Mina goa vänner!
Suck, här är det som vanligt idag. Moas feber ger sig inte. I morse hade hon bara drygt 37, och hon var relativt pigg hela förmiddagen, men nu på eftermiddagen/kvällen var hon uppe i 40 igen. Ska ringa till läkaren på Vårdcentralen imorgon, eftersom de rekommenderade det när vi var på akuten, plus att vi måste få ett läkarintyg om vi ska kunna vara hemma längre med henne.
Vi har fixat en spruta nu och lyckats få i Moa lite medicin, men usch, vad hemskt det känns att tvånghålla henne när hon gallskriker och tårarna sprutar
Själv hade jag ju tänkt jobba idag, men det gick verkligen inte. Jag vet inte vad det är med mig. Det riktigt konstiga är att jag inte har nån feber. Inatt hade jag frossa och jag toksvettas och fryser om vartannat - ändå visar termometern ingenting. Är jättesnuvig och hostig, har huvudvärk och är helt slut i kroppen. Känns som jag har sprungit ett maratonlopp (har ju gjort det så många gånger, så jag vet hur det känns
)
Är lite sur, jag har inte lyckats få hem de två Lost-avsnitt som kommit. Hade ju passat bra att se det istället för alla skitprogram som jag zappat igenom nu i några dagar.
Sussie:
Jag tycker det låter som en fin idé att lägga med ett kort på Cornelia i kistan.