• mamma 05 07 09

Pluss i januari, bebisarna växer :)

Fortsättningstråd på "Vi som plussat i januari"-trådarna! Här fortsätter vi prata, fast med våra underbara efterlängtade på utsidan av magen istället!

Lägg gärna til ler på själva Bebislistan också : www.familjeliv.se/Forum-11-264/m24558170.html

• Svar på tråden Pluss i januari, bebisarna växer :)
  • Singoalla

äsch den blev visst inte klickbar, men den ligger i mitt galleri om ngn vill se den ordentligt :)

• mamma 05 07 09
    Singoalla skrev 2008-02-19 13:06:22 följande:
    äsch den blev visst inte klickbar, men den ligger i mitt galleri om ngn vill se den ordentligt :)
    Fin!!  :)
    John 051113 * Sigrid 070909
  • Singoalla

Det slog mig när jag såg bilden på far och son i ett tidigare inlägg att jag kunde lägga in en bild på mina killar som, på denna bild, är fånigt lika varandra :P

• mamma 05 07 09
    Singoalla skrev 2008-02-19 17:38:24 följande:
    Det slog mig när jag såg bilden på far och son i ett tidigare inlägg att jag kunde lägga in en bild på mina killar som, på denna bild, är fånigt lika varandra :P
    Oooj va häftigt!!!
    John 051113 * Sigrid 070909
  • mmonika77

Singoalla--> Sådär är mina pojkar med. Ingen ser skillnad på korten. Ibland får man tänka till själv. Jättekul!

• SandyL

heej!

en fråga om min vagn.modi 06...

jag ska börja använda sittdelen nu......men gah förstår mig inte på detta....finns ju en åkpåse som barnet ska sitta i lr så...men finns inget hål som man kan dra igenom mittspännet. hur17 ska man spänna fast barnet???  fattar inte.....köpte begagnad så vi har ingen manual

• MaximiliansMamma
    SandyL skrev 2008-02-20 18:37:42 följande:
    heej!en fråga om min vagn.modi 06...jag ska börja använda sittdelen nu......men gah förstår mig inte på detta....finns ju en åkpåse som barnet ska sitta i lr så...men finns inget hål som man kan dra igenom mittspännet. hur17 ska man spänna fast barnet???  fattar inte.....köpte begagnad så vi har ingen manual
    tror inte du behöver spänna fast henne ännu. om då inte åkpåsen åker lätt ner. jag har oxå tagit bort liggdelen :)
Svar på tråden Pluss i januari, bebisarna växer :)