• lollypop

För alla oss som gillar Lindex. Del 2

Första tråden blev en stor hit!!!

Så därför startar jag nu uppföljningstråden...

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  

Så gamla som nya... HJÄRTLIGT VÄLKOMNA!!!

En mamma håller sina barn i handen en tid men i sitt hjärta förevigt!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-04 08:28:23:
    www.lindex.se/StartPage/StartPage.aspx

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-04 08:29:54:
    Länkar till de gamla trådarna...

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m24597691.html

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m24898225.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-04 09:18:48:
    OBS!!!
    Länk till NYA bildtråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-241/m27551883.html
  • Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex. Del 2
  • cooki
    IntravenösFylletös skrev 2007-12-18 22:02:39 följande:
    det kan nog stämma.finns en bild i bildtråden som ja lagt ut. både de orangea och de gröna står det att det är strl 80 på...men de gröna ser ju mycket mindre ut ju.
    Kollade bilden och de ser ju också mindre ut. Lustigt att det skiljer så mycket, de gröna tog jag på pojksidan. Jag som ville ha den färgen, men inte i samma storlek som de byxor han växt ur nu.
    ♥ Noah 061218 ♥
  • Snorky
    Maj bebis 07 skrev 2007-12-18 22:05:50 följande:
    Är de gröna plyschbyxorna samma färg som de gröna djuren på djurbodyn?
    nä, det är inte samma färg... djuren är mer neongröna och plyschbyxorna är typ äppel-, ärt-gröna...
    Mamma till buspojkarna Neo 050314 och Mio 061221
  • Snorky
    Maj bebis 07 skrev 2007-12-18 22:03:43 följande:
    snorkyhörde att nästa me&I kollektion ska lämna 70talet lite och kika på 80talet.... så då är ju Lindex helt "rätt" ute med såna färger! Är nog bara väldigt ovant nu när man vant sig vid brunt och orange . Ska iaf bli spännande att se, har bokat me&I party i början av februari. Hoppas fortfarande att nya djurbodyn kommer in i nån färgkombo som matchar till de orange brallorna.
    jo, det är väl så... man brukar ju tycka mkt är fult precis när det kommer, men sen brukar man vänja sig! Fast det vore bara bra om jag kunde tycka lite var fult hos me&I...
  • Nea 85

Åh, tittar på alla fina kläder ni köper *suktar*..
    Men nu är det tomt i kassan här... Och sen måste jag köpa julklappar när barnbidraget kommer och tyvärr inte till barnen

Men jag tipsade min brorsa om djurbodyn till julklapp åt min minsting Så man får väl se...Haha

• Snorky
    Squeezetoy skrev 2007-12-18 22:10:53 följande:
    Snorky, nä det är ju ingen idé att köpa något som mest bara kommer att ligga på hyllan. Man känner ju oftast på sig när man köper något bara för att man vill ha det eller om det är något som behövs också. Vi behövde lite nytt i garderoben, dessutom försöker jag uppmuntra när sambon faktiskt lyckas bryr sig lite om kläder, det var ju han som verkligen gillade dressen. Även om jag i morse nästan satte andan i halsen när jag såg vad han hade lyckats kombinera ihop. (orangea velourbyxorna, den nya bodyn i grått/blått/grönt och ett par randiga strumpor i ljublått/mörkblått) Jag antar att han tänkte att man ska se till att använda det nya man köpt Vid nästa blöjbyte så bytte jag ut byxorna mot ett par mer passande.
    miniGrynet skrev 2007-12-18 22:15:33 följande:
    Haha!! Låter som min sambo lite grann... Försöker uppmuntra till att han ska välja kläder åt dottern, men ibland kan jag bara inte låta bli att ändra någonting.... känner mig så elak, men alltså, allt som ligger i hennes byrå matchar inte med varandra!!
    haha... jag tror helt enkelt de inte tänker så mkt. För min sambo är likadan. Men nu på sistone har jag märkt att han börjat anstränga sig mer för att det ska passa ihop. O ibland har jag tom blivit förvånad! Men det är nog för att jag klagat så många gånger! Vissa gånger har jag gått o bytt nåt plagg om vi ska åka iväg... då har han sagt "vadå, dög det inte?" Då har jag ljugit några gånger o sagt "de var smutsiga" el något annat passande!
  • LillaÄrtan

Kikar in här. Jag har lagt lite bilder i Bild-tråden just.. dagens inköp + sånt som tjejerna fått i present i helgen Fick dessutom presentkort på Lindex för att köpa åt minstingen så de vart en del.... Kuuuuul!!

-Sofie, mamma till två Underbara töser, Julie 051215 & Klara 071022-
  • Love2007

Wiiiieee - Lilla ärtan, vad är det för body på bilden längst ner till höger med elefanter och apor brun/orange, Lindex? Vilka storlekar?? Superfin, de andra grejorna var superfina också!

^¨¨¨ Det finaste vi gjort - Love Ivar Mio 07-06-14¨¨^
  • Snorky
    LillaÄrtan skrev 2007-12-18 22:59:34 följande:
    Kikar in här. Jag har lagt lite bilder i Bild-tråden just.. dagens inköp + sånt som tjejerna fått i present i helgen Fick dessutom presentkort på Lindex för att köpa åt minstingen så de vart en del.... Kuuuuul!!
    men gu vilken söt omlottbody på sista fotot!!! Den går förstårs bara upp till stl 62 eller? Den måste nog köpas till min ofödda systerdotter!! Tur att jag kan shoppa åt henne, sen måste jag nog skaffa en egen bebis igen!
  • Nea 85
    Love2007 skrev 2007-12-18 23:01:56 följande:
    Wiiiieee - Lilla ärtan, vad är det för body på bilden längst ner till höger med elefanter och apor brun/orange, Lindex? Vilka storlekar?? Superfin, de andra grejorna var superfina också!
    Håller med! Den va såååå fin! Men antar att det är en sådan som bara går upp till stl 68 eftersom det va omlottbody...
  • miniGrynet
    LillaÄrtan skrev 2007-12-18 22:59:34 följande:
    Så fina kläder!!!

Den jättesöta omlott-bodyn på sista bilden, finns den bara på bäbis?
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Elise ♥¸.?°´¯) ♥
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex. Del 2