• tilda den vilda

vi som handlar på Lidl

Här är alla som handlar på lidl välkomna!!!

De som inte gillar butiken kan tjattra nån annanstans!!!!

Vi tipsar varandra om deras varor, produkter m.m

• Svar på tråden vi som handlar på Lidl
  • lokacitron
    Lilja84 skrev 2008-02-03 17:20:04 följande:
    hahahah jag hade köpt hem färdig klyftpotatis , dne där lite kryddiga , ja hur som helst , så läste jag innehållsförtäckningen , förutom att den innehåller votlök , innehåller den även bajmedel
    Bajmedel vad fan ska det vara.
  • Endag
    Charro skrev 2008-01-30 13:12:47 följande:
    Och imorgon torsdag ska jag köpa barnlampan med flygplan att hänga i sonens rum. Blir jättebra, tror jag Saknade faktiskt tandkräm för barn, kan inte hitta det alls. Någon som vet om det finns?
    Finns den i alla Lidl? Och finns den kvar nu måntro?
  • keno

Ni som kan den här affären! Brukar de ofta ha extrapris på sina blöjor? Köpte två paket sist för att prova och tyckte de var bra.

• tilda den vilda
    keno skrev 2008-02-04 15:59:22 följande:
    Ni som kan den här affären! Brukar de ofta ha extrapris på sina blöjor? Köpte två paket sist för att prova och tyckte de var bra.
    det kommer nog med jämna mellanrum, gå inpå deras hemsida . jag går in varje mån o tors för att se erbjudanden. lidl.se
  • keno

Okej, får gå in där och kolla ibland då! Tack så mycket!
    tilda den vilda skrev 2008-02-04 16:04:43 följande:

det kommer nog med jämna mellanrum, gå inpå deras hemsida . jag går in varje mån o tors för att se erbjudanden. lidl.se
  • tilda den vilda

idag har jag tillagat den där marinerade kalkonfileen har ännu inte ätit men provsmakat den ojojoj vad den var goooood, måste köpa mera.

• sylwka

tilda den vilda skrev 2008-02-04 16:04:43 följande:

hej alla lidl fans. Ang. erbjudande så kan ni beställa en nyhetsbrev till eran e-mail på lidl.se.
    Då kommer en mail en gång i veckan eller två. Mycket bra sätt att inte missa något.
  • Mini Pantern

Yes yes våffeljärnet fanns kvar så nu kan vi grädda 3 st åt gången. Snacka om att vi snart ska ha våffelfest

• tilda den vilda

här var tyst o tomt  är alla på lidl månne?

Svar på tråden vi som handlar på Lidl