-
TackSmultronet12 skrev 2008-01-19 08:49:55 följande:Förresten, GRATTIS Felicia!Hur känns det, skönt, nervös?!Då kommer nog min mor och du göra operationen nästan samtidigt, fast på olika sjukhus då förståss! Glad för hennes skull, hon lever upp så mkt mer nu sen hon fick reda på att hon ska få opereras...
Ja jag är toknervös men jag vill det jättejättegärna så det känns ändå jättebra
-
Jösses amelia :D
Jag pratade med dagvården uppe i Gällivare och dom sa att troligtvis blir jag opad i andra halvan av februari.. Shit, det är ju snart
-
hihi ja det är helt otroligt snart juPeda skrev 2008-01-21 13:48:38 följande:oj.. Så roligt! Ja det är ju.. jätte snart!!!
AnnaMus, Egentligen är det lycksele, men jag åberopade vårdgarantin eftersom jag väntat så länge och bad dom skicka remissen till gällivare för där har dom typ ingen kö
(det var en tjej som ringde runt halva sverige o frågade om allas kötider)
Så remissen skickades dit i december, och jag fick komma på besök direkt i januari och så op slutet på februari troligtvis. Känns jätteskönt
Jag visste inte heller att dom gjorde i Gällivare öht
Jepp, flytande i två veckor innan blir det.. blää, men man vet ju anledningen så då borde det gå lättare
-
Jag har fått operationstid
åh, tuuusan va nervös jag är
-
Peda, jösses va ni stökar på
Men man är ju så glad då det är över sen och det är konstigt, men visst blir man gladare och lite lyckligare då man har rent o fint hemma?
Idag är det exakt 4veckor kvar innan jag blir inlagd på lasarettet. Fan så overkligt det är ändå
Vi ska göra om våran klädkammare tänkte vi så vi har köpt hem färg oxå nu. Först måste man orka dra ut allting där inne, och sen måla om och sen ska vi hitta hyllor och lådor osv som passar där inne. Fan, heltidsjobb känns det som då det är lite klurig planlösning inne i det rummet. Vi får se hur långt vi orkar
-
haha nä det är klartMammasknodd skrev 2008-01-27 20:30:47 följande:Felicia6: Nedräkningen påbörjad! Oj oj... Glöm inte att ta med kameran sen Till BD alltså
Jag ska göra mitt bästa för att få dom att knäppa kort på mig under operationen oxå hade jag tänkt mig
-
Peda, självklart ska jag göra det
Vet dock inte om hur mkt jag kommer vara ute på byn, men men
Lilun, har du kollat upp om hur du tänkt göra och vart du ska köpa ifrån? Det är ju så dåliga mått i klädkamrarna här tycker jag så det är svårt att hitta saker som passar dit.
Hur känns det att snart flytta då?
-
om du hittar nåt bra så tipsa mig gärna så tipsar jag dig om jag hittar nåtlilun skrev 2008-01-27 21:31:52 följande:felicia6: näe jag har inte kollat på nå mått ännu, men jag ska försöka klura ut hur jag ska göra det, ikea kanske har nått dom har ju mått som ingen annan har...Men det är nog ett tag bort eftersom vi ska börja göra om i v-rummet och i vårat sovrummet. det känns riktigt bra att flytta men jobbigt att packa och sortera allt skrot som man har i lgh.
Peda, skojjar ju bara me dig
hihi
Vart brukar ni köpa era kläder? Jag har ju varit (och är iofs) lite tvingad att gå till dom större avdelningarna pga att jag är så tjock och om jag går ner och kan ha vanliga storlekar vill jag ju köpa snygga kläder.
Vart finns dom?
-
Hörrni. Jag fick upp en snabb idé igårkväll och målade en vägg i Jeppes lekhörna och satte fast lite bilder. Vad tycker ni? Färgen är ljus ljus grön, men den ser blå/vit-aktig ut på bilderna:
www.familjeliv.se/hem/felicia6/gallery/phpwbhxwy.jpg
-
Tack alla
Peda, jag målade väggen och sen hade vi köpt en cars-affisch på maxi men den blev inge fin då den skulle dit, så jag klippte helt enkelt ut figurerna
Sen hade jag sånt där "klisterpapper" och satte över figurerna så dom fäste på väggen