Inlägg från: Felicia6 |Visa alla inlägg
  • Felicia6

~*~*~ Skellefteå!~*~*~

Jag funderar på att komma oxå, men jag vet inte hur nervig jag är inför open o så, så jag kan inte lova nåt

Gbp-operation den 26e februari 2008
  • Felicia6
    Mammasknodd skrev 2008-02-08 20:32:54 följande:
    Felicia6: När var det du skulle opa dig nu igen? (Har minne som en guldfisk)
    Står i min sidfot
    Jag läggs in den 25e och opas den 26e
  • Felicia6

Hally, dom flesta får "flyta" innan operation. Det är nästan bara lycksele där man inte behöver göra det. Men jag åberopade ju vårdgarantin och blev flyttad till gällivare och där måste man flyta Det är för att fettet kring levern ska minska så dom lättare kommer åt under operationen

• Felicia6
    emmapemma4 skrev 2008-02-11 21:35:06 följande:
    Tänkte höra om det finns någon pysselaffär här i Skellefteå?Jag söker scrapbookingsaker, vattenfärg och pärlor. Kan
    Jepp Det finns en pysselaffär uppe vid busstation Om du vet vart gamla stora biografen var förut? Precis brevid där
  • Felicia6
    joplin skrev 2008-02-11 21:42:10 följande:
    Felicia6: Såg ditt inlägg i gästboken, men tar mig inte in på din sida så att jag kan svara.
    Nu kan du
    emmapemma4 skrev 2008-02-11 21:44:44 följande:
    Oj, mitt inlägg blev skickat innan jag skrivit klart.Jag vet inte var gamla stora biografen låg men jag kanske hittar ändå.Tänkte även fråga om det finns någon bra fotoställe där man kan snabbframkalla?
    Hmmm, om du står och tittar på busstationens södra ingång (du vet kiosken och väntsalen) då går du till vänster om byggnaden över vägen. Där finns bla city trafikskola, någon antikaffäraktigt och så pysselaffären
  • Felicia6

åååh. Grilla. Det måste jag göra efter min operation. Det är ju bara sååå gott.

Gah, märks det att jag har gått på flyt i snart en vecka? jag dregglar över tanken på all mat

Grattis bummelumman till sonen

• Felicia6
    maltazar skrev 2008-02-17 21:34:39 följande:
    Lotta: åh, jag förstår dig. Måste bli grymt långtråkigt att dricka sånna! Törs man fråga vad den sista måltiden blev?
    Ja det törs du
    Jag åt först skrov till lunch och sen åt jag kotlett med potatis och champinjonstuvning
    och så drack jag cola och åt choklad
  • Felicia6

Jag tycker att många är väldigt hårda mot madigan vad hon än säger här.

SJÄLVKLART ska hon väl få gnälla av sig i tråden precis som alla andra får göra det?? Varför ska hon inte få det?

och Malle, bara för du höll käften och inte gnällde då ni hade 5000kr i månaden så behöver väl inte alla andra hålla käften?

Jag lider verkligen av den här flytperioden. Får jag inte sitta här o skriva det då?

madigan, varför får du så lite? Vad är det dom har gjort fel på?

• Felicia6
    madigan skrev 2008-02-18 11:35:58 följande:
    Har man inte rätt att gnälla?Jag har sagt till "den berörda " åxå.Jag tycker man har rätt att gnälla....speciellt när man är gravid och har besvär med de åxå.Men vill ingen höra eller veta nåt så är det slut med de.
    Absolut har du rätt att gnälla!Alla andra gnäller ju i den här tråden lite då och då oxå, så självklart ska du oxå få göra det
  • Felicia6
    maltazar skrev 2008-02-18 11:38:28 följande:
    Jo, men gnäller man och vägrar göra något åt saken tycker jag man får ta lite kritik!Du har ju själv valt att leva på flytande, men det är en helt annan grej.Skulle du klaga på ditt jobb tex, att du är så fruktansvärt less osv osv.. DÅ skulle jag bli irriterad om du bara fortsatte jobba på utan ett ord och bara gnällde av dig till oss.Jag kan absolut inte känna medlidande för någon som inte gör något åt sin situation, eller försöker åtminstone.. Du flyter ju för att kunna operera dig -alltså göra något åt en situation du inte trivs med.Det jag menade med min inkomst då var främst att det var kränkande!!Ungefär som du tänker dig en tjej på 50 kg och en på 80 kg.. Och tjejen på 50 kg gnäller över att hon är så fet.. Nog har hon som väger 30 kg mer all rätt att bli upprörd över det?
    Men du vet ju inte om hon klagat på dom berörda eller hur? Du högg direkt på henne.

Angående vikt/pengar. Du var ensam med tindra. Madigan har flera barn och en man som vi inte ens vet inkomsten på. Det kan alltså bli att hon har mindre än dig iaf eller hur?

Generellt inlägg:
    Sen tycker jag att ibland kanske man ska visa lite sympati ist för att sätta igång en diskussion oxå.
  • Felicia6

jo förresten. Det med vikten jag skulle skriva
    Om det är någon som väger 10-20 kilo mindre än mig så skulle jag inte säga nåt. Jag säger inte ens något om det är någon som har 1-5kilos övervikt.
    Skulle inte säga till någon faktiskt som tycker dom är för tjocka och är smala för dom har nåt problem och varför sätta igång en stor diskussion om det? Bättre vara tyst och låta dom ventilera lite

• Felicia6
    maltazar skrev 2008-02-18 11:45:21 följande:
    Jo, men fråga någon som är riktigt överviktig så lär de nog ta det som en kränkning iaf.Och jag har inte klagat, som sagt vi klarade oss fint på den lilla summan.
    Ja du fick ju svaret från en som är extremt överviktig. jag tar det inte som en kränkning
  • Felicia6
    Peda skrev 2008-02-18 11:45:28 följande:
    Njah.. brukar inte kunna hålla käft om jag har nåt att säga. Fast iof har jag blitt BRA mkt duktigare att hålla mina åsikter för mej själv nu för tiden!
    Ibland kanske det är bäst. Alltså inte att just du gör det, men att alla väljer sina strider då och då
  • Felicia6
    Peda skrev 2008-02-18 11:47:20 följande:
    felicia: Men visst är detta ett diskussions forum?
    Jo absolut att det är det, men samtidigt är det här en medlemstråd ooch inte diskussionstråd ch då kan man ju faktiskt ibland stötta oxå
  • Felicia6
    Mammasknodd skrev 2008-02-19 12:05:10 följande:
    Lillhjärtat: Står det 51 ovanför dörren eller är det huset som heter 51? I vilken lägenhet är det då, sätter du ut ngt så man hittar? Jag är ju extremt duktig på att villa bort mig... Hittar till bostadsområdet dock  
    Det är stora röda "skokartonger".. Radhus så hittar du till nr51 så är du vid hennes dörr
    Är på vänstra sidan av vägen
  • Felicia6
    Mammasknodd skrev 2008-02-19 12:09:08 följande:
    Tack
    Var så lite så

Tyvärr kan jag inte komma för Tony jobbar kväll o jag har jeppe.. suck :S
Svar på tråden ~*~*~ Skellefteå!~*~*~