• Svar på tråden Sockerpullornas tråd
  • Solaika
    Jag är nog jordens största KLANT!!
    Skulle ha skrivit tenta på lördag.. har suttit i två dagar o pluggat en massa.. o så kommer jag på.. idag.. att jag inte har anmält mig till tentaeländet.. Hade ju FULLKOMLIGT glömt bort att man måste anmäla sig till eländet.. Lite smått surt!

För övrigt är jag lite glad för mamma har lovat att vi ska åka till Farnham när vi är i England i sommar. Bara en timme från London ligger det tydligen SK here I come
    Kom och gå en mil i mina mockasiner, innan du bedömer vem jag är.
  • MariaX m 2
    JFL skrev 2008-02-20 14:20:18 följande:
    Kunde inte strunta i det...............
    Ibland kan man inte det...
    Tussa76 skrev 2008-02-20 15:26:23 följande:
    Hejsan sötnosar!! Åh, vad jag blir sugen på att också prova sugerflowers när ni pratar sådär!! Kan vi inte ha sockerblomstema på sockerpullsträffen hos mej i sommar?? Förresten.. så har jag tappat bort när det blev *dement*Men jag tänkte som så.. att jag letar fram lite olika datum som jag kan, och sedan kör vi på det datumer som flest kan! Hur låter det?Vi är nästan färdiga med köksuppiffningen här... och jag blir ju riktigt sugen på att tårta nu när köket känns fräscht och fint! Tyvärr är det ju inte mera plats för det... :-/Som tur är har jag en liten tårtbeställning till den 28:e, en ettårstårta. Ska bli riktigt kul, men jag har inte riktigt tid att leta inspiration så tips emottages tacksamt!   Prinsessig på ett eller annat sätt ska den vara (tufft, gulligt eller bara sött )KRAM på er, allihopa!!
    Hej Tussa Kyss!!
    Vi hittar ett datum, har för mig att det var första helgen i augusti? Förstår att du är blir sugen på att tårta i ditt fina kök, jag börjar oxå få lite lust igen En prinsessig skulle jag ha lust att göra, blommor, nån liten söt krona eller nåt

Kram, kul att se dig!!
    Solaika skrev 2008-02-20 17:42:49 följande:
    Jag är nog jordens största KLANT!!Skulle ha skrivit tenta på lördag.. har suttit i två dagar o pluggat en massa.. o så kommer jag på.. idag.. att jag inte har anmält mig till tentaeländet.. Hade ju FULLKOMLIGT glömt bort att man måste anmäla sig till eländet.. Lite smått surt! För övrigt är jag lite glad för mamma har lovat att vi ska åka till Farnham när vi är i England i sommar. Bara en timme från London ligger det tydligen SK here I come
    Så himla surt!!! Men kul att åka till SK, det skulle jag oxå vilja !
    Jag ser dina drömmar sakta lossna från mitt liv...
  • Ankmor
    Tussa76 skrev 2008-02-20 15:26:23 följande:
    Hejsan sötnosar!! Åh, vad jag blir sugen på att också prova sugerflowers när ni pratar sådär!! Kan vi inte ha sockerblomstema på sockerpullsträffen hos mej i sommar?? Förresten.. så har jag tappat bort när det blev *dement*Men jag tänkte som så.. att jag letar fram lite olika datum som jag kan, och sedan kör vi på det datumer som flest kan! Hur låter det?Vi är nästan färdiga med köksuppiffningen här... och jag blir ju riktigt sugen på att tårta nu när köket känns fräscht och fint! Tyvärr är det ju inte mera plats för det... :-/Som tur är har jag en liten tårtbeställning till den 28:e, en ettårstårta. Ska bli riktigt kul, men jag har inte riktigt tid att leta inspiration så tips emottages tacksamt!   Prinsessig på ett eller annat sätt ska den vara (tufft, gulligt eller bara sött )KRAM på er, allihopa!!
    Blir så nyfiken på ert "nya" kök Får jag komma och ta en titt?
    Kan april passa bra tro?

Som Maria skriver: första helgen i augusti har jag för mig...
    Här är rent nog att hålla sig frisk och rörigt nog att trivas ...
  • Solaika
    MariaX m 2 skrev 2008-02-20 19:54:16 följande:
    Så himla surt!!! Men kul att åka till SK, det skulle jag oxå vilja !
    Irriterande.. vi har inte haft salstenta sen i april.. så hur ska man kunna komma ihåg att man ska anmäla sig?
    Ska bli skitkul att åka till SK.. Farnham öht ser väldigt fint ut. Så det blir kul!
    Inte är du på msn nu heller.. *grr*
  • JFL
    Ankmor skrev 2008-02-21 20:46:42 följande:
    Titta på dessa! Jag vill ha!!!www.isabellasmith.com/ecommerce-products/view...
    Jag har sådana , köpte på Verner och Verner när de fanns i Täby C (åh vad jag saknar den butiken, har ingen vettig köksaffär i närheten längre), en i 12 cm och en i 16 cm. Dyra som bara sjutton. Underbara om man ska göra en liten tårta på en stor.
    I ღ cakes
  • Ankmor

Ooo då kanske de finns i Göteborg också?!
    Ska kika efter dem nästa gång jag är i stan!
    Tack för tipset.

Men håll med om att det fanns många "vill ha" saker på den sidan!

• Solaika
    Ankmor skrev 2008-02-21 21:17:46 följande:
    Ooo då kanske de finns i Göteborg också?!Ska kika efter dem nästa gång jag är i stan!Tack för tipset.Men håll med om att det fanns många "vill ha" saker på den sidan!
    Jag har letat som en tok på varenda Verner & Verner jag kunnat hitta.. det verkar inte vara nåt som finns kvar i sortimentet. Dom har inte ens kunnat skicka efter det åt mig nämligen. Men hittar du nåt kan du väl hojta så får du köpa åt mig oxå
  • Ankmor
    Solaika skrev 2008-02-21 21:54:50 följande:
    Jag har letat som en tok på varenda Verner & Verner jag kunnat hitta.. det verkar inte vara nåt som finns kvar i sortimentet. Dom har inte ens kunnat skicka efter det åt mig nämligen. Men hittar du nåt kan du väl hojta så får du köpa åt mig oxå
    Ska försöka komma ihåg det
Svar på tråden Sockerpullornas tråd