• Grannen

VVS-daten, andra träffen. Planeringstråd.

Tråden för planering av andra vvs-daten.
    Förslag på aktiviteter, stad osv.

För oss med ulcerös/chrons och annan "skit".

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-21 16:46
    Träffen blir den 6-7 september.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-04-08 12:13
    Ny tråd: www.familjeliv.se/Forum-11-258/m31550463.html

• Svar på tråden VVS-daten, andra träffen. Planeringstråd.
  • Lällas

Göteborg: Mumlin, Joannakba, Fru U, Nallatalla, Mammasknodd, tindras äiti, jajjaB, grådis, bc.svensk, Dalkulla, Lärka, Lällas

Norrköping: JennyF, MaddeK81, Lällas

Önskemål om månad:

Maj:joannakba,MaddeK, Lällas,
    Juni:joannakba,MaddeK,
    Juli:joannakba,MaddeK
    Aug:Mumlin,joannakba, Mammasknodd,MaddeK, bc.svensk, Lällas
    Sep:Mumlin,joannakba, Mammasknodd,MaddeK, JennyF, Lällas

• Lällas

Göteborg: Mumlin, Joannakba, Fru U, Nallatalla, Mammasknodd, tindras äiti, jajjaB, grådis, bc.svensk, Dalkulla, Lärka, Lällas

Önskemål om månad:

Sep:Mumlin,joannakba, Mammasknodd,MaddeK, JennyF, Lällas

• Fru U

Önskemål om månad:

Sep:Mumlin,joannakba, Mammasknodd,MaddeK, JennyF, Lällas, Fru U
    Live and let live
  • MaddeK81
    skrutteluttan74 skrev 2008-01-13 20:34:14 följande:
    Alltid smidigast att va " på hemma plan"...*nickar & håller med*...*********************************** **************************Jag vet ...ni kan komma upp till NORR till mina & mammasknodd s trakter...så får ni en ordentligt lång semester Och se "midnattsolen" och allt...itne illa det inte...
    Nu verkar det ju som att dom flesta är inställda på Götebord (eller nork, hihi) men från början va bara det två förslag som jag kastade ut i rymden, trodde att ni skulle va flera som skulle komma med andra förslag på städer faktiskt!

För min del passar det utmärkt med Göteborg eller Norrköping och ni kanske inte vill krångla till det mer (vad vet jag) men jag är i alla fall öppen för andra förslag också.
  • Fru U

Göteborg var ju på tapeten förra gången också och som vi resonerade då ville vi ju inte ha det alltför långt upp eller alltför långt ner i vårt avlånga land (blir ju dyrt och tar lång tid att resa då)

(just nu sitter det en katt o puttar en studsboll mot min fot, tror ni hon försöker säga nåt *s*)

Live and let live
  • Mammasknodd

Vi skulle ju kunna sattsa på någon annanstans nästa gång och ta typ Gtb nu, eller Nrk...

Blir ju rätt långt för oss som bor i de norra delarna... Kanske kan ta det i typ Sundsvall eller nått likn. nån gång. Kanske till o med längre norrut
    Men jag känner att det är rätt roligt att få resa iväg... Har alltid velat fara på Liseberg!
    Jag älskar karuseller (eller gjorde det förr, nu är man ju lite mer medveten om sin egen dödlighet) men jag vill ändå dit och kanske testa en eller två karussar 

~My mind not only wonders, somtimes it leaves completely~
  • skrutteluttan74
    MaddeK81 skrev 2008-01-13 22:11:59 följande:
    Nu verkar det ju som att dom flesta är inställda på Götebord (eller nork, hihi) men från början va bara det två förslag som jag kastade ut i rymden, trodde att ni skulle va flera som skulle komma med andra förslag på städer faktiskt! För min del passar det utmärkt med Göteborg eller Norrköping och ni kanske inte vill krångla till det mer (vad vet jag) men jag är i alla fall öppen för andra förslag också.
    Det är lungt,vi ska till Gbg,mest troligen i Augusti...Du vet,en sån "misons resa"..hahaha
    Hälsa på gubbens släktingar och så...Han har kvar alla sina "ålder folk",(förutom hans morfar som "drog vidare till högre höjder" förra året då ), så vi brukar göra oss minst en resa ner till GBg / år...För det är j udessutom hans polare som också vil lträffa oss....så därför brukar det bli ett par ggr...

Sen vad gäller andra förslag,så vill man va på "hemma " plan,får man ju säga till...Men just nu tror jag både jag & mammasknodd vill " åka bort " ett tag,från våra "renoverande hus"....Alltid ngt....
  • skrutteluttan74
    Fru U skrev 2008-01-13 22:18:21 följande:
    Göteborg var ju på tapeten förra gången också och som vi resonerade då ville vi ju inte ha det alltför långt upp eller alltför långt ner i vårt avlånga land (blir ju dyrt och tar lång tid att resa då)(just nu sitter det en katt o puttar en studsboll mot min fot, tror ni hon försöker säga nåt *s*)

Jomen så r det ju för alla...som bor i detta land...ngn får nära,ngn får en bit bort...

Gävle...det är väl typ "mitt i"....eller ??
    Men det är samma sak där...en del får nära andra inte...så för den delen så är det ju lika för alla...
    Jag och mammas knodd vi har ca.,110-120 mil till Gbg och ca 80 till S-holm...men jag tror jag talar för oss bägge då jag säger att vi skulle tycka det var skoj " att få komma oss i väg"

Hahahaha...så gulligt...hon kanske vill bolla med matte sin

Våran kisse,han gillar lillans studs bollar och hennes kulor...super skoj

• skrutteluttan74
    Mammasknodd skrev 2008-01-13 22:48:48 följande:
    Vi skulle ju kunna sattsa på någon annanstans nästa gång och ta typ Gtb nu, eller Nrk...Blir ju rätt långt för oss som bor i de norra delarna... Kanske kan ta det i typ Sundsvall eller nått likn. nån gång. Kanske till o med längre norrut Men jag känner att det är rätt roligt att få resa iväg... Har alltid velat fara på Liseberg!Jag älskar karuseller (eller gjorde det förr, nu är man ju lite mer medveten om sin egen dödlighet) men jag vill ändå dit och kanske testa en eller två karussar 
    Åh...jag läste inte dittt inlägg,då jag skrev "för oss bägge"...Hahaha
  • Fru U

Fast gävle tar sån tid att nå för en skåning som mig. Har varit i Älvkarleby på Lottakurs en gång i tiden

Live and let live
Svar på tråden VVS-daten, andra träffen. Planeringstråd.