Inlägg från: Felicia6 |Visa alla inlägg
  • Felicia6

~*~*~ Skellefteå!~*~*~

Hally, hehe okej Ja jag brukar aldrig cykla till lassa, så jag har egentligen ingen aning hihi. Tänkte bara på att min man åkte 20 min innan han började jobbet och då jobbade han ju brevid stadsparken

Vi har varit i karon beach, phuket och i khao lak. Tony däremot har varit över hela thailand och bott i thailand.

I phuket är det väldigt mkt turister. Försäljarna kan en del svenska pga det och det är mkt folk och rörelse. Dock är det bra shopping där.
    I Khao lak däremot är det lugnt och stilla o otroligt skönt och avslappnande. Lite mindre shopping men det tar 2h med bil så är man nere i phuket
    vi åkte ner till phuket o shoppade nu då vi var nere men längtade tillbaka direkt till khao lak.
    Ska ni åka till thailand eller? Du får fråga om det är nåt mer du undrar, är så svårt att skriva om allt bara sådär

• Felicia6
    Lofia skrev 2008-01-16 14:37:14 följande:
    Felicia6 & Hally: Tack för råd och tips. Får se vart vi hamnar. Om man vill bo lite närmare sjukhuset vad rekommenderar ni då?
    Närmast sjukhuset är ju läkarvägen då (norrböle räknas det väl till?) Det kan jag rekommendera, men det är nog rätt dyrt där. Annars har vi sjungande dalen och erikslid men jag rekommenderar inget av dom, för det brukar va rätt stökigt där..
  • Felicia6
    Lofia skrev 2008-01-16 14:39:06 följande:
    Felicia6: Jag var i Khao Lak innan tsunamin, vore skoj att åka tillbaka och se hur det ser ut nu. Trivdes jättebra där, var inte så mkt turister men det kanske det börjar bli nu?
    jag har massa bilder från khao lak i mitt galleri. Vi var ju där nu i dec-07 så det var ju efter tsunamin. Det är ju mer turister säkert, men det är fortfarande ganska lugnt och skönt där. Jag var inte där innan så jag vet inte, men nu då vi var där så var det skitbra iaf
  • Felicia6

AnnaMus, vi bor ju i radhusfyra och på vintern har vi en elräkning på drygt 1700kr i månaden, sommaren har vi på drygt 700kr i månaden.då har vi gamla skitelement överallt oxå i huset.
    Vatten kostar 300 i månaden för oss (vi har rinnande kranar ibland för katterna dricker).
    Bredband och garage ingår i månadsavgiften som ligger på 4334kr i månaden.
    Så jag tycker inte det är såååå farligt ändå att bo här

• Felicia6
    Wiiiie, idag har jag varit i Gällivare hela dagen och fått okej från både kirurg och narkosläkaren
    Jag fick ta alla nödvändiga prover, blodprover, blodtryck, ekg osv osv osv och allt visade bara finfint.
    Nu inväntar jag bara operationsdatum. SENAST om tre månader är jag opererad.. WIIIHOOOOO
  • Felicia6

Lofia, jag ska göra en magsäcksoperation så jag får hjälp att ändra mina matvanor och gå ner i vikt

tack för alla gratulationer

• Felicia6
    Lofia skrev 2008-01-18 16:09:45 följande:
    Felicia: Jaha, när ska du får opereras? Är det svårt att få det beviljat? Lycka till och grattis!
    Inom tre månader nu då jag har blivit godkänd så det känns bra
    Det är väl inte såå svårt, men man måste ha ett BMI på minst 40 och sen måste man ha provat på olika saker innan för att gå ner i vikt. "helst" haft det ett längre tag och verkligen kämpat mot den.

Sen är det dock lååång väntetid, jag har väntat nästan ett år på att få komma o bli bedömd av en kirurg
  • Felicia6
    Peda skrev 2008-01-18 22:27:19 följande:
    ja Madigan, man brukar bli det då man tränar. (röd i ansiktet och flåsig) Det är ju det som ÄR träning!!
    fast bara till en gräns Jag förstod det som att det var FÖR mkt av den varan så det bara var jobbigt
  • Felicia6

Peda, förresten. Skriv te mig på msn? Ända sen jag addade din nya har det varit knas med dig ju

• Felicia6

Peda, jag har redan provat adda dig på den, men det har inte gått?

Jag skriver privat till dig min adress kan du prova?

Svar på tråden ~*~*~ Skellefteå!~*~*~