• Pellegrino

Här samlas vi som har gjort eller ska göra en plastikoperation del 3

Dags för del 3 för oss plastikintresserade.

Bra länkar till de som undrar rent generellt om plastikoperationer och vill se på före/efter bilder:

www.qvinna.info
    www.plastikoperationer.net
    www.kosmedics.se

Bra tråd med BH-tips för stortuttade:

www.familjeliv.se/Forum-5-73/m25268340.html

Bra forum för plastikintresserade:

plastikkirurgi.mylava.net/

Tråd med omdömen om klikiker och kirurger:

www.familjeliv.se/Forum-5-73/m25291133.html

Ni som vill ifrågasätta plastikoperationer och varför man väljer att göra det kan säkert hitta andra trådar på FL med intresserade, här samlas vi som är positiva till det hela

Del 2 av tråden hittar man här:

www.familjeliv.se/Forum-11-258/m23909797.html

• Svar på tråden Här samlas vi som har gjort eller ska göra en plastikoperation del 3
  • 1 och 1 är 3
    RedTopaz skrev 2007-11-28 13:47:48 följande:
    Ingen som vill svara som gått längre än 2mån efter op????Tjejer, hade ni/ har ni fortfarande ont i bröstvårtorna efter 2mån?? Mina bröst ömmar rätt bra och bröstvårtorna bränner och svider.. Är skitorolig att jag är gravid igen.. SNÄLLA, säg att ni också hade så???
    mina bröstvårtor va askänsliga... hade svin ont i säkert 4 kanske 5 månader efter op så du behöver nog itne va orolig.. nerverna som hittat tillbaka
  • wellah
    RedTopaz skrev 2007-11-28 13:47:48 följande:
    Ingen som vill svara som gått längre än 2mån efter op????Tjejer, hade ni/ har ni fortfarande ont i bröstvårtorna efter 2mån?? Mina bröst ömmar rätt bra och bröstvårtorna bränner och svider.. Är skitorolig att jag är gravid igen.. SNÄLLA, säg att ni också hade så???
    ta ett graviditetstest?
  • Disan

Ja, hur tänker ni vad gäller framtida barn egentligen? Ni som inte har skaffat alla i skaran som ni vill ha, dvs Vi hade ju tänkt oss syskon, ja, börja göra dem i sommar. Skulle ju inte op om brösten om det ena inte gått sönder... Det blir ju lite förändringar av amning och graviditet liksom...

• pontiac
    Helajni skrev 2007-11-28 10:26:29 följande:
    Så skönt, i natt kunde jag sova på magen igen. Iofs med en kudde under brösten men ändå. Har verkligen saknat det då jag ALLTID sover på magen annars. Hemskt att bara ligga på rygg.En MAN som har nick "Schlemm" - härligt nick oxå, har varit in på min mylava-sida... Sicket pucko, han blir ju garnaterat fockad däifrån!
    hur kunde du se att han vart inne på din sida....hade han skrivit något då eller, för annars kan man väl inte se sånt....
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Jonathan & Alexander ♥¸.?°´¯) ♥
  • 1985

pontiac
    Jo, om du kollar din besökslogg

• eio

Jag inväntar ju fortfarande op. Men jag ska inte ha fler barn efter det. Jag väntade tills efter att jag fått de barn jag velat.
    Risken är väl att man måste göra om det efteråt...för det lär väl inte vara samma "stuns" i dom efter grav. och ev. amning.

• Pellegrino

Jag har inte tänkt mig fler barn heller. Har ju två redan och har hunnit bli 33 så det känns som det räcker. Om det eventuellt blir ett till så antar jag att det kommer fungera bra även med mina "nya" tuttar. Plus att jag vet de som ammat och det knappt syns på sillisarna. Så man får väl hoppas på det om det mot förmodan blir en till.

• pontiac
    1985 skrev 2007-11-28 18:54:25 följande:
    pontiacJo, om du kollar din besökslogg
    var hittar jag den då???
  • pontiac

nu hitta jag den

• eio

Nu har även jag lagt upp före bilder på mylava. Heter eio78 där.

Någon som har en idé om hur mycket jag ska lägga in för att komma upp i schysst stl????

Svar på tråden Här samlas vi som har gjort eller ska göra en plastikoperation del 3