• Svar på tråden Sockerpullornas tråd
  • JFL

ooo ch du fortsätt att svara så länge du orkar

I ღ cakes
  • Ankmor

Välkommen Humlan!

Vi skall åka till svärfar och vara borta en vecka.
    Jag och flickorna har bestämt att vi skall göra en vanlig tårta utan SP/MMF till den 14:e.
    Svärfar är inte så förtjust i tårta, men det skiter vi i

Här är rent nog att hålla sig frisk och rörigt nog att trivas ...
  • Fru Humla

tack!
    vill ju fråga först så att man inte tränger sig på
    ska lägga in en bild på morrondagens tårta sen...den är allt annat än snygg...när den blev klar kändes det som jag hade gått tillbaka några år i tårtutvecklingen men den är en gräddtårta och det är ju så mycket svårare att få snygga än täckta tycker jag

kommentera gärna Celiine Collection i mitt galleri....tackar ödmjukast
  • Solaika

Välkommen hit Humlan! Kul med lite utökning.
    Säger som JFL.. fortsätt svara så länge du orkar!
    Man ska strunta fullständigt i att svärföräldrar inte är förtjusta i tårtor.. det är bara för dem att äta

Kom och gå en mil i mina mockasiner, innan du bedömer vem jag är.
  • Ankmor
    Fru Humla skrev 2008-02-08 22:52:28 följande:
    tack!vill ju fråga först så att man inte tränger sig påska lägga in en bild på morrondagens tårta sen...den är allt annat än snygg...när den blev klar kändes det som jag hade gått tillbaka några år i tårtutvecklingen men den är en gräddtårta och det är ju så mycket svårare att få snygga än täckta tycker jag
    Ungefär så känner jag det inför kommande tårta - tillbaka till "dåtiden"... Det går ju inte att spritsa snyggt med grädden. Jag har blivit för van med kristyr
    Solaika skrev 2008-02-09 00:42:19 följande:
    Välkommen hit Humlan! Kul med lite utökning.Säger som JFL.. fortsätt svara så länge du orkar!Man ska strunta fullständigt i att svärföräldrar inte är förtjusta i tårtor.. det är bara för dem att äta
    Ja precis min mening!
    Här är rent nog att hålla sig frisk och rörigt nog att trivas ...
  • MariaX m 2
    JFL, rimmis & jessica6 - Jaa, det var jättekul Dock syntes det inte så mkt av sockerblommorna utan mer av mig. Vet inte om jag vill lägga ut mig på bild... får se

Välkommen Fru Humla!!

Usch, jag har ett doptårtaproblem Vad tusan ska jag ha på??

Vill egentligen inte ha en dopbebis utan nåt med blommor, folk väntar sig nästan det, speciellt nu och jag är KASS på att modellera. Men jag ser det lixom inte framför mig... suck. Och det är på lördag nästa vecka... Det är en pojke oxå annars hade det varit lättare med nåt ljuvt rosa eller så Jaja det löser väl sig.
    Jag ser dina drömmar sakta lossna från mitt liv...
  • JFL

Nu är mina tårtor klara och bilder finns i galleriet

Det var faktiskt kul att göra tårta, det har inte jag känt på länge.

Nu ska jag slita mig från datorn och fortsätta med CC och alla andra kalasgrejjer, bara 4½ timme innan alla kommer

I ღ cakes
  • jessica6

Välkommen fruHumla!

Maria: Vill du inte ha några som helst blommor på tårtan? Gör ett klädstreck med söta kläder på runt tårtan och en söt liten bebis i en vagga eller så-. Fast det är ju iof inte särskilt doptema, hmmmm.
    Ett släktträd med en liten kille nedanför?

Ska fundera lite på det, har lite idetorka här just nu, hmmm

Ta hand om er!!!!
    Kram!!!

• Solaika
    JFL - Va fina tårtorna blev! Hello Kitty är ju jättesöt o rosen som du påstår är halvdan är jättefin! Finare än alla mina jag nånsin gjort!

Maria - Jag har alltid köpt dopdekorationerna hittills. Men jag är HELT värdelös på modellering o sånt
    Kom och gå en mil i mina mockasiner, innan du bedömer vem jag är.
Svar på tråden Sockerpullornas tråd