• Lev livet som du borde ha gjort

några 89:or som väntar bebbe?

Jag är 18 och väntar mitt första barn i Augusti. Hur är det med er?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-01-15 09:57
    Har fått MF (om inte alla sett att jag postat det i denna tråden) den 5/1-08 hände det, men jag finns kvar i denna tråden och läser vad ni skrivit! Lycka till allihopa! :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-07 14:39
    Nu är jag gravid igen!!!

• Svar på tråden några 89:or som väntar bebbe?
  • Lina N

Vad kul! Grattis

JwJw skrev 2008-01-11 09:14:30 följande:
    Ja då va väl beslutet taget det blir behålla ringde mödravårdcentralen nyss fick tid den 24/1 för inskrivning
  • JwJw

Tack de känns lite jobbigt för så fort ja hade ringt MVC så fick ja rosa flytningar som inte ger med sig blir så irriterad. nån mer som haft så?
    Lina N skrev 2008-01-11 11:09:51 följande:

Vad kul! Grattis
  • Lev livet som du borde ha gjort

jag fick bruna flytningar, några dar efter värkar, den 5:e jan fick jag MF. :( Så jag hoppar denna tråd för ett tag. kommer tebax när det är dags igen :) puss på er. och lycka till allihopa!!

JwJw skrev 2008-01-11 19:45:56 följande:
    Tack de känns lite jobbigt för så fort ja hade ringt MVC så fick ja rosa flytningar som inte ger med sig blir så irriterad. nån mer som haft så?Lina N skrev 2008-01-11 11:09:51 följande:
  • MarieHJ

Jag är 89:a och ska få den 19:e Juni. Jag och Pappan är så överlyckliga! Speciellt när vi fick se våran livliga plutt på Rutin UL:et igår.. Den sparka och hade sig=) Det tog nästan 3 veckor innan vi bestämde oss.. Låt det ligga på is lite så man har tid att tänka, sen vet man vad man vill. Man bara känner det..
    Några som ska ta reda på könet innan??

• cammily

vi tog reda på köner på rutin konterollen. de bästa vi gjort då man slapp få en massa neutrala kläder å saker av folk,

• Lina N

Jag har blött lite två ggr och läkaren sa att det inte var någon fara.. Men blir det värre eller om du får ont så ring och fråga. Men tror nog inte det är någon fara

JwJw skrev 2008-01-11 19:45:56 följande:
    Tack de känns lite jobbigt för så fort ja hade ringt MVC så fick ja rosa flytningar som inte ger med sig blir så irriterad. nån mer som haft så?
  • JwJw

Nej precis dom har inte blivit värre o ja har inte ont förutom mensvärksliknande men de har ja haft dagligen innan dehär
    Lina N skrev 2008-01-12 15:50:03 följande:

Jag har blött lite två ggr och läkaren sa att det inte var någon fara.. Men blir det värre eller om du får ont så ring och fråga. Men tror nog inte det är någon fara
  • Baby Animal

Halloj! Jag hoppar in i tråden
    Är född 89, en tidig rackare är jag däremot så jag fyllde 19år den 2januari. Har en dotter på snart 2½år och en liten grabb på G som är beräknad 6mars 2008, börjar bli tungt här hemma nu och lite små bökigt faktiskt men attans va spännande! Hur mår ni andra? //Cissi

• suspicious

jag är 18 som försöker bli gravid! grattis till er andra som är gravida!

• JwJw

Jo det är väl bara bra ohyggeligt trött och illamående bara sj?
    Baby Animal skrev 2008-01-13 00:56:56 följande:

Halloj! Jag hoppar in i tråden Är född 89, en tidig rackare är jag däremot så jag fyllde 19år den 2januari. Har en dotter på snart 2½år och en liten grabb på G som är beräknad 6mars 2008, börjar bli tungt här hemma nu och lite små bökigt faktiskt men attans va spännande! Hur mår ni andra? //Cissi
Svar på tråden några 89:or som väntar bebbe?