• tilda den vilda

vi som handlar på Lidl

Här är alla som handlar på lidl välkomna!!!

De som inte gillar butiken kan tjattra nån annanstans!!!!

Vi tipsar varandra om deras varor, produkter m.m

• Svar på tråden vi som handlar på Lidl
  • Rettis

Här är en till som älskar LIDL!! Här finns det korgar oxå!

Charro skrev 2007-11-29 08:49:48 följande:
    Här i Bromölla finns det korgar, fast det är sällan jag tar en korg blir alltid en vagn Kassorna kan jag hålla med om att det kan vara bökigt. Men inte känner jag mig stressad. Vi packar ner i ihopfällbara backar som vi ställer i vagnen. Gillar inte deras påsar alls, tycker de är på tok för små o låga. Någon som har provat deras stora glasstårta den med choklad tror jag det är. Funderar på att köpa en sådan till kalas här...
    Japp jag har provat den!! Den är -ingen- glasstårta!! Det är mer vanlig tårtbotten i än vad det är glass!! Jättekonstig!! Den såg såå god ut när jag köpte den, men så när vi öppnade den och fick smaka på den var den en stooor besvikelse!
  • Spindelskratt
    Lizard19 skrev 2007-11-29 09:50:51 följande:
    Japp vi har provat den men var ingen hitt direkt... Synd för den såg smaskig go ut...
    [/citat]
    Rettis skrev 2007-11-29 10:07:40 följande:
    [citat]
    Här är en till som älskar LIDL!! Här finns det korgar oxå!
    Japp jag har provat den!! Den är -ingen- glasstårta!! Det är mer vanlig tårtbotten i än vad det är glass!! Jättekonstig!! Den såg såå god ut när jag köpte den, men så när vi öppnade den och fick smaka på den var den en stooor besvikelse!
    Tack för svar, då ska jag inte köpa den alltså. Får hitta på något annat då
  • tilda den vilda

jag har ju glömt  den goda muslin den med frukt o nötter  den är bara så god!!!!!!

• 704regan

Kul att se att fler har köpt skor som de trivts med, jag köpte ett par för 79:- tänkte ha dem som "extraskor" men de blev snabbt favoriter. Har använt dem 1.5 säsong och de ser ut som nya, inte ens sulan är sliten.

Ett annat tips är deras snacks kommer inte ihåg vad de heter(ska handla imorgon så det finns inte en smula kvar) Det är en nötmix i en röd påse, kostar straxt under 10:- lite starka men helt underbart goda. Imorgon blir det två påsar!

• Lizard19

Var på Lidl igår och handlade jätte fina julkort. Köpte även en liten söt julgran i glitter som man kan hänga på fönstret och tända... Ursöt... =)

Å så blev det den där goda mjölkchokladen som de var rea på dessutom =)

Ost ost ta i hyveln
  • Spindelskratt

Måste bara tipsa om en ikke ätbar sakt jag köpte för 10kr igår.
    Det var en flaskborste, fast med skumgummi istället för de där hårda stråna som annars brukar finnas.
    Superbra var den fick rent gossens nappflaskor ända ner till botten o även en smal vas blev ren i botten.

Blev ju en massa annat köp med förståss, kassler var billigt så det köpte jag o hittade en massa varor på 30%. Bra att lägga i frysen. Summan landade väl runt de 500kr o det räcker hela veckan. Bara mjölk som behöver kompletteras.

Pepparkaksdeg letade jag efter, men hittade ingen...Någon som sett om de har o provat den?!

• Lizard19

Har ni slutat handla på Lidl ? =)

Ska dit ikväll å handla =)

Ost ost ta i hyveln
  • Sallisen
    Lizard19 skrev 2007-12-04 16:10:22 följande:
    Har ni slutat handla på Lidl ? =)Ska dit ikväll å handla =)
    Sluta handla på Lidl? Förvånad *chockad* GÅR det?!
  • Lizard19

Haha nej men ni är så tysta ju :P

Ikväll blir de julmust förvisso apotekenas men de finns där :P Å något gott slinker nog ner =)

Ost ost ta i hyveln
  • mosterYster

Är det någon som har sett den skivade osten med chili på sista tiden eller har alla Lidl tagit bort den ur sortimentet???

Svar på tråden vi som handlar på Lidl