• tilda den vilda

vi som handlar på Lidl

Här är alla som handlar på lidl välkomna!!!

De som inte gillar butiken kan tjattra nån annanstans!!!!

Vi tipsar varandra om deras varor, produkter m.m

• Svar på tråden vi som handlar på Lidl
  • tilda den vilda

oh deras choklad med nötter o frukt är ju bara så gooooda, jag provade marabou`s men  det smakake ju bara flöt

• Sallisen

Hääär var tråden! Tack TS för starten!

Vi älskar Lidl i vår familj, storhandlar där varje månad!

Just nu önskar jag att jag hade vaniljglassen (i den blå 2½-litersbunken) tillgänglig, gravidhormonerna KRÄVER lite glass!

• Änglatuss
    Strumpansmamma skrev 2007-11-28 10:47:51 följande:
    vad kostar ett paket blöjor på lidl??
    64.90 typ
  • Lizard19

Ja glassen är gooood... =)

Tycker det är kul att åka dit en gång i veckan och kika för de är alltid något nytt som kommer in =)

Ost ost ta i hyveln
  • Sallisen

Har ni provat de där grekiska grejerna de har... såna där knyten fyllda med fetaost? *vill haaaaaaaaaaaaaaa*

• Lilja84

En till som handlar på Lild , men jag handlar även på ICA och willys .
    Det är så bra för nu har dom öppnat en till butik här , precis där jag bor så jag har ca 7 minuters gångväg hemifrån till Lidl.
    Jag föredrar deras glass,blåmögelosten ,mjölken och blöjorna , sen brukar deras grönsakshylla ha fräsha/mogna  frukter och grönsaker

Livet går vidare vare sig du vill eller ej.
  • Lilja84

Ja just det deras görna oliver med paprika är  underbart goda .

Livet går vidare vare sig du vill eller ej.
  • annicavillhabeis

Det finns så många som är emot lidl å det förstår jag inte alls. de har jätte bra varor.Glassen de har är så himla bra å dessutom billig. Deras kryddor gillar jag. Å den där marinerade kalkonfilén, så himla gott
    Dock lite besviken på att de smyghöjer varorna hel tiden.

• tilda den vilda

jag köpte en sån där kringla  med inbakad feta ost  (bauta stor) har dock inte gräddat den än. ohh deras valnötsglass är oxå super god * mumsfilibabba*

Svar på tråden vi som handlar på Lidl