• Pellegrino

Här samlas vi som har gjort eller ska göra en plastikoperation del 3

Dags för del 3 för oss plastikintresserade.

Bra länkar till de som undrar rent generellt om plastikoperationer och vill se på före/efter bilder:

www.qvinna.info
    www.plastikoperationer.net
    www.kosmedics.se

Bra tråd med BH-tips för stortuttade:

www.familjeliv.se/Forum-5-73/m25268340.html

Bra forum för plastikintresserade:

plastikkirurgi.mylava.net/

Tråd med omdömen om klikiker och kirurger:

www.familjeliv.se/Forum-5-73/m25291133.html

Ni som vill ifrågasätta plastikoperationer och varför man väljer att göra det kan säkert hitta andra trådar på FL med intresserade, här samlas vi som är positiva till det hela

Del 2 av tråden hittar man här:

www.familjeliv.se/Forum-11-258/m23909797.html

• Svar på tråden Här samlas vi som har gjort eller ska göra en plastikoperation del 3
  • Bellahhh

varför blir det så tro, har du inte sett det innan ?

socute skrev 2007-11-29 12:30:53 följande:
    mina är 3 månader å 1 vecka..
  • eio
    socute skrev 2007-11-28 20:29:04 följande:
    Tja! en av 2 Admin på Mylava! Vi har är ganska lika du å jag kroppsmässigt såg jag! jag väged oxå 60 å är 165 å jag la in 300cc å hade 75A innan.. fick 75 Cgjorde ett litet lyft genom vårtgården å förminskade oxå dom. Du ser inte ut att behöva lyft däremot..
    Ja...jag lutar nog åt 325cc tror jag....men jag får väl se efter att jag varit på konsultationen.
    Nej, jag behöber nog inte lyft tror jag...bara fylla ut den "överblivna" huden
  • Bellahhh

Så mkt har inte jag och det är på det ena som det är lite liknande det där men jag hade ju myggbett innan så jag fattar inte hur... I vilket fall som helst skickade jag ju bilder till min kirurg å han hävdade att det skulle försvinna...

1985 skrev 2007-11-29 12:45:10 följande:
    BellahhhImplantatet hålls ju fast med hjälp av muskeln och om man hade en del bröstvävnad innan så kan ju det bli hängades under själva implantet om du fattar?Här har du en bra bild på detwww.justbreastimplants.com/gallery/double_bub...
  • 1985

Bellahhh
    Ja, det låter konstigt tycker jag. Har du några bilder att visa?

• Bellahhh

nope inte på det

1985 skrev 2007-11-29 12:52:01 följande:
    BellahhhJa, det låter konstigt tycker jag. Har du några bilder att visa?
  • krutten

Hej, jag är ny i tråden och har lite frågor till er som har eller ska göra op. Var i stockholmstrakten har ni opat er? Har varit inne på Strandkliniken och proforma kliniken, någon som vet något om dem? Hur tidigt fick ni komma på konsultation? Och hur lång tid efter det fick ni er operation?

Jag har tänkt att göra enbart lyft och hoppas att det blir bra resultat utan att behöva lägga in något. Någon annan som gjort enbart lyft?

Hälsn Caroline

• Teide
    krutten skrev 2007-11-29 20:01:23 följande:
    Hej, jag är ny i tråden och har lite frågor till er som har eller ska göra op. Var i stockholmstrakten har ni opat er? Har varit inne på Strandkliniken och proforma kliniken, någon som vet något om dem? Hur tidigt fick ni komma på konsultation? Och hur lång tid efter det fick ni er operation? Jag har tänkt att göra enbart lyft och hoppas att det blir bra resultat utan att behöva lägga in något. Någon annan som gjort enbart lyft?Hälsn Caroline
    Jag ska op:a mig på Strandkliniken den 12 dec. Ska göra stor bp och tyttlyft (utan implantat). Kan berätta efter det hur det var och blev ;)
    På Strandkliniken får man op tid inom en månad efter konsultation och jag fick konsultationstid veckan efter jag ringde.

Gaah... op är ju snart ju... betalade precis in op kostnaden idag... gulp, nu är det ingen återvändo!!
    **Hellre rik och frisk än fattig och sjuk**
  • krutten

Teide: Spännande... Ja den 12 är ju snart. Blir det ett "paketpris" för dig då? Vad betalar du? Hur ska du göra bröstlyftet? Verkar det bra där?
    Undrar lite om vårtgårdsplastik. På vissa kliniker verkar det ingå, eller? Vid ett lyft så flyttas ju oftast "vårtan" men är det förminskningen som kostar extra?

• flex

Det e så olika.. jag la bara in 250 och fick 70E hade tidigare 70A. lycka till..

eio skrev 2007-11-28 20:20:14 följande:
    Nu har även jag lagt upp före bilder på mylava. Heter eio78 där.Någon som har en idé om hur mycket jag ska lägga in för att komma upp i schysst stl????
Svar på tråden Här samlas vi som har gjort eller ska göra en plastikoperation del 3