Inlägg från: Felicia6 |Visa alla inlägg
  • Felicia6

~*~*~ Skellefteå!~*~*~

Mammasknodd, jag har tänkt försöka det iaf

Vi har planerat att spendera mkt tid på beachen, vi ska rida på elefanter. Åka ut o fiska på storbåtar, köra atv's, shoppa och få massa massage o gå på spa o myyysa

På fredag åker vi till thailand :)
  • Felicia6
    skrutteluttan74 skrev 2007-11-25 22:12:27 följande:
    Jo,det är mycke att tänka på då man inte är kry...Då vi skulle åka i väg,så var det svärmor som berättade för mej vad jag skulle göra och tänka på...Och Oj,det är mycket att tänka på...mot för om man mår prima ...Som vanligt...lite orättvist,man kan tycka att bara för att jag behöver olika mediciner,eller som min dotter,adrenalin spruta osv,då var vi tvungna att ha intyg på allt..så oj vad lkare och F-kassan fick jobba arslet av sej då vi skulle iväg
    ja, man tycker ju att det bara borde vara att dra iväg med lite kläder, pass o pengar
  • Felicia6

bcsvensk, jag jobbar som personlig assistent
    ja, du kan oxå ladda din mobil via usb'n om du har en walkman Men man brukar inte tänka på att den laddas medan man för över saker

• Felicia6

Förresten, jag skriver resedagbok medan vi är i thailand och vill ni följa med i den (o kommentera såklart ) så skicka ett pm till mig med eran mail så lägger jag till er

• Felicia6
    madigan skrev 2007-11-26 17:41:23 följande:
    De går ladda en sonyericson åxå med USB-kabel
    Walkman är sonyericsson

Förresten har jag kollat upp den där på maxi o det var inte samma, utan tydligen någon enklare variant tur jag inte lämnade tillbaka den andre
  • Felicia6

bcsvensk, jag har kollat upp bara sjukskrivningen och resan och bägge två är godkända.. wiiiee
    Så i morrn ska jag nog gå in o prata med dom om det där andra nu då jag vet att jag får fara

• Felicia6

hally, grattis Finns huset kvar på hemnet? (om det fanns därsåklart)

bcsvensk, eu-kortet.. det gäller väl bara i europa lr?

• Felicia6

hally, han ska bo hos mormor o morfar under tiden

peda, jag tycker inte att jobb ska reglera sånt där, folk kan sköta sina jobb bra iaf så jag tycker det är dåligt av chefen. Så länge man är hel o ren på jobbet

Sen vad man själv anser snyggt eller inte är ju en annan sak

• Felicia6

Jag har ont i magen o är skitnervös. Varför vet jag inte men oj vad jag mår illa och är nervig inför resan

gick o hämtade passen för 5minuter sen. Inga resväskor är framme och inga kläder är tänka på att tas med. all teknik vi ska ha med ligger överallt i hela huset o ikväll får vi besök.. gahh, hur ska jag hinna allt?

Sitter me ångest nu :S

• Felicia6

Hej då alla Nu går jag o packar och sen får jag försöka sova så jag orkar med alla resor i morrn, Hoppas ni har det bra nu alla! Kram

Svar på tråden ~*~*~ Skellefteå!~*~*~