• Lev livet som du borde ha gjort

några 89:or som väntar bebbe?

Jag är 18 och väntar mitt första barn i Augusti. Hur är det med er?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-01-15 09:57
    Har fått MF (om inte alla sett att jag postat det i denna tråden) den 5/1-08 hände det, men jag finns kvar i denna tråden och läser vad ni skrivit! Lycka till allihopa! :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-07 14:39
    Nu är jag gravid igen!!!

• Svar på tråden några 89:or som väntar bebbe?
  • madelajine

En 89:a här som skall ha bebis i September. Vi längtar så jag & min pojkvän. :D

• Lina N

Här är en 89:a till Är i v. 12 på torsdag och har BF den 31:a juli

• Geléhallon89

Åh om 8dagar ska jag på mitt första ul. Har varken gjort vul eller hört hjärtljuden, är så nervös och längtar! ;D
    Fler som snart ska göra sitt första? Jag är nu i vecka 16  ska göra det när jag är i vecka 17. 16+3 (:

• Lina N

Ska inte göra UL på ett tag tyvärr men jag längtar som en galning

Har gjort två VUL dock, ett i v. 5 och ett i v. 10+0. Fick tyvärr inga bilder så jag vill dit igen :P Men har hört att det inte är bra att göra för många ultraljud så det kanske man inte ska riskera?

• Lina N

Bejbie: hur går det för er? Har ni kommit fram till något än?

Min pojkvän ville också att jag skulle göra abort men jag visste att jag inte skulle klara av att ta bort barnet.. Och det förstod han och börjar nog vänja sig lite nu verkar det som

• Ronnis89

hej är en 89a med bf 20 feb 08 =D

• JwJw

Ok,, jaa du vi har inte bestämmt något än va på VUL idag för ose hur långtid ja har på mig o bestämma. han sa att de är väl ca 4 veckor efter ägglossningen så med andra ord ca v 6 då enligt FL. men vi får se

Lina N skrev 2008-01-09 15:18:05 följande:

Bejbie: hur går det för er? Har ni kommit fram till något än?Min pojkvän ville också att jag skulle göra abort men jag visste att jag inte skulle klara av att ta bort barnet.. Och det förstod han och börjar nog vänja sig lite nu verkar det som
  • Lina N

Okej. Nej vi bestämde oss inte helt förrän jag var i v. 11 faktiskt.. Det är bättre att ni tar tid på er så det blir rätt beslut :)

JwJw skrev 2008-01-09 15:52:58 följande:
    Ok,, jaa du vi har inte bestämmt något än va på VUL idag för ose hur långtid ja har på mig o bestämma. han sa att de är väl ca 4 veckor efter ägglossningen så med andra ord ca v 6 då enligt FL. men vi får seLina N skrev 2008-01-09 15:18:05 följande:
  • JwJw

Jo de sa kuratorn också att de är bättre o ta god tid på sig istället för ett förhastat beslut.

Lina N skrev 2008-01-10 11:40:16 följande:

Okej. Nej vi bestämde oss inte helt förrän jag var i v. 11 faktiskt.. Det är bättre att ni tar tid på er så det blir rätt beslut :)
  • JwJw

Ja då va väl beslutet taget det blir behålla ringde mödravårdcentralen nyss fick tid den 24/1 för inskrivning

Svar på tråden några 89:or som väntar bebbe?