• Pellegrino

Här samlas vi som har gjort eller ska göra en plastikoperation del 3

Dags för del 3 för oss plastikintresserade.

Bra länkar till de som undrar rent generellt om plastikoperationer och vill se på före/efter bilder:

www.qvinna.info
    www.plastikoperationer.net
    www.kosmedics.se

Bra tråd med BH-tips för stortuttade:

www.familjeliv.se/Forum-5-73/m25268340.html

Bra forum för plastikintresserade:

plastikkirurgi.mylava.net/

Tråd med omdömen om klikiker och kirurger:

www.familjeliv.se/Forum-5-73/m25291133.html

Ni som vill ifrågasätta plastikoperationer och varför man väljer att göra det kan säkert hitta andra trådar på FL med intresserade, här samlas vi som är positiva till det hela

Del 2 av tråden hittar man här:

www.familjeliv.se/Forum-11-258/m23909797.html

• Svar på tråden Här samlas vi som har gjort eller ska göra en plastikoperation del 3
  • Lyckligast i världen

okej....haha...du ser snacka om bakom!

Bellahhh skrev 2007-11-22 14:59:08 följande:
    Nej men nu har du kryssat i redigerbar för alla, och jag ser deras namn och kan ändra dina bilder så ta bort alla från den första rutan Lyckligast i världen skrev 2007-11-22 14:54:38 följande:
  • Lyckligast i världen

Nu har jag tagit bort det du sa... Men kan du inte se bilderna?? Vad gör jag för fel?

Bellahhh skrev 2007-11-22 14:59:08 följande:
    Nej men nu har du kryssat i redigerbar för alla, och jag ser deras namn och kan ändra dina bilder så ta bort alla från den första rutan Lyckligast i världen skrev 2007-11-22 14:54:38 följande:
  • Pellegrino

Tänkte att jag kan hjälpa er som inte fattar hur man gör med bilderna på mylava sidan...

1. Se till att du är i din egen "area" Och klicka på "Filer & bilder"
    2. Klicka på skapa mapp
    3. Döp den till vad du vill och klicka ur "Läsbar för alla"
    4. Klicka på skapa mapp.
    5. I mapplistan till vänster, klicka på mappen du skapat. (du ser att den är markerad genom att mappen är liksom lite "öppnad")
    6. Klicka på ladda upp fil
    7. Låt "Läsbar för alla" vara iklickad, Bläddra fram filen och döp den till vad du vill.
    8. KLicka på "Ladda upp", kan ta en liten stund.
    9. Upprepa punkt 6-8 för alla bilder
    10. Klicka sedan på "Redigera rättigheter"
    11. Under rutan längst till höger skriv in användarnamnet på personen som skall få se era bilder och tryck på enter. Då kommer namnet upp i vita rutan ovanför. Upprepa för alla personer som skall få se.
    12. Klicka på "Spara"

KLART!

• Bellahhh

Jag skriver in folks namn men det syns inte i rutan se, det bara försvinner jag fattar noll, på din såg man ju iaf. att du hade lagt till namn!

Lyckligast i världen skrev 2007-11-22 15:02:58 följande:

Nu har jag tagit bort det du sa... Men kan du inte se bilderna?? Vad gör jag för fel?
  • min dotter Julia

hej hej! får man hoppa in här o fråga vad de kostar ungefär att lyfta och göra brösten lite större?! har tänkt att börja spara till det för att göra då jag "fött klart" de barn som jag vill ha..  Och har ngn av er blivit opererad innan, hur upplevde du/ni smärtan i jämnförelse med att vakna upp efter er operation..?! ja tänker typ på (blindtarm, gall operationer) ja menar smärtorna..  hur länge kommer man kunna ha implantatet?! vad kostar de att göra om det?! vad kostar de att ta ut dem om de skulle uppstå ev. kompikationer?!

• Bellahhh

In min ruta hamnar inga namn (sista punkten)

Pellegrino skrev 2007-11-22 15:06:58 följande:
    Tänkte att jag kan hjälpa er som inte fattar hur man gör med bilderna på mylava sidan... 1. Se till att du är i din egen "area" Och klicka på "Filer & bilder"2. Klicka på skapa mapp3. Döp den till vad du vill och klicka ur "Läsbar för alla"4. Klicka på skapa mapp.5. I mapplistan till vänster, klicka på mappen du skapat. (du ser att den är markerad genom att mappen är liksom lite "öppnad")6. Klicka på ladda upp fil7. Låt "Läsbar för alla" vara iklickad, Bläddra fram filen och döp den till vad du vill.8. KLicka på "Ladda upp", kan ta en liten stund.9. Upprepa punkt 6-8 för alla bilder10. Klicka sedan på "Redigera rättigheter"11. Under rutan längst till höger skriv in användarnamnet på personen som skall få se era bilder och tryck på enter. Då kommer namnet upp i vita rutan ovanför. Upprepa för alla personer som skall få se.12. Klicka på "Spara"KLART!
  • Pellegrino
    Bellahhh skrev 2007-11-22 15:09:28 följande:
    In min ruta hamnar inga namn (sista punkten)
    Trycker du på enter på tangentbordet efter att du skrivit in namnet?
  • Pellegrino

Lyckligast i världen: Får jag se dina bilder på mylava? Heter BooLo där...

• Lyckligast i världen

Ska se om jag lyckats...

Pellegrino skrev 2007-11-22 15:11:44 följande:
    Lyckligast i världen: Får jag se dina bilder på mylava? Heter BooLo där...
  • Lyckligast i världen

Ser ni nåt eller har jag misslyckats igen?

Svar på tråden Här samlas vi som har gjort eller ska göra en plastikoperation del 3