• tilda den vilda

vi som handlar på Lidl

Här är alla som handlar på lidl välkomna!!!

De som inte gillar butiken kan tjattra nån annanstans!!!!

Vi tipsar varandra om deras varor, produkter m.m

• Svar på tråden vi som handlar på Lidl
  • Änglatuss

dom har korgar i tierp också men jag blir stressad då vi handlar mycke men har oftast två kundvagnar och så plockar han upp och jag i den andra och sen packar vi tillsammans, jättestressande med en 1½ MED oss men men det går man har dock glömt häflten

• monica75

köper också blöjor på lidl och deras våtservetter, mycket bättre än både libero och pampers och betydligt billigare.
    handlar alltid en massa annat också.

• annicavillhabeis

Här i Linköping har de korgar.

• Dita

wook grönsaker i sötsur sås e oslagbar och inte gör det den sämre av att det är halva priset på den i jämförelse med vilken annan affär som helst.

• Dita
    Dita skrev 2007-11-29 08:39:38 följande:
    wook grönsaker i sötsur sås e oslagbar och inte gör det den sämre av att det är halva priset på den i jämförelse med vilken annan affär som helst.
  • Spindelskratt

Här i Bromölla finns det korgar, fast det är sällan jag tar en korg blir alltid en vagn

Kassorna kan jag hålla med om att det kan vara bökigt. Men inte känner jag mig stressad. Vi packar ner i ihopfällbara backar som vi ställer i vagnen. Gillar inte deras påsar alls, tycker de är på tok för små o låga.

Någon som har provat deras stora glasstårta den med choklad tror jag det är. Funderar på att köpa en sådan till kalas här...

• Lizard19
    Charro skrev 2007-11-29 08:49:48 följande:
    Här i Bromölla finns det korgar, fast det är sällan jag tar en korg blir alltid en vagn Kassorna kan jag hålla med om att det kan vara bökigt. Men inte känner jag mig stressad. Vi packar ner i ihopfällbara backar som vi ställer i vagnen. Gillar inte deras påsar alls, tycker de är på tok för små o låga. Någon som har provat deras stora glasstårta den med choklad tror jag det är. Funderar på att köpa en sådan till kalas här...
    Japp vi har provat den men var ingen hitt direkt... Synd för den såg smaskig go ut...
    Ost ost ta i hyveln
  • BunnyBrown
    Lilja84 skrev 2007-11-28 18:01:51 följande:
    Här har dom korgar OCH  2 kassor med band som på ICA och willys
    Åh... inte på butikerna här i GBG :( Trodde de var likadant överallt.
Svar på tråden vi som handlar på Lidl