• Lev livet som du borde ha gjort

några 89:or som väntar bebbe?

Jag är 18 och väntar mitt första barn i Augusti. Hur är det med er?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-01-15 09:57
    Har fått MF (om inte alla sett att jag postat det i denna tråden) den 5/1-08 hände det, men jag finns kvar i denna tråden och läser vad ni skrivit! Lycka till allihopa! :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-07 14:39
    Nu är jag gravid igen!!!

• Svar på tråden några 89:or som väntar bebbe?
  • Geléhallon89

Ja kanske har skrivit här förut? Äsch. ;). Är 89a ska bli mamma i juni. Är i vecka 15, 16 på sön.  ^^,. Har redan känns bebis massa och har även en rätt stor mage redan.(:  heh

• Lev livet som du borde ha gjort

ååh såå kul!! grattis! kul att redan få känns bebisen! :) lycka till!!

ZandraClaesson skrev 2008-01-03 18:45:23 följande:
    Ja kanske har skrivit här förut? Äsch. ;). Är 89a ska bli mamma i juni. Är i vecka 15, 16 på sön.  ^^,. Har redan känns bebis massa och har även en rätt stor mage redan.(:  heh
  • ffairytale

är också 89a :) men gjorde abort i september något som jag nog kommer ångra resten av mitt liv :/ men pappan va inte bra och ville inte utsätta mitt barn för något så darför tog jag det beslutet att avbryta, skulle haft BF den 12april. . menmen! jag blir så glad över alla som klarar det och är starka :) ni ska ha en stjärna!

• elvinaOstefan

En till 89:a här!  Blev mamma 20 november -07 :)

(¨v¨) Devin (¨v¨)
  • UngMor

Hoppar in här:) Är 89:a, väntar en liten Benjamin 30 april:)

Vilken vecka är alla i?

• Sabine1989

Jag är i vecka 17 och har precis som "ZandraClaesson" kännt massa rörelser redan och har nog ganska stor mage. Kanske är för att det är 2a barnet?! =D Jag, min sambo och min son bor i stockholm vart bor ni alla andra?

• JwJw

här är en till men vet inte hur vi ska göra än så

• UngMor

Har ni inte bestämt om ni ska behålla barnet?

Jag bor strax söder om sthlm men ska flytta ner till skåne när barnet är fött:)

• JwJw

Nej killen säger abort även om han verkar ha lugnat sig nu....han fick nog en stoor chock för allt han vill göra är o ligga i sängen o sova haha

UngMor skrev 2008-01-06 12:51:14 följande:
    Har ni inte bestämt om ni ska behålla barnet?Jag bor strax söder om sthlm men ska flytta ner till skåne när barnet är fött:)
Svar på tråden några 89:or som väntar bebbe?