• oxle bo

2008

hej,
    tänkte att vi kunde samlas här, vi som vill bli gravida!
    själv har jag försökt i några år, vi lyckades bli gravida, men det slutade i v20.

2008 ska bli vårat år!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-19 12:59
    här är våran lista:
    www.familjeliv.se/Forum-7-132/m29900321.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-04-02 22:45
    nya tråden hoppas vi ses där..

www.familjeliv.se/Forum-7-132/m31362089.html

• Svar på tråden 2008
  • Nork

Tack detsamma!!

oxle bo skrev 2008-01-07 19:40:20 följande:
    homeopat, det har jag aldrig hörttalas om.hoppas att det fungerar o att du är gravid tills sommaren kram
  • Nork

Tack detsamma!!

oxle bo skrev 2008-01-07 19:40:20 följande:
    homeopat, det har jag aldrig hörttalas om.hoppas att det fungerar o att du är gravid tills sommaren kram
  • oxle bo

hej alla tjejer..
    vad gör ni om dagarna då? jobbar,pluggar?
    själv jobbar jag på ett älderboende med dementa.
    jag har varit sjukskriven sen dörjan på november,men börjar jobba igen nu på måndag..

nu ska jag ner på stan o fika med en kompis.kram kram

• 8Viola2
    oxle bo skrev 2008-01-08 11:41:28 följande:
    hej alla tjejer..vad gör ni om dagarna då? jobbar,pluggar?själv jobbar jag på ett älderboende med dementa.jag har varit sjukskriven sen dörjan på november,men börjar jobba igen nu på måndag..nu ska jag ner på stan o fika med en kompis.kram kram
    Jag går arbetslös för tillfället. Eller ams ville nästan påstå att jag är deltidsarbetslös eftersom jag får återkomma till samma jobb varje år under säsong men jag letar ju efter ett "fast" jobb som man kan vara på länge. Om de nu finns idag så att säga.
    Arbetslös är inget man vill vara kan jag lova även om man får vara hemma.
    Saknar gemenskapen som arbetskamrater ger.
    Men vad gör jag om dagarna då...umgås med vovven och katterna.
    Skriver ansökningar givetvis! Träffar gärna vänner på en fika och tränar ibland.
  • Wilma00

skönt att fått ventilera hos barnmorskan.. Hon sa: Det krävs rätt spermier och rätt ägg för att bli gravid. Inte det dom säger att man ska slappna av. Hon tyckte jag skulle strypa dom nä men typ tack för goda råd å sånt.. hehe.. Så skönt att prata om det med en vettig typ.
    Sen fick jag en tid den 17 för att kolla äl. Ska även prata med gyn om preventivmedel för ev. min psoriasisbeh. Ska bli skönt det med. Har fått lite brochyrer om p-piller som hon tyckte jag kunde ta. Fastj ag har ju migrän ibland, såg i brochyerna.. hmmm Får ta det med gyn då den 17. Men fy så skönt att pratat med bm iaf.. puew... Hon e så snäll.
    Gör sista vul för ägg tror jag.. Börjar mentalt förbereda mig för psoriasisbeh.... sakta men säkert.
    Bra å ha en plan tyckte vi. Trött nu... och nu ska jag koppla av. kram tjejer.!!
    ps ska kanske börja plugga till elektriker. annars arbetslös tyvärr ingen större utbildning. HÅll en tumme för jag kommer in på kvällstid. ska lämna in ansökningen i morgon.

• 8Viola2
    Wilma00 skrev 2008-01-08 15:18:01 följande:
    skönt att fått ventilera hos barnmorskan.. Hon sa: Det krävs rätt spermier och rätt ägg för att bli gravid. Inte det dom säger att man ska slappna av. Hon tyckte jag skulle strypa dom nä men typ tack för goda råd å sånt.. hehe.. Så skönt att prata om det med en vettig typ. Sen fick jag en tid den 17 för att kolla äl. Ska även prata med gyn om preventivmedel för ev. min psoriasisbeh. Ska bli skönt det med. Har fått lite brochyrer om p-piller som hon tyckte jag kunde ta. Fastj ag har ju migrän ibland, såg i brochyerna.. hmmm Får ta det med gyn då den 17. Men fy så skönt att pratat med bm iaf.. puew... Hon e så snäll. Gör sista vul för ägg tror jag.. Börjar mentalt förbereda mig för psoriasisbeh.... sakta men säkert. Bra å ha en plan tyckte vi. Trött nu... och nu ska jag koppla av. kram tjejer.!!ps ska kanske börja plugga till elektriker. annars arbetslös tyvärr ingen större utbildning. HÅll en tumme för jag kommer in på kvällstid. ska lämna in ansökningen i morgon.
    Ja det är stor åtgång på elektriker nu!
    Lever med en tom DU får låna mina tummar så att du kommer in.
    Bra att du och din BM fungerar bra tillsammans. Tror det underlättar ganska så mkt.
  • oxle bo

det låter som du har en toppan BM..
    hoppas att dina ägg ser bra ut den 17.
    fy för o plugga tycker jag,men jag ska hålla två tummar för dig

Wilma00 skrev 2008-01-08 15:18:01 följande:
    skönt att fått ventilera hos barnmorskan.. Hon sa: Det krävs rätt spermier och rätt ägg för att bli gravid. Inte det dom säger att man ska slappna av. Hon tyckte jag skulle strypa dom nä men typ tack för goda råd å sånt.. hehe.. Så skönt att prata om det med en vettig typ. Sen fick jag en tid den 17 för att kolla äl. Ska även prata med gyn om preventivmedel för ev. min psoriasisbeh. Ska bli skönt det med. Har fått lite brochyrer om p-piller som hon tyckte jag kunde ta. Fastj ag har ju migrän ibland, såg i brochyerna.. hmmm Får ta det med gyn då den 17. Men fy så skönt att pratat med bm iaf.. puew... Hon e så snäll. Gör sista vul för ägg tror jag.. Börjar mentalt förbereda mig för psoriasisbeh.... sakta men säkert. Bra å ha en plan tyckte vi. Trött nu... och nu ska jag koppla av. kram tjejer.!!ps ska kanske börja plugga till elektriker. annars arbetslös tyvärr ingen större utbildning. HÅll en tumme för jag kommer in på kvällstid. ska lämna in ansökningen i morgon.
  • oxle bo

själv skulle jag inte ha något emot o vara arbetslös.. skulle vara skönt o gå hemma om man får betalt för det..
    vad är det du jobbar med då?

8Viola2 skrev 2008-01-08 14:38:52 följande:
    oxle bo skrev 2008-01-08 11:41:28 följande:
    Jag går arbetslös för tillfället. Eller ams ville nästan påstå att jag är deltidsarbetslös eftersom jag får återkomma till samma jobb varje år under säsong men jag letar ju efter ett "fast" jobb som man kan vara på länge. Om de nu finns idag så att säga.Arbetslös är inget man vill vara kan jag lova även om man får vara hemma.Saknar gemenskapen som arbetskamrater ger.Men vad gör jag om dagarna då...umgås med vovven och katterna.Skriver ansökningar givetvis! Träffar gärna vänner på en fika och tränar ibland.
  • 8Viola2
    oxle bo skrev 2008-01-08 21:07:34 följande:
    själv skulle jag inte ha något emot o vara arbetslös.. skulle vara skönt o gå hemma om man får betalt för det.. vad är det du jobbar med då?
    Ja eller jag har bara varit på just det jobbet förra året och det blir nog så i år igen.

Kolmårdens Djurpark som entrékassörska

Annars har jag läst ett antal poäng på utbilninden till byggingenjör.