Inlägg från: Felicia6 |Visa alla inlägg
  • Felicia6

~*~*~ Skellefteå!~*~*~

Peda, vi ska fira julafton här idag Alla är hos sina respektives familjer på julafton så då samlas vi här hemma idag ist o firar. Alla kommer vid 15 så det är full rulle här idag

• Felicia6
    Peda skrev 2007-12-28 16:49:37 följande:
    Är så trött på att man ska förbjud allt. Förbjud hellre dessa j**a sigaretter! Eller ska man kanske förbjuda nyårs skumpa också? Stäng ner hela systembolaget vettja.
    Håller med dig

Åh, sitter o kikar på thailandsresor för nästa år.. Varför kan inte ett år gå fortare?
  • Felicia6
    turia skrev 2007-12-28 17:36:36 följande:
    hur många är nykter vid 00-slaget vid hanteringen av smällarna/raketerna..
    jag kommer vara nykter lr nästintill nykter iaf
    Peda skrev 2007-12-28 19:57:34 följande:
    felle : Ni har redan bestämt att åka näst år till thaliland?
    Det är väl inte 100% bestämt men 90% Beror lite på hur det går att spara oxå, eftersom vi då ska ha med Jesper o försöka vara borta lite längre
  • Felicia6
    Peda skrev 2007-12-29 12:14:14 följande:
    felle: Så härligt! Men det är klart.. krävs nog en del planering och sparande för en sådan resa.
    Ja, absolut Vi har inte bestämt heller om det blir charter eller reguljärt vi åker. Jag vill helst vara borta i tre veckor- en månad o åka runt lite, men tony tycker att en månad blir för länge o så ska vi försöka planera ihop det med föräldrar o syskon som ville hänga på oxå Och ja, pengar.. Allting kostar ju tyvärr så det styr ju lite nu Två sista gångerna vi har varit iväg har allt gått på 40 000kr per gång o ska vi dessutom vara där längre o med jeppe så drar det ju iväg mer. Så vi får se vad som händer

pissypopi, tjenare Håller ni på för fullt i huset? Är såå avis på er som har hus, jag vill oxå ha hus. Helst igår

Lilun, när flyttar ni in i radhuset och får man fråga hur mkt ni fick ge?
  • Felicia6

Peda, åker man på charter så bokar man ett paket så att säga. Resan, hotellet och oftast transfer till hotellet från flyget o så har man reseledare man kan ringa till om det är något speciellt o så. Det är oftast det folk åker på som åker till tex mallis, grekland osv osv.

Reguljärt så fixar man allt själv. Man kanske bokar flygstol på ett ställe och sen hittar man själv ett hotell då man väl är nere på resmålet eller via internet lr så hemifrån och så har man ingen reseledare lr nåt

• Felicia6

Wiiiieeeee

Jag ska till gällivare på möte med kirurgen den 17e januari. Nu är det inte länge kvar innan jag är opererad o börjar mitt nya liv

• Felicia6

Hally, jag hoppas det blir så för mig med

Peda,vi ska bara dit över dagen. Jag ska samåka med en tjej som oxå ska göra open o som kommer frn skeå :)

bendito Jag ska göra en gastric bypass. En viktoperation kort o gott

malle, nej, bara drygt två veckor Jag längtar så jag håller på att avlida snart

• Felicia6

Malle, den harinte varit där hela tiden Så jag antar att det är någon sorts reklam. Står ju tom ovanför den

Jag har varit på den nya sidan i kanske 2-3veckor. Har den kommit till "vanliga" familjeliv nu alltså eller?

• Felicia6

Peda har rätt i att man vänjer sig fort..

Hur många kommer ihåg hur familjeliv version 1 såg ut tex?

• Felicia6

Lofia, jag bor oxå på södra anderstorp i ett radhus. Har alltid sagt "ALDRIG A-TORP"... Lika förbannat hamnade jag här och måste säga att jag trivs hur bra som helst här på södra sidan
    har kort på vårat hus i mitt galleri om du vill se.

man kan säga att anderstorp ligger Sydöst om stan och lasarettet nordväst, men det går absolut att cykla dit. Min man cyklade till sitt jobb förut då det låg i stan och det tog bara kanske 20 min. Tar väl drygt 30-40 min till lasarettet eller så

Svar på tråden ~*~*~ Skellefteå!~*~*~