• Pellegrino

Här samlas vi som har gjort eller ska göra en plastikoperation del 3

Dags för del 3 för oss plastikintresserade.

Bra länkar till de som undrar rent generellt om plastikoperationer och vill se på före/efter bilder:

www.qvinna.info
    www.plastikoperationer.net
    www.kosmedics.se

Bra tråd med BH-tips för stortuttade:

www.familjeliv.se/Forum-5-73/m25268340.html

Bra forum för plastikintresserade:

plastikkirurgi.mylava.net/

Tråd med omdömen om klikiker och kirurger:

www.familjeliv.se/Forum-5-73/m25291133.html

Ni som vill ifrågasätta plastikoperationer och varför man väljer att göra det kan säkert hitta andra trådar på FL med intresserade, här samlas vi som är positiva till det hela

Del 2 av tråden hittar man här:

www.familjeliv.se/Forum-11-258/m23909797.html

• Svar på tråden Här samlas vi som har gjort eller ska göra en plastikoperation del 3
  • Lyckligast i världen

Jag tror du kan se mina bilder nu...

Och jag gjorde så... Tog bort mapparna o följde Pellegrinos "instruktion"...

Lycka till bruden!!!

Bellahhh skrev 2007-11-22 15:47:02 följande:
    ja jag får väl gö dt
  • Viffy

Får jag också se bilder? Jag ska också ta bilder och lägga in snart *lovar*. Heter samma på mylava som här

• Lyckligast i världen

oki...klart tror jag...

Viffy skrev 2007-11-22 16:16:30 följande:
    Får jag också se bilder? Jag ska också ta bilder och lägga in snart *lovar*. Heter samma på mylava som här
  • anette 81

Lyckligast i världen
    hej får jag se dina bilder?

• Novalina
    Disan skrev 2007-11-22 09:48:28 följande:
    Arba: Jag lade in 400 cc i varje, med det var sex år sedan jag opererade mig, ute i Nacka på en liten privatklinik (Sthlm) och betalade då 29 000, så det var billigt!! Killen som äger kliniken är överläkare på akutkirurgen på KS i Sthlm, så det kändes säkert. De har lockpriser i början för att få kunder. Jag nappade direkt!! Hahaha!! (Tack för dina fina ord om familjen och scrapingen!! )Jag betalade, eh, kommer inte ihåg... 4000 kanske?? Det var ju ett tag sedan!! Det var fyra år sedan.  (för ögonbrynen alltså ) Det läkte ju fint och allt gick bra, var tillbaka ngn vecka senare och fyllde i en liten minibit som inte hade "fastnat". Skall fixa med bilder idag, hör av mig sedan!!
    OK, på det viset!

Vart är det du gör om op nu då? Finns kliniken kvar som du op dej på för 6 år sen?...

Tråkigt att du hade så ont när du gjorde brynen då, för på mej gjorde det som sagt inte alls sååå ont, va helt klart uthärdligt iaf.

**Kram**
  • Novalina
    1985 skrev 2007-11-22 12:50:54 följande:
    1 och 1 är 3Jag röstar på de rosa, som förra gången
    Mee too!! Heeelt klart!
  • Novalina
    Viffy skrev 2007-11-22 14:51:36 följande:
    Bellahhh: Lägg in här på FL och gör så att bara vissa får se
    Ja, gör det! Själv är jag ju inte med på Mylava (än).
  • Novalina

lilla fin skrev 2007-11-22 15:29:11 följande:

Jag undrar sillisar blir efter en gravidtet?Blir de helt förstörda då?
    På de allra flesta brukar det knappt märkas nån skillnad efter man ammat med sillisar.

Beror iofs e del på hurdana bröst man har - om man har "hängtendens" och inte så fasta, så är ju risken att de kan bli som "dubbla bröst" (som ett B i profil) då man ammat, om implantatet liksom åker ner nedanför ens egna riktiga bröst då brösten blivit uttänjda vid amningen, så att säga. Förstår du vad jag menar?
  • Novalina
    Disan skrev 2007-11-22 09:48:28 följande:
    Skall fixa med bilder idag, hör av mig sedan!!
    Du har inte lagt in några boobis-bilder här på FL än va? Jag ser inga på din sida nu iaf.
Svar på tråden Här samlas vi som har gjort eller ska göra en plastikoperation del 3