För oss med barn som inte sover!!!
men problemet nu är ju att han är så otroligt orolig i sömnen , han är trött så ögonen står i kors men vill inte sova och när han väl sover blir det bara korta stunder för att sen vakna och vara helt oregerlig ...
Man blir ju mest så frustrerad när han under dagen har sovit kanske 3 X 30 minuter och sen runt 20 är han trött så att ögonen står i kors , lägger honom i säng tar väl 5 minuter så sover han så sött 1 timma senare vaknar han och utan att öppna ögonen ligger han bara och skriker går inte att trösta han utan det tar 15 minuter så är han lugn och somnar om igen , sover ytterligare 1 timma sen är det likadant igen , sen senare under natten blir det oftare och oftare..Det konstiga är ju att han verkar inte vaken till en början utan far omkring och skriker i ett sömnigt tillstånd och absolut inget hjälper.. har en natt varit skapligt bra så tror man att det kanske är på väg att vända men bara för att märka att natten efter blir mycket jobbigare...
Jaha så var man hemma från jobbet igen för att börja förbereda sig för en ny maratonnatt...
Jag känner mig lite piggare och lugnare ikväll mot igår , för igår var jag trött på allt men många gånger räcker det med att se ett skratt så smälter man .. tog precis ett kort på han när han testade sin nya jacka som var nått nummer för stor...
-----> pici.se/pictures/keWGueTvJ.jpg