Inlägg från: Emeraldy |Visa alla inlägg
  • Emeraldy

Mina goa vänner!

Suck, här går jag och längtar efter Magnus och så är planet givetvis försenat När är det INTE det?? Fundersam Känns så trist när det är fredagkväll och allt. Huvudvärk har jag som heter duga och en dotter som inte är på sitt bästa humör. Suck igen.

Barn behöver kärlek, särskilt när de inte förtjänar den.
  • Emeraldy

Hej hopp!

Agneta:
    Eftersom vi är rätt säkra på att vi inte vill ha fler barn, så sålde jag alla mina gravidkläder. Hoppas du hittar nåt! Förstår att det känns onödigt att köpa nåt nu.

Magnus kom hem strax före 20.00 igår så det blev bara en timmes försening som tur var. Idag har vi återigen varit runt och kollat lite på säng till Moa. Vi har ju pratat om en IKEA-säng, men det skadar ju inte att hålla ögonen öppna Tyvärr är ju utbudet näst intill obefintligt. Känns som det börjar vara dags för henne att få nåt annat än en tunn madrass på golvet

Jag börjar tycka det är lite obehgaligt med min huvudvärk Den kom när jag låg däckad här förra veckan och sen har den hållt i sig. Jag proppar mig full med Alvedon och det är inte min grej egentligen. Känns jobbigt att den aldrig försvinner...

Ikväll är det äntligen dags igen Håll tummarna för mina stora favoriter BWO!!

• Emeraldy

Hoppsan, här var det inte mycket action

Jag har varit på en liten shoppingtur idag. Köpte ett par jeans och tre tröjor. Passade på att rensa ur garderoben lite när jag kom hem. Känner mig lite smådeppig och då är shopping en bra medicin

Nu står en ny kycklingrätt (nåt vi alltså inte gjort förut) i ugnen tillsammans med en potatisgratäng. Blir spännande att se om det blir gott, för receptet verkade lovande

• Emeraldy

Heja BWO!! Åh, vad jag har älskat dem sen jag hörde dem för första gången för flera år sen. Säga vad man vill om Alexander Bard - men skriva musik kan han

• Emeraldy

Hej på er!
    Jag sitter fortfarande här med min sprängande huvudvärk Jag har så djävulskt ont varje dag, och har haft det i snart två veckor nu. Känns lite läskigt

I eftermiddag ska jag på klädparty (www.gangstar.se) Hoppas det finns nåt fint som inte är allt för dyrt...

• Emeraldy

Nu har jag varit på Gangstar-party, det var trevligt. Blev några hundralappar fattigare Köpte en mössa, en klänning/tröja och en tröja.

• Emeraldy

Här har ni just nu världens mest misslyckade Sara Moa är så sjukt pappig, så jag betyder nada för henne Hon har aldrig haft nån ren mamma-period, däremot mååånga pappiga perioder. Man känner sig ju helt värdelös

Mitt och Magnus förhållande ska vi bara inte prata om...

På jobbet känner jag mig ju som världens mest inkompetenta lärare, som inte ens kan få bukt med ett gäng 8-åringar

Och så känner jag mig totalt missanpassad i sociala sammanhang. Det känns som alla måste tycka att jag är världens jävla miffo.

Fan, vad jag föraktar mig själv just nu.

• Emeraldy
    Camilla och Anna:
    Tack gulle er för att ni tänker på mig Men kör på som ni planerat. Kanske kan jag komma till Station ändå (om jag orkar) för det verkar som Magnus skulle komma hem redan vid 18-tiden imorgon, om flyget inte blir försenat som vanligt. Så om jag orkar (jag har en jättetuff dag imorgon) så kommer jag
  • Emeraldy

Haha, Sussie, jag såg det där Har han hunnit se det än? Vad skoj

Bild på mitt stackars lilltroll

Hon blev biten på dagis idag Riita ringde strax före 10. De skulle klä på alla barn för att gå ut, då såg de Moa stå i ett hörn och försöka knuffa bort ett annat barn som ville krama henne. Då gick nån dit för att säga till det andra barnet och då stod Moa där och grät och hade världens bitmärke på kinden De tyckte vi skulle kolla upp det eftersom det hade gått hål, så vi har varit till läkaren. Det var dock lugnt, så vi ska bara tvätta det.

Känns lite jobbigt i mammahjärtat Moa verkar då inte bekymra sig som tur är.

Grattis till ledigheten, Agneta! Förstår att det känns skönt!

Jag fick ju hux flux kasta mig in i bilen från jobbet, så nu har jag sportlov

• Emeraldy

Åh, vad mysigt, Sussie Hade du skvallrat om att han måste kolla aftonbladet, eller hittade han det helt själv?

Jo, Moa ska vara hemma med mig hela veckan. Blir mysigt  Som på den gamla goda tiden

Svar på tråden Mina goa vänner!