• Lev livet som du borde ha gjort

några 89:or som väntar bebbe?

Jag är 18 och väntar mitt första barn i Augusti. Hur är det med er?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-01-15 09:57
    Har fått MF (om inte alla sett att jag postat det i denna tråden) den 5/1-08 hände det, men jag finns kvar i denna tråden och läser vad ni skrivit! Lycka till allihopa! :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-07 14:39
    Nu är jag gravid igen!!!

• Svar på tråden några 89:or som väntar bebbe?
  • Sabine1989

MarieHJ: Vi ska också ta reda på könet den här gången =)
    Hoppas dom kan se det på rutinul på måndag! Ni som tagit reda på könet, har dom kunnat se på rutinul och haft rätt eller har ni gått iväg för att enbart kolla könet? =)

• MarieHJ
    cammily skrev 2008-01-12 14:35:37 följande:
    vi tog reda på köner på rutin konterollen. de bästa vi gjort då man slapp få en massa neutrala kläder å saker av folk,

[/citat]

Precis det känner vi med! Det är verkligen inte så att jag önskar det ena könet mer än det andra, jag vill bara underlätta. Sen känner man sig närmare det lilla livet i magen om man kan kalla det han/hon.
    Sabine1989 skrev 2008-01-14 09:21:32 följande:
    [citat]

MarieHJ: Vi ska också ta reda på könet den här gången =) Hoppas dom kan se det på rutinul på måndag! Ni som tagit reda på könet, har dom kunnat se på rutinul och haft rätt eller har ni gått iväg för att enbart kolla könet? =)
    Vi hade världens suraste kärring på vårat rutin UL!=P Det var verkligen ingen ide. Det är tur att inte hon är min barnmorska iaf=)

Vi får väl gå och betala för våran könsbestämmning. Men jag tycker det är värt 500 kr!
  • Baby Animal

Jo det rullar på här, trycker en hel del på revbenen och lungorna känns som om dom är minimala, haha! Men inte så långt kvar nu, 53dagar idag Har tjuvkikat också och det är en pojke vi har att vänta i mars ^^,

Vilken vecka är du i?

JwJw skrev 2008-01-13 15:53:27 följande:
    Jo det är väl bara bra ohyggeligt trött och illamående bara sj?Baby Animal skrev 2008-01-13 00:56:56 följande:
  • JwJw

Ca v7 är lite krångligt o räkna ut eftersom ja vet att ja inte hade ägglossning då ja borde men ca v7. Va kul o ta reda på könet killen vill absolut inte ta reda på de men ja vill haha:P

Baby Animal skrev 2008-01-14 14:26:43 följande:

Jo det rullar på här, trycker en hel del på revbenen och lungorna känns som om dom är minimala, haha! Men inte så långt kvar nu, 53dagar idag Har tjuvkikat också och det är en pojke vi har att vänta i mars ^^, Vilken vecka är du i?
  • Geléhallon89
    Åh, i övermorn ska jag på mitt förta ul ;D. Blir bara nervösare och nervösare ;P . Det är väll alla eller? ;D . 
    v 17 (:
  • Nummerupplysningen

Är 89:a men väntar inte barn, men har däreomt en son på 1,5år Så en 89:a Mamma

• Baby Animal

Du kan ju kolla det om han går ut ur rummet först Men det blir nog jobbigt för dig att hålla det hemligt :-P Jag skulle nog inte ta reda på det om inte killen ville, eftersom jag inte skulle kunna hålla tyst

JwJw skrev 2008-01-14 15:25:30 följande:
    Ca v7 är lite krångligt o räkna ut eftersom ja vet att ja inte hade ägglossning då ja borde men ca v7. Va kul o ta reda på könet killen vill absolut inte ta reda på de men ja vill haha:PBaby Animal skrev 2008-01-14 14:26:43 följande:
  • Baby Animal

Japp, jag var väldigt nervös på alla UL jag gjort Gjorde 3st med lillan och ett rutin med lillen nu. (anledningen till 3st med lillan var först rutin, sen bakåt flytt ca 3v så jag fick göra om det några veckor senare och sen fick jag en blödning 3v innan hon föddes- var ingen fara, moderkakan hade fått ett hål..)

Men alla är nog nervösa ifall något inte skulle vara som det borde!

ZandraClaesson skrev 2008-01-14 18:48:33 följande:
    Åh, i övermorn ska jag på mitt förta ul ;D. Blir bara nervösare och nervösare ;P . Det är väll alla eller? ;D . 
  • Lina N

Lycka till med bebisverkstan! Hur länge har ni försökt?

suspicious skrev 2008-01-13 15:08:50 följande:
    jag är 18 som försöker bli gravid! grattis till er andra som är gravida!
  • Lina N

Jag längtar mest till UL men kommer nog vara lite nervös när det börjar närma sig Men jag har ju iaf varit på två VUL innan då läkaren sagt att allt är precis som det ska, så det känns bra

Svar på tråden några 89:or som väntar bebbe?