vi som handlar på Lidl
Här är alla som handlar på lidl välkomna!!!
De som inte gillar butiken kan tjattra nån annanstans!!!!
Vi tipsar varandra om deras varor, produkter m.m
Här är alla som handlar på lidl välkomna!!!
De som inte gillar butiken kan tjattra nån annanstans!!!!
Vi tipsar varandra om deras varor, produkter m.m
Här är en till som älskar LIDL!! Här finns det korgar oxå!
jag har ju glömt den goda muslin den med frukt o nötter den är bara så god!!!!!!
Kul att se att fler har köpt skor som de trivts med, jag köpte ett par för 79:- tänkte ha dem som "extraskor" men de blev snabbt favoriter. Har använt dem 1.5 säsong och de ser ut som nya, inte ens sulan är sliten.
Ett annat tips är deras snacks kommer inte ihåg vad de heter(ska handla imorgon så det finns inte en smula kvar) Det är en nötmix i en röd påse, kostar straxt under 10:- lite starka men helt underbart goda. Imorgon blir det två påsar!
Var på Lidl igår och handlade jätte fina julkort. Köpte även en liten söt julgran i glitter som man kan hänga på fönstret och tända... Ursöt... =)
Å så blev det den där goda mjölkchokladen som de var rea på dessutom =)
Måste bara tipsa om en ikke ätbar sakt jag köpte för 10kr igår.
Det var en flaskborste, fast med skumgummi istället för de där hårda stråna som annars brukar finnas.
Superbra var den fick rent gossens nappflaskor ända ner till botten o även en smal vas blev ren i botten.
Blev ju en massa annat köp med förståss, kassler var billigt så det köpte jag o hittade en massa varor på 30%. Bra att lägga i frysen. Summan landade väl runt de 500kr o det räcker hela veckan. Bara mjölk som behöver kompletteras.
Pepparkaksdeg letade jag efter, men hittade ingen...Någon som sett om de har o provat den?!
Har ni slutat handla på Lidl ? =)
Ska dit ikväll å handla =)
Haha nej men ni är så tysta ju :P
Ikväll blir de julmust förvisso apotekenas men de finns där :P Å något gott slinker nog ner =)
Är det någon som har sett den skivade osten med chili på sista tiden eller har alla Lidl tagit bort den ur sortimentet???