JFL skrev 2008-02-20 14:20:18 följande:
Kunde inte strunta i det...............
Ibland kan man inte det...

Tussa76 skrev 2008-02-20 15:26:23 följande:
Hejsan sötnosar!! Åh, vad jag blir sugen på att också prova sugerflowers när ni pratar sådär!! Kan vi inte ha sockerblomstema på sockerpullsträffen hos mej i sommar?? Förresten.. så har jag tappat bort när det blev *dement*Men jag tänkte som så.. att jag letar fram lite olika datum som jag kan, och sedan kör vi på det datumer som flest kan! Hur låter det?Vi är nästan färdiga med köksuppiffningen här... och jag blir ju riktigt sugen på att tårta nu när köket känns fräscht och fint! Tyvärr är det ju inte mera plats för det... :-/Som tur är har jag en liten tårtbeställning till den 28:e, en ettårstårta. Ska bli riktigt kul, men jag har inte riktigt tid att leta inspiration så tips emottages tacksamt! Prinsessig på ett eller annat sätt ska den vara (tufft, gulligt eller bara sött )KRAM på er, allihopa!!
Hej Tussa

!!
Vi hittar ett datum, har för mig att det var första helgen i augusti? Förstår att du är blir sugen på att tårta i ditt fina kök, jag börjar oxå få lite lust igen

En prinsessig skulle jag ha lust att göra, blommor, nån liten söt krona eller nåt
Kram, kul att se dig!!
Solaika skrev 2008-02-20 17:42:49 följande:
Jag är nog jordens största KLANT!!Skulle ha skrivit tenta på lördag.. har suttit i två dagar o pluggat en massa.. o så kommer jag på.. idag.. att jag inte har anmält mig till tentaeländet.. Hade ju FULLKOMLIGT glömt bort att man måste anmäla sig till eländet.. Lite smått surt! För övrigt är jag lite glad för mamma har lovat att vi ska åka till Farnham när vi är i England i sommar. Bara en timme från London ligger det tydligen SK here I come
Så himla surt!!! Men kul att åka till SK, det skulle jag oxå vilja

!