• Svar på tråden Sockerpullornas tråd
  • Solaika

Glad alla  dag till er go'bitar! Hoppas ni får en riktigt fin dag!

Kom och gå en mil i mina mockasiner, innan du bedömer vem jag är.
  • Fru Humla

tack detsamma!!
    här har man fått ett sjukt barn till...är så fruktansvärt trött på feberbarn nu...
    2 veckor i december, 2 veckor i januari och nu en vecka i februari

Solaika skrev 2008-02-14 08:12:49 följande:
    Glad alla  dag till er go'bitar! Hoppas ni får en riktigt fin dag!
    kommentera gärna Celiine Collection i mitt galleri....tackar ödmjukast
  • Sexymala

Sorry, no inspiration!
    Blidde inga blommor på tråd, eller njo, en, fin ros, men satte inte fast "knoppen" ordentligt på tråden så den lossnade, men håller formen ändå. Visar en bild då.. Detta var innan jag fick bort maizenan på kanterna, så tänk bort det! det var även innan foderbladen kom på och innan den lossnade.. Men lika bra det. Misslyckades så med "underdelen"..

www.familjeliv.se/hem/sexymala/gallery/phpvn5rqq.jpg

• JFL

Jag ska gå en sugerflower kurs

Har anmält mig till Carol Hacox-kursen på C&D den 29 mars. Ska bli kul att träffa henne igen, hon är så himla trevlig. Kul att få gå en blomsterkurs också. Ser verkligen fram emot den

I ღ cakes
  • jessica6

Solaika: Din stackare! hatar tandläkaren också, är livrädd för att gå dit. Hoppas du mår bättre idag. Kram  på dig!

Maraschino: Åh, vad kul. Var länge sen man såg henne här inne i tråden. Hon saknas här!

Pannkis: Skulle nog (med tanke på hur nyfiken jag är) fråga vad pentagrammet stod för. Men sen är det ju också som Rimmis (tror jag det var) skrev...beror ju också påå hur personen är klädd, smink, beter sig och så. Men jag läste det det betydde för dig och tycker det låter jättebra och väldigt symboliskt på ett fint sätt.

Rimmis: Håller tummarna för dig!!!! Men tror nog att du har en större chans än den andra tjejen. De känner dig ju, vet hur du är och hela den biten. Och tar de inte den chansen så är det de som är de största förlorarna. Du är ju bara sååååå himla duktig och kreativ.

Men förstår att det känns nervöst då det inte finns så himla många ställen där du bor som kan kännas som ett bra alternativ för dig. Och åka iväg ett år och lämna familjen känns ju absolut inte skoj.

JFL: Hej tjejen!
    Har inte hunnit skriva till dig ännu...men är på gång med det.
    Kram!

Hmm, undrar om jag inte glömt någonting nu....känns som det.
    Hoppas alla haft en härlig alla  dag!!!

Kram på er alla sockerpullor!!!!

• Solaika
    jessica6 - Tack.. mår allt bättre.. fortfarande en stor grop i käften o lite lätt smak av sårvätska.. men jag har iaf inte så ont längre. Dock kan jag ju bara tugga på ena sidan av munnen så jag är lite begränsad i mitt matintag

Sexymala - Din ros är bra mycket finare än nån av mina nånsin varit! Träning ger färdighet.. o jag har inte ens nån FP hemma att träna med o inga pengar o köpa för.. *muttra*

Jag ska göra tårta!! *glad* En kompis fyller år imorn så hon får tårta av mig i present. Det blir hon aldrig besviken över Typiskt att man inte har nån FP hemma bara.. så det blir nog ingen text på den.. om jag inte ska fippla med kristyr.. har lite svårt att bestämma mig
  • Sexymala

Solaika:
    Tack! Jo, som sagt rosen blev fin, men resten blev fiasko Men Skall allt fortsätta öva

Men prova att ha sp/mmf till bokstäverna då? Eller brukar du misslyckas med det? Jag har allit haft det o har aldrig misslyckats, men det krävs att det är kavlat tunt, mycket maizena och lite pill med tandpetare, men det går! Om man har tid!

• Solaika
    Sexymala skrev 2008-02-15 18:20:28 följande:
    Solaika: Tack! Jo, som sagt rosen blev fin, men resten blev fiasko Men Skall allt fortsätta övaMen prova att ha sp/mmf till bokstäverna då? Eller brukar du misslyckas med det? Jag har allit haft det o har aldrig misslyckats, men det krävs att det är kavlat tunt, mycket maizena och lite pill med tandpetare, men det går! Om man har tid!
    Jo.. det går ju.. har testat nån gång.. men jag orkar inte knöla med det. Är faktiskt lite inne på det här Corneli Lace eller vad det nu heter

Smakråd.. Vad tror du om kokos-hallon-chokladmed lätt kaffesmak?
  • Fru Humla

nu har jag geletårtan i bildtråden. lite panik kring den tårtan då jag sov på barnkliniken  med äldsta tjejen i natt.
    febertopp på 40,1 misstänkt hjärnhinneinflamation men nu har de nog kollat allt och inte hittat nåt så sänkan på 100 är fortfarande en gåta. hon mår mycket bättre så vi har permis till imorron bitti, halv nio. hallelulja! jag som skulle behöva sova en hel vecka

kommentera gärna Celiine Collection i mitt galleri....tackar ödmjukast
Svar på tråden Sockerpullornas tråd