• mamma 05 07 09

Pluss i januari, bebisarna växer :)

Fortsättningstråd på "Vi som plussat i januari"-trådarna! Här fortsätter vi prata, fast med våra underbara efterlängtade på utsidan av magen istället!

Lägg gärna til ler på själva Bebislistan också : www.familjeliv.se/Forum-11-264/m24558170.html

• Svar på tråden Pluss i januari, bebisarna växer :)
  • SandyL

hmm asså??

känns så konsit att det inte finns möjlighet o spänna fast..för själva påsen om du förstår går inte så långt upp lr så...om hon vill sitta upp o "drar" sig själv uppås kan hon väl åka åt sidan lr framlänges om hon ionte sitter fast?!

MaximiliansMamma skrev 2008-02-21 07:43:10 följande:
    tror inte du behöver spänna fast henne ännu. om då inte åkpåsen åker lätt ner. jag har oxå tagit bort liggdelen :)
  • HaltaLotta
    SandyL skrev 2008-02-21 07:51:31 följande:
    hmm asså??känns så konsit att det inte finns möjlighet o spänna fast..för själva påsen om du förstår går inte så långt upp lr så...om hon vill sitta upp o "drar" sig själv uppås kan hon väl åka åt sidan lr framlänges om hon ionte sitter fast?!

Det brukar ju finnas hål för selen i åkpåsen.... finns inte det? Då måste du nog köpa en lös sele i såna fall!

Vi har också bytt till sittdelen nu, för en vecka sen typ, då vägrade Hedvig att ligga ner i vagnen mera om hon är vaken!

♥ L o v a - 04 & H e d v i g - 07 ♥ ~ 2vuxna2barn.blogspot.com ~
  • SandyL

jag har löst det.......lr rättare sagt en kompis. va pinsamt lätt........vi troddde ju engla skulle ligga i själva påsen...men den skulle va om henne. så det va bara att vända den ut och in..hehe!

• Cacan

nu hoppar jag in här igen , var ett tag sen Hoppas att ni alla mår bra!

Jag har fortfarande kvar insatsen och kommer nog ha det ett tag till. När hon vill sitta upp o kolla så lägger jag bara en kudde bakom ryggen, inssatsen värmer ju lite mera nu oxå!

• Cacan

ja, tiden går ju så fort o man har ju inte o gör inte fortfarande prioriterat att sitta framför denna dumburk.. Men nu när Emilia sånär som fått in lite sov"rutiner" kan man ju kolla lite här igen

jag hoppas att ni o bebbarna mår bra! Det händer så mkt med dem nu ju! emilia är 4½ månad. Jag fick ju gå över 11 dagar så hon föddes den 9 oktober.. Men i denna tråd föddes nästan alla i september, väl?

• helena1981

Min goknöl kom den 2 oktober.

Vilka läckra bilder på dina grabbar Singoalla. Man ser verkligen likheter men även olikheter när bilderna är så identiska.

Jag funderar också på att ta ur liggdelen till Alexander, han gillar verkligen inte att ligga ner när han är vaken. Vill se världen! Min mjuklift har hål för selen. Är det meingen att man ska låta bottenplattan vara kvar?? Har en Brio nova -04

Håller nu på att kurar Alexander så att vi ska få sova på nätterna. Han har inga problem att somna på kvällen så det har faktiskt gått väldigt lindrigt. Han börjar på att gilla läget under natten och fatta att inget har förändrats och att han lugnt kan sova vidare.

Håller tummarna för att det går bra inatt också!!! Natten till idag som han 20-05 vaknade till en snabbis, somnade om till 7 när D gick till jobbet och stängde vår tunga ytterdörr lite väl snabbt.

Alexander 071002
Svar på tråden Pluss i januari, bebisarna växer :)