• Lev livet som du borde ha gjort

några 89:or som väntar bebbe?

Jag är 18 och väntar mitt första barn i Augusti. Hur är det med er?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-01-15 09:57
    Har fått MF (om inte alla sett att jag postat det i denna tråden) den 5/1-08 hände det, men jag finns kvar i denna tråden och läser vad ni skrivit! Lycka till allihopa! :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-07 14:39
    Nu är jag gravid igen!!!

• Svar på tråden några 89:or som väntar bebbe?
  • Wictooria

hej alla 89:or! Idag var jag på mitt första foserljud, jag är så satans lycklig. Kan inte fatta att min älskling lever där inne.

• UngMor

jag har varit på 3 UL än så länge pga av att de trodde att fostret växte utanför livmodern och när de skulle kolla på barnets utveckling och vilket kön. Men får man göra fler UL? jag är ju ganska liten, har för mig att de nämde att de skulle göra de, men kan manm be om ett till?

• JwJw

Haha tror inte ja skulle kunna hålla mig för o säga nått ja heller

Baby Animal skrev 2008-01-15 09:58:10 följande:

Du kan ju kolla det om han går ut ur rummet först Men det blir nog jobbigt för dig att hålla det hemligt :-P Jag skulle nog inte ta reda på det om inte killen ville, eftersom jag inte skulle kunna hålla tyst
  • UngMor

haha nej det är ju svårt:) Har ni börjat inhandla något än?

• Baby Animal

Fråga skadar ju aldrig "UngMor"

Men att du är liten över magen behöver inte betyda något speciellt, bara du följer din egen kurva. Jag har inte varit stor någon av mina graviditeter, är precis lika liten nu med 2:an som med 1:an Lite tråkigt, men nog skönt för ryggen iaf!

Jag har iaf inte inhandlat mkt, eller jo, lite små nya kläder, hakklappar och sängkläder till lillen har vi köpt och så har vi införskaffat oss vagn med mjuklift (vår förra vagn blev stulen..) Annars så har ju jag kvar allt från första barnet som hade både flick och pojkkläder som tur va

• Twinkiie

jodå :) i juni kommer knodden

• UngMor

BabyAnimal: Oj! Ni har ju verklgen hunit handla mycket! Jag väntar nog med det ett tag till, då har man något att se fram emot:)

Eftersom alla är 89:or så antar jag att n, eller åtminstonde de flesta, går sista året på gymnsnasiet. Hur har ni tänkt att göra med ledigheten, studenten?

• Twinkiie
    UngMor skrev 2008-01-18 13:21:55 följande:
    BabyAnimal: Oj! Ni har ju verklgen hunit handla mycket! Jag väntar nog med det ett tag till, då har man något att se fram emot:)Eftersom alla är 89:or så antar jag att n, eller åtminstonde de flesta, går sista året på gymnsnasiet. Hur har ni tänkt att göra med ledigheten, studenten?
    Hee, Folkhögskolan nu sen 7 jan, Lättare för då kan man ju ta paus o läsa in sen när man har ork o kan fortsätta exakt där man börja, går ju sällan på gymnasiet, bra för mej eftersom jag hoppade av fordon, o känns tråk o börja gymnasiet igen sen liksom:P
  • Malla1

Jag är 89:a och har BF 10 februari. snart dags, hoppas jag iaf! Börjar bli skapligt trött på magen. men har redan haft massa känningar så det är nog dags snart!

Svar på tråden några 89:or som väntar bebbe?