• Pellegrino

Här samlas vi som har gjort eller ska göra en plastikoperation del 3

Dags för del 3 för oss plastikintresserade.

Bra länkar till de som undrar rent generellt om plastikoperationer och vill se på före/efter bilder:

www.qvinna.info
    www.plastikoperationer.net
    www.kosmedics.se

Bra tråd med BH-tips för stortuttade:

www.familjeliv.se/Forum-5-73/m25268340.html

Bra forum för plastikintresserade:

plastikkirurgi.mylava.net/

Tråd med omdömen om klikiker och kirurger:

www.familjeliv.se/Forum-5-73/m25291133.html

Ni som vill ifrågasätta plastikoperationer och varför man väljer att göra det kan säkert hitta andra trådar på FL med intresserade, här samlas vi som är positiva till det hela

Del 2 av tråden hittar man här:

www.familjeliv.se/Forum-11-258/m23909797.html

• Svar på tråden Här samlas vi som har gjort eller ska göra en plastikoperation del 3
  • 1 och 1 är 3
    Disan skrev 2007-11-21 11:49:56 följande:
    Hahaha, kanske skulle tillägga att den gällde en bröstförstoring!!
    du har inga bildeR?
  • Disan
    1 och 1 är 3 skrev 2007-11-21 11:52:17 följande:
    du har inga bildeR?
    På mitt smashade bröst? Inte här på FL, men jag skulle kunna lägga ut som bara ni får se
  • 1 och 1 är 3
    Disan skrev 2007-11-21 12:24:03 följande:
    På mitt smashade bröst? Inte här på FL, men jag skulle kunna lägga ut som bara ni får se
    inte på fl, e du medlem på mylava?
  • Disan
    1 och 1 är 3 skrev 2007-11-21 12:28:15 följande:
    inte på fl, e du medlem på mylava?
    Nej, det är jag inte. Vad är det för ställe?
  • 1 och 1 är 3
    Disan skrev 2007-11-21 12:44:01 följande:
    Nej, det är jag inte. Vad är det för ställe?
    Ett av dom bästa på hela internet!!

Finns länk i TS
  • Disan
    1 och 1 är 3 skrev 2007-11-21 14:30:46 följande:
    Ett av dom bästa på hela internet!! Finns länk i TS
    Nu har jag reg mig där! Heter Disan, precis som här inne. Skall be min karl att hjälpa mig att ta lite bilder, så kan jag lägga upp dem sedan!!
  • ordningåreda

DISAN eller nån annan.

Nu har jag INTE hängt med men vad menar du med smashat bröst???
    Det lät lite scary.

• 1 och 1 är 3

jag fick detta svaret :

Jag låg och gosade med min karl och så fick jag ont. Eftersom vi har en liten dotter, på då fyra månader, som ammades så var det ingen ovanligt. Senare på kvällen skulle jag ta av mig kläderna för att gå och lägga mig och såg då i spegeln hur den ena tutten var betydligt mindre och hängigare än den andra!! Ser knasigt ut... Men den spräckta tutten ser dock fortfarande okej ut, alltså den är inte helt platt eller knölig eller så, men mkt mindre!

Saltlösningen rann ut i kroppen, jag märkte ingenting av det. Sååå glad att jag inte valde silikon!! Tänk att få ut det i kroppen!! Hu!!

Jaja, nu måste man iaf göra om dem.... *suck* Vill INTE gå runt så här, även om det inte är farligt eller så. Planerar att göra op i januari.

• Lyckligast i världen

Hallå igen....
    Nu e det klart! De "satte kniven" i mig vid 8.30 och nu sitter jag här hur pigg som helst. Personalen tyckte jag var oförskämmt pigg.
    Allt rullade på som det skulle. Jag vaknade ca 1h efter op och vilade sen lite till o från. Åt en yoggi vid 13-tiden sen kaffe o macka vid 14-tiden. Har inte mått illa, har kunnat kissa....ja allt gick toppen. Åkte hem när sambon slutade jobba vid 15.45.
    Får nästan påminna mig själv att ta det lugnt...så man inte förstör ngt.
    Har kikat lite på tejpen, o det ena bröstet e aningen större än det andra...vad tror ni? Det e väl säkert bara lite mer svullet??

Ska lägga in före och efter bilder på mylava senare.... Heter där "Förväntansfull"...

Kram på er alla!!!

• 1 och 1 är 3
    Lyckligast i världen skrev 2007-11-21 17:36:33 följande:
    Hallå igen....Nu e det klart! De "satte kniven" i mig vid 8.30 och nu sitter jag här hur pigg som helst. Personalen tyckte jag var oförskämmt pigg.Allt rullade på som det skulle. Jag vaknade ca 1h efter op och vilade sen lite till o från. Åt en yoggi vid 13-tiden sen kaffe o macka vid 14-tiden. Har inte mått illa, har kunnat kissa....ja allt gick toppen. Åkte hem när sambon slutade jobba vid 15.45. Får nästan påminna mig själv att ta det lugnt...så man inte förstör ngt.Har kikat lite på tejpen, o det ena bröstet e aningen större än det andra...vad tror ni? Det e väl säkert bara lite mer svullet??Ska lägga in före och efter bilder på mylava senare.... Heter där "Förväntansfull"...Kram på er alla!!!
    WOW säjer jag bara! Har du lyft m ankarärr? Å lagt bakom muskel? jag sov på kliniken en natt... kunde knappt röra mej ...
Svar på tråden Här samlas vi som har gjort eller ska göra en plastikoperation del 3