~*~*~ Skellefteå!~*~*~
Jag funderar på att komma oxå, men jag vet inte hur nervig jag är inför open o så, så jag kan inte lova nåt ![]()
Jag funderar på att komma oxå, men jag vet inte hur nervig jag är inför open o så, så jag kan inte lova nåt ![]()
Hally, dom flesta får "flyta" innan operation. Det är nästan bara lycksele där man inte behöver göra det. Men jag åberopade ju vårdgarantin och blev flyttad till gällivare och där måste man flyta
Det är för att fettet kring levern ska minska så dom lättare kommer åt under operationen ![]()
åååh. Grilla. Det måste jag göra efter min operation. Det är ju bara sååå gott.
Gah, märks det att jag har gått på flyt i snart en vecka? jag dregglar över tanken på all mat
Grattis bummelumman till sonen ![]()
Jag tycker att många är väldigt hårda mot madigan vad hon än säger här.
SJÄLVKLART ska hon väl få gnälla av sig i tråden precis som alla andra får göra det?? Varför ska hon inte få det?
och Malle, bara för du höll käften och inte gnällde då ni hade 5000kr i månaden så behöver väl inte alla andra hålla käften?
Jag lider verkligen av den här flytperioden. Får jag inte sitta här o skriva det då?
madigan, varför får du så lite? Vad är det dom har gjort fel på?
jo förresten. Det med vikten jag skulle skriva
Om det är någon som väger 10-20 kilo mindre än mig så skulle jag inte säga nåt. Jag säger inte ens något om det är någon som har 1-5kilos övervikt.
Skulle inte säga till någon faktiskt som tycker dom är för tjocka och är smala för dom har nåt problem och varför sätta igång en stor diskussion om det? Bättre vara tyst och låta dom ventilera lite