• Svar på tråden Sockerpullornas tråd
  • MariaX m 2
    rimmis - Jaa det blir dyrt, man får ta lite i taget. Vad vill du kunna göra för blomma, tänk så. Sen finns det alltid sjuttielva fler man vill ha och sen måste man ha femtielva färger oxå och trådar och... Flört

Det spelar inte nån roll att det är olika märken, Squires har ju inga utstickare vad jag vet. Det du måste kolla lite är måtten förstås.  

TT är tinkertech, ett märke bara de gör bra utstickare i metall. Sen gillar jag orchard oxå och en massa annat oxå förstås

Just den veinaren som du föreslår vet jag inte, har inte hittat nån bra rosbladsutstickare än så om du hittar en stor får du gärna hojta. Annars får du kolla vilken blomma/blad du vill göra, leta upp en utstickare och sen en veiner, eller så brukar jag göra iaf.
    Jag ser dina drömmar sakta lossna från mitt liv...
  • rimmis
    Maria: tack, tack... jag ska leta lite och sen lägger jag in länk och så får du ge lite tips om den kombinationen borde fungera.
  • rimmis

Flickor, flickor......

Kan jag matcha denna: www.squires-shop.com/cgi-bin/TLSstore.cgi&catalogno=M72790

med t.ex.denna: www.squires-shop.com/cgi-bin/TLSstore.cgi&catalogno=M72795

Denna: www.squires-shop.com/cgi-bin/TLSstore.cgi&catalogno=M74020

med t.ex. denna:
    www.squires-shop.com/cgi-bin/TLSstore.cgi&catalogno=T50241

Bara så jag vet hur jag ska tänka.. sen kan jag improvisera mig fram!

*förlåt för att jag är lite besvärlig*

• MariaX m 2

Nr 1 och 2 är veiners båda så där blev det nog fel. Nr 3 och 4 kan du matcha om du vill göra en daglilja

• Sexymala

GAH! Giv mig kraft och få mig att förstå!

Varför varför läser folk inte trådstarterna?! Ha??
    Snacka om att lusten och humöret försvinner när man läser något som absolut denne person hade fått svar på om hon läst ts..
    Inte konstigt att jag känner mig som en tjatkärring. Försöker hålla fingranra i styr, men snart kläcker jag nog ur mig nått väldigt ogenomtänk (eller så ÄR det det.. ) i tårttråden, så kanske bör hålla mig borta, eller inte skriva något alls..

Men jag blir verkligen galen..

(tvungen att skriva av mig lite i denna tråd, för här tar folk iaf inte illa upp.. )

• JFL
    Sexymala skrev 2008-02-20 12:30:12 följande:
    GAH! Giv mig kraft och få mig att förstå!Varför varför läser folk inte trådstarterna?! Ha?? Snacka om att lusten och humöret försvinner när man läser något som absolut denne person hade fått svar på om hon läst ts.. Inte konstigt att jag känner mig som en tjatkärring. Försöker hålla fingranra i styr, men snart kläcker jag nog ur mig nått väldigt ogenomtänk (eller så ÄR det det.. ) i tårttråden, så kanske bör hålla mig borta, eller inte skriva något alls.. Men jag blir verkligen galen.. (tvungen att skriva av mig lite i denna tråd, för här tar folk iaf inte illa upp.. )
    Åh jag VET! Har fått bita mig i tungan några gånger, dvs smälla mig på fingrarna för att inte skriva nått elakt. Har ett GB inlägg som jag inte har svarat på, eftersom hon fick svar i tråden och sen hade det räckt för henne att läsa TS i tråden så hade hon inte behövt att fråga i min GB. Kan inte svara henne snällt just nu, så jag låter bli.....
    I ღ cakes
  • MariaX m 2

Men att ni lägger energi på det, strunta i dom istället !! Iofs tjatar folk tills de får svar...

• Tussa76

Hejsan sötnosar!! Kyss

Åh, vad jag blir sugen på att också prova sugerflowers när ni pratar sådär!! Kan vi inte ha sockerblomstema på sockerpullsträffen hos mej i sommar?? Förresten.. så har jag tappat bort när det blev *dement*
    Men jag tänkte som så.. att jag letar fram lite olika datum som jag kan, och sedan kör vi på det datumer som flest kan! Hur låter det?

Vi är nästan färdiga med köksuppiffningen här... och jag blir ju riktigt sugen på att tårta nu när köket känns fräscht och fint! Tyvärr är det ju inte mera plats för det... :-/
    Som tur är har jag en liten tårtbeställning till den 28:e, en ettårstårta. Ska bli riktigt kul, men jag har inte riktigt tid att leta inspiration så tips emottages tacksamt!  
    Prinsessig på ett eller annat sätt ska den vara (tufft, gulligt eller bara sött )

KRAM på er, allihopa!!

Svar på tråden Sockerpullornas tråd