig, riktig perfektionist:) Mätte o kolla o mätte o kolla allteftersom. Dom blir nog ganska ljusa sen för jag är så ljus i hyn o det passar bäst! Formen känns oxå bra men väldigt ovant att helt plötsligt "ha ögonbryn". Mina syntes ju nästan ingenting innan.
    Ovant men man vänjer sig. Nu ska det bara läka bra så får vi se om jag behöver fylla på sen.
    Men fasiken va jag körde vilse i södra sthlm. Är från Gävle o brukar inte köra i sthlm så det blev lite jobbigt ett tag...hi hi. Inte så lätt o hitta då.

Lilla fin: Man kan "fylla på" sina egna ögonbryn med kosmetisk tatuering/pigmentering. Det är som tatuering men man går inte lika djupt ner i huden. Håller allt mellan 2-5 år ca. sen måste man fylla på. Du slipper måla ögonbrynen. Sminkad o klar när du vaknar typ!:)

Går att göra eyliener, läppar oxå. Men man måste vara nog med val av klinik för vissa är dåliga på form osv.

Pris: mellan 3900-5900:- (för båda ögonbrynen) beroende på klinik

• anette 81

Lyckligast i världen

nettan81 heter jag på mylava sidan

• Lyckligast i världen

Nu har jag fixat så du kan se...

anette 81 skrev 2007-11-23 20:09:30 följande:
    Lyckligast i världen nettan81 heter jag på mylava sidan
Svar på tråden Här samlas vi som har gjort eller ska göra en plastikoperation del 3