• mamma 05 07 09

Pluss i januari, bebisarna växer :)

Fortsättningstråd på "Vi som plussat i januari"-trådarna! Här fortsätter vi prata, fast med våra underbara efterlängtade på utsidan av magen istället!

Lägg gärna til ler på själva Bebislistan också : www.familjeliv.se/Forum-11-264/m24558170.html

• Svar på tråden Pluss i januari, bebisarna växer :)
  • helena1981

Vilka goklimpar ni har allihopa!!! Barn är verkligen helt fantastiskt!!

Alexander 071002
  • AngelEyes

hallå jag har bytt nick ;) så ni vet hihihi så jag har inte försvunnit iaf :D

va på bvc idag det gick inte så bra :(

ska sova nu e helt slut

kram till er alla:D

• SkönaGG
    HaltaLotta skrev 2008-02-27 19:33:14 följande:
    Gurra---> Åh vad gulliga tjejer du har! Alla 3 !
    Tackar!!
    Alexandra 040318 & Beatrice 060121 & Christina 071004
  • helena1981

Usch vad jobbigt med bvc. Ökar ewelin fortfarande för lite i vikt? Hoppas att ni mår bra för övrigt i alla fall!!

Alexander 071002
  • AngelEyes
    helena1981 skrev 2008-02-27 22:00:25 följande:
    Usch vad jobbigt med bvc. Ökar ewelin fortfarande för lite i vikt? Hoppas att ni mår bra för övrigt i alla fall!!
    japp det gör hon hon hade sjunkit i kurvan igen så det känns rent ut sakt skit tråkigt. sen var vi på 6 mån kontroll oxå eftersom hon blir 6 månnästa vecka och hon e inte riktigt utvecklad i musklerna i rygg och nacke så vi ska till huddinge på utredning och grejor samt kolla varför det går så långsamt med viktuppgången. man känner sig lite orlig att det ska vara något men det e det nog inte, eftersom hon inte växte något mellan v 34-40 i magen så man har ju det e baktanken. hmm annars e hon ju glad och så så det e ju skönt det :D

hur mår ni då? går allt bra och så hemma?
  • AngelEyes

ställde mig fresten idag på vågen efter några gångers träning och tappat 4 kilo så det känns super skönt :D

• HaltaLotta
    Angeleyes---> Åh vad jobbigt, hoppas det inte är några allvarligare fel på henne

Här är allt bara bra, om man bortser från Hedvigs tusen ton med snor och att hon rosslar som en gammal gubbe så
    Jag har med gått ner i vikt! inte mycket, men jag väger iaf 2 kg under inskrivningsvikten nu! Alltid nåt!
    ♥ L o v a - 04 & H e d v i g - 07 ♥ ~ 2vuxna2barn.blogspot.com ~
  • SkönaGG

Grattis till viktnedgången tjejer.

Här konstaterade jag idag att jag inte har kommit ner nå mer i storlek än för jag ville ha nya byxor och försökte desperat klämma i mej i ett par 38. fick ge upp och ta 40 som förra gången. Suger lite för jag hade 34 innan barnen så jag vill ner till 36-38 i alla fall. Men det kommer jag vet att det tog ca ett år förra gången och om jag är lika lat den här gången lär det inte gå nå fortare nu heller.
    Jag är med i ett gym men har inte tagit mej dit än(efter grav.) och Älskar läsk ock godis så jag får nog inte klaga....

Alexandra 040318 & Beatrice 060121 & Christina 071004
  • mamma 05 07 09

Hello.. åå Angelica hoppas det inte är nån fara med lilltjejjen.

Var på bvc idag och Sigrid fick två vaccinationssprutor..en i armen eftersom hennes pappa är från Chile som hon tyckte kändes AJJJJE...hon blev så ledsen att jag kände mig lite skyldig..hon grät inte utan blev mer "besviken" typ som -va fan gör ni med mig??! och en i benet som hon inte ens märkte. Minns inte att John gav nån större reaktion mer än att det kanske gjorde lite ont. Huh skönt när det var över.

Ska dit nästa ons på läkarkontroll (kunde dom inte tatt det samma dag!?!?Skrikandes)

Ang min vikt.. jag har 2½kg kvar att gå ner.. BAh vilken tid det tar..iof äter jag godis nästan varje dag (måste det..sugen jämt:()

Hoppas det är bra med er alla i detta fina soliga väder :) Kram

John 051113 * Sigrid 070909
Svar på tråden Pluss i januari, bebisarna växer :)