• Grannen

VVS-daten, andra träffen. Planeringstråd.

Tråden för planering av andra vvs-daten.
    Förslag på aktiviteter, stad osv.

För oss med ulcerös/chrons och annan "skit".

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-21 16:46
    Träffen blir den 6-7 september.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-04-08 12:13
    Ny tråd: www.familjeliv.se/Forum-11-258/m31550463.html

• Svar på tråden VVS-daten, andra träffen. Planeringstråd.
  • Grannen

Kopiera och lägg till ditt namn.

Intresserade av att följa med:

Mumlin

• MaddeK81

Jag lade till lite på din lista mumlin!

Jag har förlag på aktivitet också. Jag känner inte till Götet så jätteväl men visst har dom jättefin skärgård och så? Vore det inte alldeles, alldeles underbart (som en bal på slottet) att boka vandrarhem typ i skärgården och sedan bara sitta ute och mysa, gå på fiskerestauranger och så? Åhhh, kan vi inte boka en långhelg, jag blev supersugen nu!!!

Mitt förslag Norrköping är ju självklart elt egotrippat bara för att jag bor här! Jag är på vart det än blir, skulle ni tycka att det vore kul att komma hit så kan man alltid hitta på aktiviteter, allt från kultur, nöjen, shopping, natur eller vad man nu är sugen på.

• Grannen

För mig låter göteborg väldigt bra! Och att bo mysigt och bara umgås och softa med! Fast fiskresturang låter sämre! Vi får köra en fisk/köttrestaurang.

• MaddeK81
    mumlin skrev 2008-01-07 17:04:18 följande:
    För mig låter göteborg väldigt bra! Och att bo mysigt och bara umgås och softa med! Fast fiskresturang låter sämre! Vi får köra en fisk/köttrestaurang.
    Ja det går utmärkt bra för mig med, jag tänkte att alla med krånglande magar kanske skulle uppskatta en retaurang med massa snäll mat att välja på för magen men det är ju inte säkert att dte skulle va det för det bara för att det vore fisk!

Jag älskar kött så gärna en saftig oxfilé till mig!

Vad säger ni andra har ni fler förslag? Nån som känner till Göteborg mer som har fler tips?

Bor du i/nära göteborg mumlin eller?
  • Grannen

Ja det gör jag! Så ren egoistisk önskan om resemål, men jag är flyttbar framåt sommaren så jag kan tänka mig andra ställen med! Ni får väl hjälpa mig in till sjukan om jag får feber!

• Nallatalla

Intresserade av att följa med:

Mumlin
    MaddeK81
    Nallatalla

Förslag på stad:

Göteborg
    Norrköping

Det är klart att jag vill hänga med! Då jag har BF 27/3 så ser jag gärna att daten blir lite senare.
    Det spelar ingen roll var daten blir,jag tar med mig min lilla familj.Göteborg är väl trevligt? Jag har inte varit där på evigheter.

Kram / Nalla

• Grannen

Kul Nalla att du hänger på!

Svar på tråden VVS-daten, andra träffen. Planeringstråd.