• tilda den vilda

vi som handlar på Lidl

Här är alla som handlar på lidl välkomna!!!

De som inte gillar butiken kan tjattra nån annanstans!!!!

Vi tipsar varandra om deras varor, produkter m.m

• Svar på tråden vi som handlar på Lidl
  • Lizard19
    Sallisen skrev 2007-11-28 10:51:02 följande:
    Har ni provat de där grekiska grejerna de har... såna där knyten fyllda med fetaost? *vill haaaaaaaaaaaaaaa*
    Har dem i frysen har inte provat än men vi köpte fish and chips påsen som är ljusblå. INTE god... Usch katterna fick de :P

Men de är ju så man lär ju prova sig fram =)
    Ost ost ta i hyveln
  • Sallisen
    Lizard19 skrev 2007-11-28 10:56:19 följande:
    Har dem i frysen har inte provat än men vi köpte fish and chips påsen som är ljusblå. INTE god... Usch katterna fick de :P Men de är ju så man lär ju prova sig fram =)
    Vi provade deras fiskpinnar, men usch alltså! Aldrig mer!

Men som sagt, sen vet man ju!

Prova knytena, sååå goda!! (akta tungan bara, fyllningen är VARM när de kommer ut ur ugnen!)
  • Änglatuss

nej fiskpinnarna smakar urk men tummen upp för dom marinerade kalkonerna i grön förpackning, nu tror jag vad vi ska äta ikväll! eller varför inte värma dom nu!

• Lizard19
    Familjen Söderström skrev 2007-11-28 11:09:58 följande:
    nej fiskpinnarna smakar urk men tummen upp för dom marinerade kalkonerna i grön förpackning, nu tror jag vad vi ska äta ikväll! eller varför inte värma dom nu!
    Tyckte mycket om dem i början men vi åt dem så ofta så nu kan jag inte ens titta på dem...

Men kycklingen är god.. =)
    Ost ost ta i hyveln
  • Sallisen

Deras chicken nuggets, i den ljuslila lådan (vet inte om nån har skrivit om dem redan). MUMS!

• Spindelskratt

Men titta en tråd för mig för man får väl vara med

Vi storhandlar alltid på Lid'l en gång i veckan.
    Köper blöjorna, enda blöjan som verkligen håller hela natten på gossen. Billiga är dem med.

Annars så köper vi det mesta, det enda jag inte handlar där är schampo/balsam o gossens välling/gröt/burkmat finns inte heller där. Ibland blir det komplement på bröd på Kvantum på andra sidan gatan.

Men jag bara älskar deras chkolad glass med bitar i...Mumma!

Finns så mycket smått som är så gott hos dem tycker jag.

Håller med gällande fiskpinnarna de var ingen höjdare.
    Men deras kycklingklubbor o de där friterade kycklingbitarna är så gott till ris o sötsur sås

• Änglatuss
    Sallisen skrev 2007-11-28 11:15:04 följande:
    Deras chicken nuggets, i den ljuslila lådan (vet inte om nån har skrivit om dem redan). MUMS!
    dom är också goda länge sedan jag åt dom min dotter dricker deras fruktsoppa nu
  • annicavillhabeis
    Sallisen skrev 2007-11-28 11:15:04 följande:
    Ja dom e bra, döremot köpte vi deras kycklingfilé, den billigaste, den va inge god alls, jätte torr.
  • Änglatuss

jag måste hurra för lidl också som iaf här där jag bor har börjat med
    LÅGLAKTOS mjölk!! jag fick alltid springa in enkom för den på en annan affär men nu kan vi oftast handla allt på lidl von lidl vet ni

älskar lidl reklamerna :-d

• Mor till solsken

Vi handlar en del på Lidl, mer förr eftersom vi flyttat ut på landet. Känns bökigt att åka till två mataffärer när det är storhandel på gång.
    Vi handlar deras mineralvatten, kebab, lördagskorv, lasagne (kyld), fryst cevapccici (stavas det så??), tvättmedel, pasta, bröd, frukt o grönt om det finns ngt fräscht, deras pepper drops liknar turkisk peppar och mycket mycket annat.

Svar på tråden vi som handlar på Lidl