• Lev livet som du borde ha gjort

några 89:or som väntar bebbe?

Jag är 18 och väntar mitt första barn i Augusti. Hur är det med er?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-01-15 09:57
    Har fått MF (om inte alla sett att jag postat det i denna tråden) den 5/1-08 hände det, men jag finns kvar i denna tråden och läser vad ni skrivit! Lycka till allihopa! :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-07 14:39
    Nu är jag gravid igen!!!

• Svar på tråden några 89:or som väntar bebbe?
  • Wictooria

Alltså, den här tråden är ju inte ens trevlig o glad längre.. Tycker vi startar en ny 89or tråd!

• Lina N
    Wictooria skrev 2008-02-25 09:26:21 följande:
    Alltså, den här tråden är ju inte ens trevlig o glad längre.. Tycker vi startar en ny 89or tråd!
    Fast man ska väl kunna prata om både positiva och negativa saker..
    BF 29:e juli 2008
  • JosephineS

Här är en 89:a som ska ha bebbe i Nov.
    Är endast i V4+1 men hoppas på det bästa =)
    Tråkigt nog hinner jag inte gå klart gymnasiet eftersom jag bytte linje för två år sedan.
    Någon annan från göteborg som ska ha bebbe?

• Lev livet som du borde ha gjort

Ursäkta att vi kom in på fel ämne, här ifrån pratar vi inga fler MF/MA! Det tar vi personligen då!

Wictooria skrev 2008-02-25 14:17:37 följande:
    Jo, men det är ju bara negativt.
  • Lina N
    JosephineS skrev 2008-02-25 15:30:43 följande:
    Här är en 89:a som ska ha bebbe i Nov.Är endast i V4+1 men hoppas på det bästa =)Tråkigt nog hinner jag inte gå klart gymnasiet eftersom jag bytte linje för två år sedan.Någon annan från göteborg som ska ha bebbe?
    Grattis
    Jag hinner inte heller gå ut gymnasiet, dock för att jag var sjuk väldigt mycket innan jag blev gravid och missade en del. Så jag och skolan kom överens om att det var bättre om jag pluggade in det jag har kvar efter mammaledigheten istället. Men ska nog försöka plugga lite på distans under tiden också.
    Ska du gå klart gymnasiet senare då?
  • Lina N
    Wictooria skrev 2008-02-25 14:17:37 följande:
    Jo, men det är ju bara negativt.
    Kanske det, men vi kan ju prata om positiva saker samtidigt.. Hur långt gången är du?
Svar på tråden några 89:or som väntar bebbe?