~*~*~ Skellefteå!~*~*~
Mammasknodd, jag har tänkt försöka det iaf
Vi har planerat att spendera mkt tid på beachen, vi ska rida på elefanter. Åka ut o fiska på storbåtar, köra atv's, shoppa
och få massa massage o gå på spa o myyysa ![]()
Mammasknodd, jag har tänkt försöka det iaf
Vi har planerat att spendera mkt tid på beachen, vi ska rida på elefanter. Åka ut o fiska på storbåtar, köra atv's, shoppa
och få massa massage o gå på spa o myyysa ![]()
bcsvensk, jag jobbar som personlig assistent
ja, du kan oxå ladda din mobil via usb'n om du har en walkman
Men man brukar inte tänka på att den laddas medan man för över saker ![]()
Förresten, jag skriver resedagbok medan vi är i thailand och vill ni följa med i den (o kommentera såklart
) så skicka ett pm till mig med eran mail så lägger jag till er ![]()
bcsvensk, jag har kollat upp bara sjukskrivningen och resan och bägge två är godkända.. wiiiee
Så i morrn ska jag nog gå in o prata med dom om det där andra nu då jag vet att jag får fara ![]()
hally, grattis
Finns huset kvar på hemnet? (om det fanns därsåklart)
bcsvensk, eu-kortet.. det gäller väl bara i europa lr?
hally, han ska bo hos mormor o morfar under tiden
peda, jag tycker inte att jobb ska reglera sånt där, folk kan sköta sina jobb bra iaf så jag tycker det är dåligt av chefen. Så länge man är hel o ren på jobbet
Sen vad man själv anser snyggt eller inte är ju en annan sak ![]()
Jag har ont i magen o är skitnervös. Varför vet jag inte men oj vad jag mår illa och är nervig inför resan
gick o hämtade passen för 5minuter sen. Inga resväskor är framme och inga kläder är tänka på att tas med. all teknik vi ska ha med ligger överallt i hela huset o ikväll får vi besök.. gahh, hur ska jag hinna allt?
Sitter me ångest nu :S
Hej då alla
Nu går jag o packar och sen får jag försöka sova så jag orkar med alla resor i morrn, Hoppas ni har det bra nu alla! Kram