• Svar på tråden Sockerpullornas tråd
  • Solaika
    JFL skrev 2008-02-19 16:48:54 följande:
    Är det ingen som vill gå Carol Hacox-kursen med mig i mars. Vi ska göra kalla med stora blad. Cake&Design ordnar den iom att de flyttar till större lokaler.
    Det låter jätteroligt.. men jag har inte råd med sånt
    Kom och gå en mil i mina mockasiner, innan du bedömer vem jag är.
  • rimmis

Maria: Det är väl så att man inte kan köpa varenda bladutstickare och veiner, blomma för blomma. Då har man ju gjort av med ett par hundra för varje ny blomma som man gör. Eller är det så man gör??  Jag vet inte vart jag ska börja? *suck*

• JFL
    rimmis skrev 2008-02-19 17:41:57 följande:
    Maria: Det är väl så att man inte kan köpa varenda bladutstickare och veiner, blomma för blomma. Då har man ju gjort av med ett par hundra för varje ny blomma som man gör. Eller är det så man gör??  Jag vet inte vart jag ska börja? *suck*
    jag har gjort så för att få de utstickare  jag behöver. Köper när jag har behovet och på så sätt blir det inte så jättedyrt för plånboken på en gång. + att jag bara köpt det jag behöver.

Visst har det hänt att jag köpt på mig extrasaker, men de sakerna blir oftast liggande.
    I ღ cakes
  • rimmis

JFL: Så man köper alltså t.ex. Calla Lilly great impressions och tar en utstickare för kallor. Kan det inte bli fel? Då det är olika märken etc..

Jag är lite Clueless här faktiskt!

• JFL
    rimmis skrev 2008-02-19 19:10:09 följande:
    JFL: Så man köper alltså t.ex. Calla Lilly great impressions och tar en utstickare för kallor. Kan det inte bli fel? Då det är olika märken etc..Jag är lite Clueless här faktiskt!
    Vännen, jag är nog för sjuk för att förstå, jag fattar inget. Hjärnan vägrar att fungera.

Kanske kan svara en annan dag när hjärnan är samarbetsvillig.
    I ღ cakes
Svar på tråden Sockerpullornas tråd