Sockerpullornas tråd

Gamla trådarna:
www.familjeliv.se/Forum-11-240/m21936837.html
www.familjeliv.se/Forum-11-240/m25081233.html
Välkomna in

Jättefin Rimmis!
Och vad kul det var att se dig igen.
Lägg in bilderna i stora bildtråden vetja (www.familjeliv.se/Forum-11-240/m29158538.html)
Tack vad ni är snälla...
Jag ska försöka göra en ansträngning nu och tårta lite mer... ja, och hänga här lite mera. Ja saknar er verkligen!
KRAM
Du har också varit väldigt saknad här
Håller med JFL rimmis, du är saknad här
Förresten tycker jag att jag saknar alla i denna tråden, alla har ju fullt upp irl...
Vaaar är ni??
Här är helgens tårta, bara för att
Här är jag iaf Jättefin tårta Maria! Som alltid.. tänk om man kunde göra en tårta bara för att.. Det blir nog inte mycket tårta här fören till sommaren.. jag slåss fortfarande med ett hemskt sötsug.. så jag försöker hålla mig lite på avstånd från allt vad sötsaker heter just nu för att kunna bli av med mitt sockerberoende.
Men jag finns kvar i skuggorna..
Vilken helg var det det pratades om Sockerpullehelg i Nora? *glömsk*
Ljuvlig som alltid Maria. Dina buketter är otroliga och sen älskar jag den lilla kristyr-touchen på dina tårtor. Det är verkligen pricken över i-et.
Tack tjejer !!
Vad glad jag blir över det du säger om kristyren JFL, jag tycker precis så i teorin men sen ser det lite platt ut ibland tycker jag. Men det är svårt att göra nåt annat på känns det som när blommorna är så maffiga och tar massor av plats med färg och form. Då passar lite kristyr lixom även om detta blev ett tämligen lamt försök med broderie anglais...