• Svar på tråden Sockerpullornas tråd
  • Sexymala
    Solaika skrev 2008-02-15 19:15:08 följande:
    Jo.. det går ju.. har testat nån gång.. men jag orkar inte knöla med det. Är faktiskt lite inne på det här Corneli Lace eller vad det nu heter Smakråd.. Vad tror du om kokos-hallon-chokladmed lätt kaffesmak?
    MUMS! Hallon kokos är ju bara föör god! sen tycke rinte jag om kaffe, men gör man det är det nog suupergott! Choklad blir supr till i vilket fall!
    Hur gott som helst :-d
  • Solaika
    Sexymala skrev 2008-02-15 21:49:44 följande:
    MUMS! Hallon kokos är ju bara föör god! sen tycke rinte jag om kaffe, men gör man det är det nog suupergott! Choklad blir supr till i vilket fall!Hur gott som helst :-d
    Hehe.. det vart bara hallon o kokos.. fast ena botten är maräng så den är ju penslad med choklad. Sen blir halva täckt med choklad oxå. Så det blir lite choklad iaf
    Kom och gå en mil i mina mockasiner, innan du bedömer vem jag är.
  • Solaika
    Jösses.. tycker det är helknepigt att få in bilderna här nu sen dom gjorde om galleriet.. gillar inte det! Här är iaf tårtan jag gjorde igår. Fuskade faktiskt med köpta bottnar + en chokladpenslad marängbotten. Fyllde med hallon och kokos. Täckt med SP.. den bruna är RIs chokladSP.. Chokladkristyren vart på tok för hård.. därför är den så ojämt spritsad.
    Den vart inte alls som jag tänkte mig.. skulle ha hälften hälften av SP.. men RIs är ju hopplös att jobba med.. den bara ramlade isär när jag skulle lägga på den.. så till slut täckte jag hela med Ballinas o sen dekorerade bara med RI.
    Hon som fick tårtan tyckte iaf att den va jättefin och den va tydligen god oxå. O det var kul att göra tårta igen
  • Ankmor

*Tycker synd om* och *Peppar upp* alla som har ont och är sjuka.

Här blev det ingen tårta den 14:e - orkade inte(!!) och ingen annan ville...
    Men det gick bra ändå, vi åt lite chips istället

Solaika: tårtan blev lyckad tycker jag.

Här är rent nog att hålla sig frisk och rörigt nog att trivas ...
  • JFL

Solaika: den vart ju jättefin. Härlig och annorlunda kombination.

Ankmor: nej här blev det inte heller nån tårta eller så, jag som gjorde sååå fina bakelser förra året till alla hjärtansdag. Jag tog med 2 -bakelser från jobbet istället, det fick duga

I ღ cakes
  • Sexymala

Solaika:
    Underbart fin tårta.. Mysig liksom! Smakade du på den med? Hur smakade RIs massan?? *nyfiken*

• MariaX m 2

Jättefin tårta Solaika Glad!! Rosorna blev snygga, passar till designen!! Och gott låter det... Glad

Jag ser dina drömmar sakta lossna från mitt liv...
  • Solaika
    Tack, va gulliga ni är!

Tyvärr smakade jag inte på den. Hade inte tid att vara kvar hos födelsedagsbarnet som fick den. RIs choklad SP smakar faktiskt väldigt gott.. Mycket chokladsmak på den. Men den är hemsk att jobba med!
  • MariaX m 2

Så här blev min bukett till doptårtan som jag inte fick göra. Och tur var det, ingen blev sjuk på hela veckan och jag surade lite igår över att jag inte gjorde tårtorna men idag mår jag inte gott kan jag säga och min mamma i samma hus är magsjuk. Ibland har man tur Men en blomma ville de ha på tårtan så jag skrämde ihop denna på 3½ timme, jäklars vad stressigt, det tar låååång tid med blommor

Jag ser dina drömmar sakta lossna från mitt liv...
  • JFL

Maria: Helt sagolik. Hibiskusen ser verklig ut

I ღ cakes
Svar på tråden Sockerpullornas tråd