Inlägg från: Felicia6 |Visa alla inlägg
  • Felicia6

~*~*~ Skellefteå!~*~*~

Hej alla!!

Här kommer en hälsning från underbara khao lak.
    Bilden föreställer utsikten från min sängkant och jag älskar o njuter av varje sekund här. Idag har vi ridit på elefanter, kikat på sköldpaddor och varit på forsränning med bambuflotte.

Hoppas ni har det bra och att vädret inte är allför dåligt i sverige!
  • Felicia6
    Peda skrev 2007-12-16 13:52:29 följande:
    Nu har jag (i brist på annat) fotat och satt in bilder på hela bb väskan.. Så mysigt och sitta och dola med bebiskläder.. e dom söta eller söta lixom! Felicia: Visst har ni kommit hem från Tahiland igår? Hur har nu resan vart?
    Hej Jajjemensan, vi kom till sverige i lördags kväöll o kom hem till skeå med sista flyget igår kväll

Det var sååå underbart och jag längtar redan tillbaka ska lägga upp lite bilder sen tänkte jag, nu ska jag bara ta emot min son som snart kommer hem o är såå efterlängtad
  • Felicia6

Hally, absolut ska du få titta på bilder, ska bara ladda upp några först

lilun, grattis till köpet Det är inte ni som är våra nya grannar?

• Felicia6
    lilun skrev 2007-12-18 11:25:24 följande:
    felicia6: nja vi har inte flyttat ännu men vi kommer att bo i huset brevid er...så man kan nog säga att vi kommer att bli grannar
    längan brevid oss? Vilket nummer?Jag hörde att våran närmaste granne skulle sälja nu oxå nämligen Hur mkt fick  ni ge och när flyttar ni?
  • Felicia6
    Annamus skrev 2007-12-18 21:54:50 följande:
    Sjungande dalen 3:a: Billigast av alla mina alternativ, men då minst av alla alternativen.Skelleftehamn 4:a (122 kvadrat): Störst i ytan, men vill vi till Skelleftehamn? Kanske... Peda bor ju där. Ett klart plus. Även plus med egen trädgård och allt-i-ett-hyra.Uppfinnarvägen 3:a: Dyr, men vansinnigt fin. Älskar området, bor här nu och sonen går dagis här... Nära stan, hiss, barnvagnsförråd mm.Kåge 3:a: Vi vet vi gillar Kåge, lägenheten är jättefin, men det är kallhyra och vatten ingår inte. Hur vet man vad det kostar egentligen?ARGH! Flickor! Hur ska man bestämma sig jueh?
    låter solklart för mig uppfinnar
    Iaf då jag läser din alternativ låter det som du egentligen redan vet att det är den du vill ha
Svar på tråden ~*~*~ Skellefteå!~*~*~