• Pellegrino

Här samlas vi som har gjort eller ska göra en plastikoperation del 3

Dags för del 3 för oss plastikintresserade.

Bra länkar till de som undrar rent generellt om plastikoperationer och vill se på före/efter bilder:

www.qvinna.info
    www.plastikoperationer.net
    www.kosmedics.se

Bra tråd med BH-tips för stortuttade:

www.familjeliv.se/Forum-5-73/m25268340.html

Bra forum för plastikintresserade:

plastikkirurgi.mylava.net/

Tråd med omdömen om klikiker och kirurger:

www.familjeliv.se/Forum-5-73/m25291133.html

Ni som vill ifrågasätta plastikoperationer och varför man väljer att göra det kan säkert hitta andra trådar på FL med intresserade, här samlas vi som är positiva till det hela

Del 2 av tråden hittar man här:

www.familjeliv.se/Forum-11-258/m23909797.html

• Svar på tråden Här samlas vi som har gjort eller ska göra en plastikoperation del 3
  • jagomina

igår var jag på andra återbesöket och allt såg finfint ut!

Jag känner mig nästan precis som vanligt nu efter 2,5 veckor och gör allt som jag gjorde innan. Fast sova på mage lär jag aldrig mer kunna göra, och visst känns det när man lyfter o grejar fö mkt, men inget som stör. Såå skönt!

Jag hade trott man skulle bli handikappad i minst 2 månader ungeefär, men inte

• jagomina

igår var jag på andra återbesöket och allt såg finfint ut!

Jag känner mig nästan precis som vanligt nu efter 2,5 veckor och gör allt som jag gjorde innan. Fast sova på mage lär jag aldrig mer kunna göra, och visst känns det när man lyfter o grejar fö mkt, men inget som stör. Såå skönt!

Jag hade trott man skulle bli handikappad i minst 2 månader ungeefär, men inte

• Helajni

BlueTopaz- har för mig att du fick ett rätt stort blåmärke som satt i rätt länge. HUR länge? Jag har ngr blåmärken på höger och ett av dem är rätt stort, nu har det gått snart 3 veckor sedan op o det har inte alls gått bort ännu.
    Det kom inte på en gång heller, vilket känns skumt?

• Lyckligast i världen

E det någon som vet skillnaden på microporetejp och mepiform???
    Min läkare rekomenderar micropore...!!!

• Villemaja

Helajni: Jag hade inte ett enda blåmärke i början, sen fick jag ett stort på höger sida. Jag provade en annan sportbh som satt väldigt tajt o efter det kom det. Kanske en blödning jag vet inte men den försvann till slut, kommer inte ihåg hur lång tid det tog men det var ingen fara alls. Det ska inte vara någon fara. Jag kollade upp det då.

Supernöjd!:)

Lyckaligastivärlden: Vet inte skillnaden mer än att mepiform inte är lika bred o jag tror att den är lite "fastare". Hon tyckte att ärren läkte superbra med den iaf

• Bellahhh

är det så noga med vilken tejp man tejpar? Det är väl bara för att skydda ärren? Jag har en vanlig hudfärgad tejp jag hittade hos mormor men bara en remsa de andra har inte trillat av ännu, antar att den fungerar då jag inte känner av den alls och den sitter bra? Eller kan det vara "farligt" med fel tejp ?? Hajjar inte ;)

• 1 och 1 är 3
    Bellahhh skrev 2007-11-25 11:08:15 följande:
    är det så noga med vilken tejp man tejpar? Det är väl bara för att skydda ärren? Jag har en vanlig hudfärgad tejp jag hittade hos mormor men bara en remsa de andra har inte trillat av ännu, antar att den fungerar då jag inte känner av den alls och den sitter bra? Eller kan det vara "farligt" med fel tejp ?? Hajjar inte ;)
    Jag har fått en hudfärgad tejp från kliniken
  • Bellahhh

Som ser typ ut som vanlig tejp fast lite "tygigare" ?

1 och 1 är 3 skrev 2007-11-25 11:09:28 följande:

Jag har fått en hudfärgad tejp från kliniken
  • 1 och 1 är 3
    Bellahhh skrev 2007-11-25 11:12:19 följande:
    Som ser typ ut som vanlig tejp fast lite "tygigare" ?1 och 1 är 3 skrev 2007-11-25 11:09:28 följande:
    ja... typ
  • Bellahhh

har du ingen bild där man ser tejpen? Hahaha

1 och 1 är 3 skrev 2007-11-25 11:13:46 följande:

ja... typ
Svar på tråden Här samlas vi som har gjort eller ska göra en plastikoperation del 3