• tilda den vilda

vi som handlar på Lidl

Här är alla som handlar på lidl välkomna!!!

De som inte gillar butiken kan tjattra nån annanstans!!!!

Vi tipsar varandra om deras varor, produkter m.m

• Svar på tråden vi som handlar på Lidl
  • Sallisen
    Lizard19 skrev 2007-12-04 16:20:13 följande:
    Haha nej men ni är så tysta ju :PIkväll blir de julmust förvisso apotekenas men de finns där :P Å något gott slinker nog ner =)
    Okej!

Jag smaskade faktiskt i mig en rejäl hög av den goda vaniljglassen igår! *slurp*
  • Atamon

Oj, fanns det en sådan här tråd! Måste läsa igenom, sedan ska jag tipsa om det som jag tycker är bra!

• Freiya

dom chopsen dom har, kommer inte ihåg märket, fragrancia eller nåt, "sourcream & cheese" e ju dom goaste chipsen som finns!
    åker dit ibland bara för att köpa chips, hehe. och drickan e ju billig med.
    och cevapcici förstås. dom har blivit så poppis här i alingsås så dom tar slut nästan jämt, dom får in en sändning om dan sa en i personalen, men dom tar slut ändå. har ni inte provat dom så GÖR DET! antingen med ris eller i pitabröd med grönsaker och vitlökssås, nam-nam!

Nu flyger vi, sa räven. Kastade grisen i tryckkokarn.
  • Atamon

* Frukt och grönt är jättebra på Lidl här i Sundsvall!
    * Brukar inte gilla panerad fisk, men Lidl har större, panerade bitar med fyllning. Jättegoda! (tror det var tipsat om dom)
    * Kryddorna gillar jag, torkad persilja på stor burk - jättebra.
    Torkad chili i kvarnburk
    * Många konserver/glasburkar som är bra. Champinjoner, grillad paprika, oliver osv
    * Öl Schwaben Brau 2,8, i små bruna glasflaskor. Jättegod matöl (och annars också om man gillar ta en öl)
    * Fetaost av märket Milbona, blå förpackning, två bitar som sitter ihop.
    * Bröd finns ju många vanliga sorter, samt av vi brukar köpa Butter Toast rostbröd.
    * mörk choklad, långa, blå stänger

• tilda den vilda

ah jag tänkte detsamma! det blev tyst här i tråden! nej då jag slutar aldrig att handla på LIDL////////////////////Skrattande

• kissen

Jag tycker att lidls chokladen e god, spec den vita som har jordgubbsgrejs i...... så hinla suuuuuper god, å deras panerade rödspätta.. mmmmmm... måste dit å handla snart

• Mor till solsken

Jag letade efter den och den rökta osten i förra veckan men jag kunde inte hitta den i "min" Lidl.

mosterYster skrev 2007-12-04 16:20:15 följande:
    Är det någon som har sett den skivade osten med chili på sista tiden eller har alla Lidl tagit bort den ur sortimentet???
  • Lizard19

Ja det vart en del på lidl igår då =)

Köpte mina mjölkchoklad som fortfarande var på rea =)

Ost ost ta i hyveln
  • tilda den vilda

jag var där idag med men det bidde inte så mycket för jag handlade ju förra veckan.

men jag vill tipsa om en bra rengörigsgrej till toan den heter   w5 wc-tabs citron

jag stoppar i tabletten i toan efter den vanliga rengöringen ungefär 1 gång i månaden
     ja fast jag städar toan varje vecka men som ett bra komplement, det känns FRÄSCHT!!!

• Atamon

Lidl egna julmust är faktiskt inte så tokig! (köpte lightvarianten)

Svar på tråden vi som handlar på Lidl