~*~*~ Skellefteå!~*~*~
Peda, vi ska fira julafton här idag
Alla är hos sina respektives familjer på julafton så då samlas vi här hemma idag ist o firar. Alla kommer vid 15 så det är full rulle här idag
Peda, vi ska fira julafton här idag
Alla är hos sina respektives familjer på julafton så då samlas vi här hemma idag ist o firar. Alla kommer vid 15 så det är full rulle här idag
Peda, åker man på charter så bokar man ett paket så att säga. Resan, hotellet och oftast transfer till hotellet från flyget o så har man reseledare man kan ringa till om det är något speciellt o så. Det är oftast det folk åker på som åker till tex mallis, grekland osv osv.
Reguljärt så fixar man allt själv. Man kanske bokar flygstol på ett ställe och sen hittar man själv ett hotell då man väl är nere på resmålet eller via internet lr så hemifrån och så har man ingen reseledare lr nåt
Wiiiieeeee
Jag ska till gällivare på möte med kirurgen den 17e januari. Nu är det inte länge kvar innan jag är opererad o börjar mitt nya liv
Hally, jag hoppas det blir så för mig med
Peda,vi ska bara dit över dagen. Jag ska samåka med en tjej som oxå ska göra open o som kommer frn skeå :)
bendito
Jag ska göra en gastric bypass. En viktoperation kort o gott
malle, nej, bara drygt två veckor
Jag längtar så jag håller på att avlida snart
Malle, den harinte varit där hela tiden
Så jag antar att det är någon sorts reklam. Står ju tom ovanför den
Jag har varit på den nya sidan i kanske 2-3veckor. Har den kommit till "vanliga" familjeliv nu alltså eller?
Peda har rätt i att man vänjer sig fort..
Hur många kommer ihåg hur familjeliv version 1 såg ut tex?
Lofia, jag bor oxå på södra anderstorp i ett radhus. Har alltid sagt "ALDRIG A-TORP"... Lika förbannat hamnade jag här och måste säga att jag trivs hur bra som helst här på södra sidan
har kort på vårat hus i mitt galleri om du vill se.
man kan säga att anderstorp ligger Sydöst om stan och lasarettet nordväst, men det går absolut att cykla dit. Min man cyklade till sitt jobb förut då det låg i stan och det tog bara kanske 20 min. Tar väl drygt 30-40 min till lasarettet eller så