• Grannen

VVS-daten, andra träffen. Planeringstråd.

Tråden för planering av andra vvs-daten.
    Förslag på aktiviteter, stad osv.

För oss med ulcerös/chrons och annan "skit".

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-21 16:46
    Träffen blir den 6-7 september.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-04-08 12:13
    Ny tråd: www.familjeliv.se/Forum-11-258/m31550463.html

• Svar på tråden VVS-daten, andra träffen. Planeringstråd.
  • 68an

Jag hakar absolut på Svall, eller så blir det en södra sverige träff och en i norrland...ja det återstår ju att se

Göteborg: Mumlin, Joannakba, Fru U, Nallatalla, Mammasknodd, tindras äiti, jajjaB, grådis, bc.svensk, Dalkulla, Lärka, Lällas

Norrköping: JennyF, MaddeK81, Lällas

Sundsvall : bc.svensk , 68an (nästan när som helst)

Önskemål om månad:
    Maj:joannakba,MaddeK, Lällas,

Juni:joannakba,MaddeK,

Juli:joannakba,MaddeK

Aug:Mumlin,joannakba, Mammasknodd,MaddeK, bc.svensk, Lällas

Sep:Mumlin,joannakba, Mammasknodd,MaddeK, JennyF, Lällas, Fru U, Nallatalla, jajjaB, tindras äiti , bc.svensk

• Mammasknodd

Jag skriver upp mig på Sundsvall också

Göteborg: Mumlin, Joannakba, Fru U, Nallatalla, Mammasknodd, tindras äiti, jajjaB, grådis, bc.svensk, Dalkulla, Lärka, Lällas

Norrköping: JennyF, MaddeK81, Lällas

Sundsvall : bc.svensk , 68an (nästan när som helst), Mammasknodd

Önskemål om månad:
    Maj:joannakba,MaddeK, Lällas,

Juni:joannakba,MaddeK,

Juli:joannakba,MaddeK

Aug:Mumlin,joannakba, Mammasknodd,MaddeK, bc.svensk, Lällas

Sep:Mumlin,joannakba, Mammasknodd,MaddeK, JennyF, Lällas, Fru U, Nallatalla, jajjaB, tindras äiti , bc.svensk

~My mind not only wonders, somtimes it leaves completely~
  • grådis

Göteborgsträff:

Jag hänger på, blir det i september så behöver jag veta i hyfsad tid när det blir...jobbar så gott som varje helg då, men kan styra upp (försöka iaf) så att jag t ex jobbar fredag+lör fm så jag kan träffa er på lördag kväll osv.
    Vandrarhem är helt ok. Slottsskogen ligger väl bra? Linne´området har ju gott om restauranger o pubar.
    Om det nu inte var så att ni ville ut i skärgården? (Men man kan ju åka på spårvagnsbiljetten ut över dan isf)
    Skärgården på dan, Liseberg på kvällen?
    Museum, cafe´, mys på vandrarhemmet, musikal, Paddanbåten, shopping, kontakta RMT göteborg o höra om de har någon föreläsare, äta gott o koppla av, åka till Molles cafe´och träffa Molle o Rebecca, vad känner ni för att göra?????

Sundsvallsträff:
    Jag åker gärna till Sundsvall, dock inte i aug-sep-halva okt.... Sambon ska upp nästa helg....lite kort varsel va
    Men sen tror jag att han ska upp igen i slutet av feb början på mars? Men det kanske blir för kort varsel det med? Jag är ledig helgen v 10 o 11.
    (Kommer hursom upp till S-vall helgen innan midsommar...men då är det ju hojträffen hela helgen)
    Men bara man vet i hyfsad tid, för då kan man ju söka ut billiga tågbiljetter på sj. Bestäm ni nåt som passar er, har jag möjlighet och får tag på billiga biljetter så kommer jag gärna

• MaddeK81

Om det blir i göteborg så röstar jag på boende med skapligt pris (förmodligen vandrarhem alltså, fast helst hotell, åhhh vad skönt det skulle va!), antingen boende i skärgården eller en tripp till skärgården, sedan bara äta gott och mysa och prata, ingen RMT föreläsare eller nåt sånt för min del, jag vill umgås med ER. Molle och Rebecca vore ju kul att hälsa på också om dom orkar med att hela högen dimper ned på Cafét!

I alla fall, så enkelt som möjligt så det finns mycket utrymme för att umgås.

• Starkast

I somras bodde vi barnen på Novotel.
    Trots semestertider var det helt okej priser.
    Det låg utanför men var jättebra förbindelser.
    Fint rum, fint hotell och priset var bra.

Men sen beror det på vad man ser som bra priser när det handlar om hotell. Där tycker vi kanske olika. Men minns jag inte fel var det ca 500kr/person för 2 nätter. Kan ha varit nåt erbjudande, men minns inte exakt. Det var det nog, då vi även fick 4st 2dygns göteborgspass i det priset. Men skulle kunna tänka mig att det kanske var typ hotellet man betalade och fick passen på köpet??

• Starkast

1 Rum, 2 Nätter
    12/09 - 14/09 Pris per rum och natt
    811 SEK - 1 833 SEK

skrev i 2vuxna i ett rum, antar prist är för 2st.
    ca 200kr/natt tycker iallafall jag är helt okej
    fre-sön.

ett förslag från mig

• Tindras äiti

novotel e jätte fint ligger granne med gbg finaste restaurang sjömagasinet ( svin dyrt) , ligger precis vid gbgs första bro älvsborgsbron, vid fint väder e d jätte mysigt att gå ner på röda sten (som d heter) å käka glass. med spårvagn tar d 15 min in til centrum. *har ätit många glassar där kan ja lova*

• grådis

Från Novotel är det också lätt att ta spårvagnen till Saltholmen om man vill ut i skärgården med båtarna.

• Grannen

Närheten till god glass avgör det för mig! Skriver under på det förslaget. (säger hon som just låg på 16.7 i blodsocker efter den där attans tårtbiten... men jäklar vad god den var!)
    Tindras äiti skrev 2008-01-25 14:58:22 följande:

novotel e jätte fint ligger granne med gbg finaste restaurang sjömagasinet ( svin dyrt) , ligger precis vid gbgs första bro älvsborgsbron, vid fint väder e d jätte mysigt att gå ner på röda sten (som d heter) å käka glass. med spårvagn tar d 15 min in til centrum. *har ätit många glassar där kan ja lova*
Svar på tråden VVS-daten, andra träffen. Planeringstråd.